Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Herrejeminiidalimellom så mett jeg er! Det var et knallsted vi var på, masse mat og vin og kaffe for 150,- Også gikk vi for å ta en siste pils på stamstedet etterpå (min siste ihvertfall, de andre reiser ikke før i helga eller etter).

Mest glad nå, men også litt trist. Var så rart å klemme hadet til alle sammen. Også er det et h*** stress å reise. Særlig siden jeg har ryggsekk, håndveske, stor koffert og trillekoffert. Kan bli interessant... Glad J henter meg på Gardermoen altså. Ryggsekken ser ut som om den kan finne på å revne når som helst, men det håper jeg da at den ikke gjør. Må nesten ha den så full og, selv om jeg kan ha med 40 kg er det ikke lov med mer enn 20 kg i hvert kolli.

*reisenerver*

*glederseggledersegglederseg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nigo:

Veldig grei tur hjem i går, ingen forsinkelser, var førstemann til å sjekke inn (!) og kjøpte en diger flaske whisky på flyplassen! På bussen fra Swindon satt jeg ved siden av en eldre mann som hadde jobbet som arkeolog, så vi prata masse. Også sov jeg gjennom take-off'en. Litt trøtt kanskje? Etter at vi hadde dratt med oss all bagasjen inn dro jeg og J og spiste sushi.

Det er rart å være tilbake altså! Tror ikke helt at det har sunket inn at jeg er hjemme. Jeg er jo hjemme! :happy:

But, no rest for the wicked. I dag skal jeg på biblioteket, kopiere masse artikler, veksle penger i banken, ringe legen (allergisprøyte :atsjoatsjoatsjo:), hente hybelnøkkel, søke om fremleie m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! :strix: Fint, og litt rart. Og blir ikke så nettsosial, plutselig hadde jeg jo et liv igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

Hei, hei!

Virker som du har det koselig hjemme siden du ikke er her så ofte lenger :) Tipper det var godt å komme hjem til kjæresten osv :)

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg hjemme!

GOD SOMMER!!

Tusen takk, begge to! :)

Hei, hei!

Virker som du har det koselig hjemme siden du ikke er her så ofte lenger :) Tipper det var godt å komme hjem til kjæresten osv :)

God sommer!

Hei hei! Det har faktisk vært litt stress! Prøve å pakke ut/rydde (stakkars J, jeg tar jo over hele leiligheten hans med alle tingene mine, føler meg litt som hun i Tatt av kvinnen :fnise:) vært på biblioteket for å lese litt, og i helga har vi vært hos foreldrene mine. Puh!

I morgen begynner jeg å tegne, skal sitte i kjelleren på museet i to uker nå. Blir bra. Også har jeg kjøpt meg scanner! Og ny PC (brukt laptop av ei venninne, men den er pent brukt, og ny for meg så!)! :nigo:

Også begynner det endelig å synke inn at jeg er hjemme igjen. Fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni
Hei hei! Det har faktisk vært litt stress! Prøve å pakke ut/rydde (stakkars J, jeg tar jo over hele leiligheten hans med alle tingene mine, føler meg litt som hun i Tatt av kvinnen :fnise:) vært på biblioteket for å lese litt, og i helga har vi vært hos foreldrene mine. Puh!

:ler: En veninne mente at jeg var akkurat som henne da jeg ble sammen med kjæresten min ;)

Tenker du koser deg hjemme! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg er travel for tiden jeg... Blir ikke mye tid til å skrive i hverken min egen eller andres dagbøker. :sjenert: Sitter på museet og tegner på dagtid, og så er det mer jobbing hjemme om kvelden. Blir gjerne 10-11 timer hver dag. Puh. Men det er verdt det, jeg er så klar for å bli ferdig med begge gradene nå. *lei*

Jeg har en fin helg ihvertfall! Var i bursdagsfest hos en venninne i går, i dag her jeg og J vært zoologisk museum og sett på Ida og Darwin-utstillingen (anbefales!) og i ettermiddag skal vi se den nye Transformers-filmen. Nå lager J iskaffe til oss, mens jeg leker med den nye Eee-en hans :nigo:

Har dere hatt en fin helg, jenter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, iskaffe hørtes så forferdelig godt ut!!!!! (litt tørst i dag kan man si) :fnise:

Kult med museumsbesøk da, midt oppi all jobbingen på museumet ;) Har litt sans for sånne utstillinger!

Helga har vært fin, var i to bursdager i går. Nå sitter jeg her og vansmektes, sambo er på jobb. Han jobber alltid :kjefte: og jeg er sulten og tørst men ikke helt gira på å gå ut og handle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj du jobber mykje! Bra at du får tid til andre ting også. Det er faktisk imponerende !!

Hatt ei god helg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...