Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom her!

På Rhodos var vi på et museum og da så vi masse sånne gamle ting, skåler, fat, og masse andre ting. De var vel rundt 2000 år gamle tror jeg. Veldig spennende :)

Tenkte faktisk på deg da ;)

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snupp!

Hvordan går det? Hvilken helg var det du hadde fri sånn at vi kunne finne på noe? Er vekke helgen 28.-30. august, men er vel ellers ganske ledig?

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen sushifavoritt i Oslo? Jeg kan varmt anbefale Sun Sushi på Torshov! Eller, det har jeg jo faktisk gjort før. Men sushien der er så god at jeg trygt kan anbefale den litt flere ganger. :fnise:

Funnet noe spennende i dag?

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ikke jages om du ikke kjenner (igjen) de som kommer og griller. :lur: Jeg har lyst på pølser, nemlig.

Hahaha, men jeg tror jeg hadde hatt en anelse om hvem det hadde vært altså. Det er ikke veeeldig vanlig at det plutselig sitter en vilt fremmed midt i utgravningen og griller pølser :ler:

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom her!

På Rhodos var vi på et museum og da så vi masse sånne gamle ting, skåler, fat, og masse andre ting. De var vel rundt 2000 år gamle tror jeg. Veldig spennende :)

Tenkte faktisk på deg da ;)

Hei -Carrie, hyggelig med besøk :)

Hihi, hyggelig å bli tenkt på! Rart det der egentlig, jeg tenker også på KG-personer av og til, når jeg ser noe som minner meg om dem. Snodig å bli minnet på en person du aldri har møtt.

Hei snupp!

Hvordan går det? Hvilken helg var det du hadde fri sånn at vi kunne finne på noe? Er vekke helgen 28.-30. august, men er vel ellers ganske ledig?

Klem!

Snuppelupp!

Jeg er i Oslo så og si hver eneste helg (men ikke neste), men er ofte dønn sliten. Men hva med helga etter den hvor du er vekk? :klemmer:

Har du noen sushifavoritt i Oslo? Jeg kan varmt anbefale Sun Sushi på Torshov! Eller, det har jeg jo faktisk gjort før. Men sushien der er så god at jeg trygt kan anbefale den litt flere ganger. :fnise:

Funnet noe spennende i dag?

-misa

Jeg pleier å gå på Grand Sushi på Carl Berner; billig, veldig godt, bra utvalg (hehe, selv om jeg alltid velger det samme, enten stor meny eller rainbow maki og mix maki) og veldig hyggelig betjening. Også er det i tolerabel gåavstand fra der J bor. Sun sushi så fint ut, må prøves! :)

Ellers har jeg veldig lyst til å spandere på meg en tur til Alex Sushi en gang jeg føler for å bruke mye penger.

I dag har jeg funnet j*** mye leire, og gravd til ryggen knakk i to (ok, nesten). Er desverre en del av jobben det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Uff...

Har ikke besøkt deg på lenge.

Sorry...

Den pølsegrillinga blant utgraving og fremmede hadde jo vært litt artig, da.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Jeg er så vannvittig, utrolig, sinnssykt fyllesyk! Var fest for hele prosjektet i går, og det ble jo et festlig lag. Jeg har vondt i hodet, vondt i magen, klarer ikke spise noe og spyr en gang i halvtimen. Jeg vil bare døøøøøh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte KG-jentene :klem:

Det gikk jo over etter hvert. Tror jeg sluttet å spy i firetiden, da var jeg dristig og spiste noen flak med potetgull (OK, en halv pose :ler:) og litt cola. Resten av dagen ble forsåvidt fin, jeg og J gikk en lang tur, og så spise vi ute etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag i Oslo! :strix:

Huff, jeg er ikke så KG-aktiv for tiden altså... Skal komme sterkere tilbake snart, jeg lover!

Har alle en bra helg så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du! Du har ikke ligget på Mine Innlegg i det siste, vet ikke hvorfor jeg! Men NÅ er jeg her igjen!! :nigo:

Høres ut som om du koser deg :) Hvordan går det forresten med utgravningen? Funnet mye interessant eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Ping!!! Driver du og graver enda eller? :ler:

Skulle bare si hei, fordi jeg tenkte på deg da jeg leste om den runesteinen som var funnet ett eller annet sted :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var lenge siden eg har stukket hovudet innom men du har ikkje vore her på ei stund du heller. Jobber du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Nei, her har det ikke vært liv på en stund akkurat. :sjenert:

Jeg var ferdig i jobb for tre uker siden, men det meste er bare mas og stress nå. Prøver å bli ferdig med den engelske masteroppgaven, helst innen 1. november - men det ser stygt ut. Har tegnet og photoshoppet masse og sendt av gårde til England for vurdering. I går fikk jeg en mail fra ene læreren om at han har endel å kommentere på. :sukk: Jeg mener: det er jo bra å få kommentarer - det er slik jeg blir bedre - men om det er masse som skal endres, vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har nesten 200 tegninger - det tar *litt* tid å endre på alle. Menmen, skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd!

Ellers skjer det jo litt:

- ferdig på jobb som sagt. Feltleder var visst veldig fornøyd med meg, jeg fikk streng beskjed om å komme tilbake neste år! :nigo:

- flyttet inn i ny hybel! et lite knøtt på 11 kvm, men det er fint å ha et eget sted. :)

- tilbake i Oslo generelt, åh det er så fint! Her er J og alle jeg kjenner og universitetet og wiiiiih! :strix:

- jeg kom nettopp tilbake etter en kjempefin langhelg i London :)

Stemning akkurat nå: glad, stressa, klump i magen, forelska, trøtt (drikker kaffe)

Skal ta meg en dagbokrunde snart, lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få en oppdatering fra deg!! :) Høres ut som om du har mye på gang, du får komme sterkere tilbake når du føler for det ;)

Kjekt å se deg igjen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...