Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var J aom kjøpte på harrytur i Sverige! Han husker ikke prisen helt, men mener det var ganske billig (i forhold til hvor eksotisk det er), på linje med vanlig biff i Norge.

Og det var knallgodt! Veldig mørt, smaker som storfe med litt vilsmak nesten, men det rare var at de bitene som ble godt stekt minnet pittelitt om hval! Åh, men det var yømmi altså, anbefales! Vi hadde aspargesbønner, nypoteter og saus laget av fløte, sennep og sjalottløk til. Fine sausen, den skal jeg ihvertfall lage igjen!

Har folket en bra søndag? Jeg sitter og venter på at ovnen skal bli varm slik at det blir hjemmelagede scones til frokost, så skal jeg være litt flink og jobbe med studier og slikt en liten stund, også skal vi på besøk til noen som har et lite knøtt i ettermiddag. Blir så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søndag er rolig. Eller så rolig som det kan med ein 2,5 årig tanteunge som spiller keyboard :ler: Kos deg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Da var jeg i Oslo igjen, og denne gangen blir jeg i en uke. Ferie fra utgravningen, men jeg må nok bruke tiden på å studere flinkt og flittig. Jaja, blir fint med en avveksling ihvertfall.

Nå har jeg kosesøndag med J, skal ut å shoppe tegneserier og så drikke kaffe med to venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Da var jeg i Oslo igjen, og denne gangen blir jeg i en uke. Ferie fra utgravningen, men jeg må nok bruke tiden på å studere flinkt og flittig. Jaja, blir fint med en avveksling ihvertfall.

Nå har jeg kosesøndag med J, skal ut å shoppe tegneserier og så drikke kaffe med to venner :)

Kosesøndag allerede ;) Høres koselig ut i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosesøndag allerede ;) Høres koselig ut i alle fall.

Hups, koseLØRDAG mente jeg jo vel! :sjenert: men det blir kosesøndag i morgen, da skal vi se på Harry Potter, utrolig at jeg har klart å vente så lenge egentlig.

Har kjøpt meg nye sko i dag! (vi gikk innom skobutikken fordi J skulle ha nye sko, hihihi) Fine, og kostet 119,- *glad* De vennene vi traff før i dag ble også invitert på middag og film i kveld. Så det blir nok en rolig, men koselig LØRDAGskveld (:fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert på folk som ikke klarer å la være å kommentere sånt. Men jeg klarer jo ikke å la være selv heller. Hihi.

Sko, middag, film, venner, kjæreste, og glede seg til Harry Potter... Det høres ut som en perfekt kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko, middag, film, venner, kjæreste, og glede seg til Harry Potter... Det høres ut som en perfekt kveld.

Ja, det blir bra. Merker at jeg ikke hadde orket masse fest og ukjente mennesker i kveld, orker ikke forholde meg til slikt nå. Blir litt "påtvungen" sosial mens jeg er i felt (vi er jo 6-7 stk som bor i samme hus) så nå er det greit å ha en rolig kveld med noen jeg kjenner fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en uke ferie :nigo: Hvor lenge skal dere holde på?

Ja, det er herlig å få gjøre en annen type arbeid ihvertfall :fnise:

Utgravningene holder på ut september, jeg skal jobbe der til den 11. Så blir det full stressepanikk med to masteroppgaver som helst skal bli ferdig. En gang. Men jeg har det jo gøy mens jeg holder på, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var fin! Og litt roligere enn den forrige. :fnise:

-misa

Hihihi.

Og litt midre rosa. Føler meg ikke så rosa for tiden (og det er en bra ting, egentlig). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er herlig å få gjøre en annen type arbeid ihvertfall :fnise:

Utgravningene holder på ut september, jeg skal jobbe der til den 11. Så blir det full stressepanikk med to masteroppgaver som helst skal bli ferdig. En gang. Men jeg har det jo gøy mens jeg holder på, heldigvis :)

Det går nok helt fint, du er så flink at :) Også har du det gøy i tillegg, kjempebra!

Fin avatar forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg trodde jo jeg skulle bli så flink til å dagbokere (:fnise:) denne uka, men det har jeg jo ikke vært. Nåja, det går seg til. Under feltarbeidet neste uke (og ut tiden forsåvidt) skal jeg bo i et hus som har trådløst nett. Huzzah!

Ellers går det veldig fint! Er ferdig med å sitte på museet å tegne og fotografere, 140 spinnehjul ble det i alt! :dåne: Nå gjenstår alt etterarbeidet (tegne i blekk, scanne, leke med i photoshop, redigere bilder etc.) og så må jeg sette alt sammen på et eller annet vis. Og ta hele greia et hakk høyere, det jo en masteroppgave det her...

Håper alle har hatt en fin uke! Nå er det fredag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fredag :hoppe:

Jaaaaah! :hoppe:

J kommer hjem fra felt i ettermiddag, gleder meg sånn til å se ham!

Tenkte jeg skulle mekke (altså hamburgere med øl i deigen) og hjemmelagede burgerbrød. Har fått det før, men aldri prøvd å lage selv. Blir spennende! Hm, lurer på om det er best med lyst eller mørkt øl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du har spist kenguru.

Min mor sverger til strutsebiffinnkjøp når hun er i Sverige.

Skal vist væe veldig godt det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...