Larsern Skrevet 15. januar 2010 #1621 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg leste bare første innlegget. Har du blitt kjent med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. januar 2010 #1622 Del Skrevet 18. januar 2010 Innom og leser litt hos deg. Har ikke besøkt deg på halvannen evighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. januar 2010 #1623 Del Skrevet 19. januar 2010 Ikke jeg heller. Men det gjør ikke noe for Ping er ikke her hun heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1624 Del Skrevet 19. januar 2010 Oi, har har jo folk skrevet og så har min egen dagbok ramlet ut av "Mine innlegg"!?! Jeg lever fortsatt! Travel som fyttirakkern med to mastere som skal gjøres og i tillegg driver jeg og tar på meg masse andre ting - på fredag skal jeg holde herrenes tale i et selskap. Siden jeg er tilbake i Norge, i full gang med et nytt og sunnere liv og generelt føler at jeg er på et helt annet stadie i livet enn da jeg var i England, så følte jeg for å starte en ny dagbok, jeg. Den ligger på treningsforumet, men det blir nok mye tullprat i den og. Ny dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. januar 2010 #1625 Del Skrevet 19. januar 2010 TRENINGSFORUM?!?! Dit går jeg av prinsipp ikke inn. To mastere?? Hva i alle dager.. Det er beundringsverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar 2010 #1626 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg orker ikke bevege meg inn til disse treningsbøkene, så jeg holder meg her, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1627 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg orker ikke bevege meg inn til disse treningsbøkene, så jeg holder meg her, jeg. ...jeg har egentlig skrevet mest om mat så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. januar 2010 #1628 Del Skrevet 28. januar 2010 Men mat liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå