Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske høyt hårfeste, og tror jeg kanskje kan kle en lugg. Er dette helt ut nå, eller?.. Jeg kunne tenke meg en som ikke bare er klippet rett av, men at den skråer i sidene. Høres dette lurt ut tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke?

Når det gjelder hår så blåser hvertfall jeg en lang marsj i hva som er "in", så lenge det kler meg, det er det viktigste!!!

Jeg har flere ganger hatt en slik skrålugg slik du nevner, og det er kjempe fint. Du kan ha den helt kort, eller langs med ansiktet nedover. Det er veldig fint hvis du har litt lengde på håret. Gå til en frisør og si a du vil ha en slik så ser de fort hva som vil bli fint på deg. Jeg kler ikke en rett pannelugg, men kan gjerne ha en skrå pannelugg.

En annen fin ting, du trenger ikke klippe resten, du kan kun be om pannelugg, koster 70 80 kroner eller noe:) lykke til

Skrevet
Jeg har ganske høyt hårfeste, og tror jeg kanskje kan kle en lugg. Er dette helt ut nå, eller?.. Jeg kunne tenke meg en som ikke bare er klippet rett av, men at den skråer i sidene. Høres dette lurt ut tro?

Lugg er skikkelig in nå, så i tillegg til å gjøre noe som kler deg blir du også trendy :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...