Pingting Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #1561 Del Skrevet 31. juli 2009 Håper at du får ei superhelg. Så flink du er som er ferdig med første del av arbeidet! Tusen takk, og du også! Flink, men sliten ser du har spist kenguru. Min mor sverger til strutsebiffinnkjøp når hun er i Sverige. Skal vist væe veldig godt det og. Struts! Hm, nå skal jo faktisk jeg og J til Sverige i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #1562 Del Skrevet 31. juli 2009 Hamburgermiddag var kjempegodt! Jeg brukte Bayer i burgerene, det funket som bare det! Jeg og J drar en liten tur til Sverige i helga, det er et vikingmarked i Hamburgsund. Vi holder jo på med levende historie (altså ikke det samme som reenactment eller laiving, men en gjeng med folk som rølper rundt i historiske klær og drikker alt for mye ), men det er vanskelig å dra på markeder når man jobber hele sommeren. Så nå blir det en liten tur ihvertfall, med en overnatting og påfølgende harryshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1563 Del Skrevet 2. august 2009 Tilbake i byen! Kjempefin helg Har kjøpt meg stoff som jeg skal sy meg en kappe av (det er veldig koselig å dele kappe med kjæresten når man fryser, men særlig praktisk er det jaggu ikke), har truffet masse koselige mennesker og vært på harryshopping. (MarianneE: jeg kjøpte strutsemedaljonger! Takk for tipset! ) I morgen er det tilbake til jobb. Merker jeg ikke har helt lyst, men den følelsen pleier å gå over så fort jeg er i feltet igjen. Nå burde jeg ha tilgang på trådløst nett der jeg bor også, så jeg blir antagelig å se her inne litt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. august 2009 #1564 Del Skrevet 2. august 2009 En kappe????? Som i.... Harry Potter??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 3. august 2009 #1565 Del Skrevet 3. august 2009 En kappe????? Som i.... Harry Potter??? :klø: Lenge siden jeg har lagt igjen spor her, så *spor* Følger med av og til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1566 Del Skrevet 3. august 2009 En kappe????? Som i.... Harry Potter??? :klø: Haha, ikke så fancy nei (men en sånn usynlighetskappe hadde da vært veldig kjekt!?). Vi lager kopier av historiske klær, så det blir ...en firkant med stoff som festes med en spenne. hehe. Lenge siden jeg har lagt igjen spor her, så *spor* Følger med av og til da Oi hei! Long time no see! *glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1567 Del Skrevet 3. august 2009 Da har jeg flyttet inn i nytt hus i Sandefjord! Koselige mennesker, fint hus og trådløst nett. Hurra! I morgen kommer foreldrene mine og hilser på, så skal vi ut å spise for å feire bursdagen til mamma. Har kjøpt MP3-spiller til henne i gave, får se hvor bra DET går Ellers har dte regnet så mye i ferien at hele feltet vårt er dekket av leire og sand...og vann, mye vann. Det utgravde området rundt brønnen som var nesten 2 m dyp var fylt helt opp da vi kom i dag. Så nå har jeg en feltleder som banner masse, hele tiden faktisk. det hjalp ikke akkurat at det regnet i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. august 2009 #1568 Del Skrevet 3. august 2009 Haha, ikke så fancy nei (men en sånn usynlighetskappe hadde da vært veldig kjekt!?). Vi lager kopier av historiske klær, så det blir ...en firkant med stoff som festes med en spenne. hehe. Åh, hahaha! Trodde du skulle gå med den sånn til vanlig, jeg. Ble egentlig litt skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1569 Del Skrevet 3. august 2009 Åh, hahaha! Trodde du skulle gå med den sånn til vanlig, jeg. Ble egentlig litt skeptisk Hahaha, med god grunn i tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. august 2009 #1570 Del Skrevet 10. august 2009 Halloo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. august 2009 #1571 Del Skrevet 11. august 2009 Tror Pingting har tatt på seg usynlighetskappen, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. august 2009 #1572 Del Skrevet 11. august 2009 Tror Pingting har tatt på seg usynlighetskappen, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. august 2009 Forfatter #1573 Del Skrevet 11. august 2009 Æææææh, UNNSKYLD! (og nei jeg har ikke en usynlighetskappe, men jeg skulle ønske jeg hadde det. Akkurat nå er jeg så møkkete at jeg går i ett med omgivelsene, om de består av leire ihvertfall ) Men altså: jeg er dagboktreiging for tiden. Både min egen og andres Tiden går så alt for fort, jobber jo hver dag, så er det samme rutine med dusjkø, rengjøring og middagslaging når vi er ferdige, så er det middag, jobbing med masteroppgaven i et par timer og plutselig var det leggetid. Rekker ofte innom KG, men da ofte for å krangle i helt andre tråder, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. august 2009 #1574 Del Skrevet 11. august 2009 Pingting! Vi er nå glad for at du er innom i alle fall. Du får hive deg med på et treff en gang. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. august 2009 Forfatter #1575 Del Skrevet 11. august 2009 Pingting! Vi er nå glad for at du er innom i alle fall. Du får hive deg med på et treff en gang. -misa JAAAH! er det noen treff i nærmeste fremtid da? Eller dere har kanskje sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. august 2009 Forfatter #1576 Del Skrevet 11. august 2009 hoi, nå har jeg handla. Merker at jeg nyter ekstra å dusje og spjåke meg når jeg svømmer i sand og gjørme hver dag (rart, ikke sant? hihi) Så jeg har kjøpt ny sjampo og balsam fra Tigi (Moisture Maniac, lukter helt himmelsk!), pink grapefruit body butter og satsuma shower gel fra Body Shop. Og sånne skrubbehansker - det er faktisk nødvendig for å få vekk møkka på slutten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 11. august 2009 #1577 Del Skrevet 11. august 2009 Flinke ping som jobber så godt! Håper masteroppgaven går bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 11. august 2009 #1578 Del Skrevet 11. august 2009 Du står på Pingting! Håper masteren går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2009 #1579 Del Skrevet 11. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. august 2009 Forfatter #1580 Del Skrevet 11. august 2009 Flinke ping som jobber så godt! Håper masteroppgaven går bra? Tusen takk, så koselig sagt! Det går bra, men det er myyye arbeid. Men morsomt, heldigvis. Lærer mye, og føler at jeg ikke har tatt på meg emr enn jeg kan takle. Du da? Lenge siden jeg har vært og snokwet i dagboka di nå. *tar seg en tur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå