Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

OK, jeg tåler tydeligvis ikke alt dette her med utstilling, hjemmeside og en utdannelse som snart er ferdig. I natt drømte jeg at jeg begynte å jobbe som kakefotograf! Jepp, kakefotograf. En laaang drøm hvor jeg husker at jeg eksperimenterte masse med bakgrunner og kamerainnstillinger, men den j*** kaka ville jo ikke se bra ut uansett hva jeg gjorde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK, jeg tåler tydeligvis ikke alt dette her med utstilling, hjemmeside og en utdannelse som snart er ferdig. I natt drømte jeg at jeg begynte å jobbe som kakefotograf! Jepp, kakefotograf. En laaang drøm hvor jeg husker at jeg eksperimenterte masse med bakgrunner og kamerainnstillinger, men den j*** kaka ville jo ikke se bra ut uansett hva jeg gjorde :ler:

:hoho: Slemme kaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Slemme kaka.

Ja, ikke sant? :fnise: Og såvidt jeg husker fikk jeg ikke spise noe av den heller! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? :fnise: Og såvidt jeg husker fikk jeg ikke spise noe av den heller! :snurt:

Dobbeltslemt! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god helg :klem:

Nå er det jammen ikke lenge til du flyttet hjem! :hoppe: Blir det pakking i helga eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og, Carrie! :klemmer:

Har begynt å pakke og vaske! Og spiser kirsebær :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det fremover med pakkingen? Får du med deg alt? ;)

Jeg er litt sånn: :håår: akkurat nå! Jeg flyr med Norwegian, og der går det an å sjekke inn 2x20 kg (noe som er helt utrolig i seg selv, alle andre flyselskaper har da 15 eller 20 kg!?!). Likevel var jeg litt bekymra, for jeg har en stor koffert og en normalt stor ryggsekk (altså ikke veldig stor), og om kolliet er over 20 kg må man betale overvekt uansett hva totalvekten er. Så jeg pakket ned alt; klær, sko, dingsebomser og duppedingser, kun med unntak av noen få toalettsaker... og kofferten veier bare 16 kg! Vaaaah? (men så har jeg vært flink og puttet alle de tunge bøkene i ryggsekken da)

Så ja: nå er jeg i veldig god rute! Har ryddet ALT, pakket 95% (resten pakker jeg ikke før jeg drar) og vasket mesteparten av rommet mitt. I tillegg har jeg vasket kjøkkenskapet og kastet/gitt bort mye av maten. Og det er fortsatt over 2 dager til jeg drar, jeg tror jeg gleder meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaawwww, nå er du snart fastboende i Oslo!! :hoppe: Jeg skjønner godt at du er reiseklar, må være en enorm lettelse å komme seg bort fra han udugelige roomien din. :fnise:

Du får ha lykke til med resten av pakkingen og GOOOOOD TUR og VELKOMMEN HJEM!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaawwww, nå er du snart fastboende i Oslo!! :hoppe: Jeg skjønner godt at du er reiseklar, må være en enorm lettelse å komme seg bort fra han udugelige roomien din. :fnise:

Du får ha lykke til med resten av pakkingen og GOOOOOD TUR og VELKOMMEN HJEM!

-misa

Tusen takk! :hoppe: Jeg lurer på å legge igjen en informasjonsbrosjyre om hygiene eller npe sånt før jeg drar, haha!

Hm, skal KG-damene møtes i løpet av sommeren eller? Hadde vært morsomt å bli med på et treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen :strix:

(og så ble jeg plutselig litt usikker, siden kg-tickere er teite)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen i morgen i morgen i morgen i morgen :strix:

(og så ble jeg plutselig litt usikker, siden kg-tickere er teite)

:fnise:

Hun bestemte seg for å være et år til :ler:

:redd:

IKKE FAEN I VILLESTE HEITESTE GRØNNJÆVLIGE KUSESKAUEN!!!!

(*kremt*... beklager sarte sjeler)

God tur og velkommen hjem! :)

Tusen takk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! :tommelsmil:

Nå har jeg vært og tatt ned utstillingen og vært innom skolen en siste gang for å rydde og kaste ting&tang. Fantastisk!

I kveld skal vi på restaurant og spise middag med et par av lærerne. Er et helt fantastisk indisk sted her som serverer 5-retters for en hundrelapp. (prisene blir vel det eneste jeg kommer til å savne herfra, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...