Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

:fnise:

Du er så søt! Bedre sent enn aldri vet du ;)

Helgen har vært fin den! Har IKKE kjeda vettet av meg, haha.. Slik jeg har gjort de siste dagene, jeg trenger virkelig å få jobbe! Jeg passer vist ikke til å gå hjemme å vase i ukesvis :ler:

Håper du får en utrolig nice uke!

Og jeg synes forresten at du fortjente en liten pust i bakken, og det høres ut som om du har kost deg max i helgen, good for you! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har publisert hjemmesiden min! :hoppe::strix::nigo:

Også har jeg skaffet meg en blogg.

Men de har navnet mitt i seg begge to, så jeg vil helst ikke legge ut link her. Men si fra dere som er nysgjerrige da, så kan jeg sende på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har publisert hjemmesiden min! :hoppe::strix::nigo:

Også har jeg skaffet meg en blogg.

Men de har navnet mitt i seg begge to, så jeg vil helst ikke legge ut link her. Men si fra dere som er nysgjerrige da, så kan jeg sende på PM :)

Jeg er KJEMPENYSGJERRIG!! :strix:

Og gratulerer! :klemmer:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

Jeg kunne gjerne tenke meg tilgang til den bloggen.... :sjenert:

Grattis med hjemmeside! Jeg gjetter forresten på at du heter... hmm... tenketenke... Solveig??! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt i boka di, jeg.

Begynt å pakke til hjemflyttingen til Norge nå?

Innbiller meg forresten at du bor i England, stemmer det?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt i boka di, jeg.

Begynt å pakke til hjemflyttingen til Norge nå?

Innbiller meg forresten at du bor i England, stemmer det?

:klø:

:hallo:

Haha, ja det stemmer med England! Men ikke så lenge til, heldigvis :)

Jeg har ikke begynt å pakke så veldig mye, bare sendt litt ting i posten (betalte 700 kr. i overvekt på vei hit, frister lite å gjenta det). Men jeg har stadig drømmer om at jeg våkner den 17. og at ingen ting er pakket og det er 10 min. til flybussen går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvordan skaffer man seg egentlig et .com-domene? *forlattilålesepågoogle*

-misa

Eh, jeg tror det er mange måter å gjøre det på. Jeg kjøpte et sånt sidemekkeprogra,m Mr. Site, og da er registreringa en del av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! Jeg er ihvertfall VELDIG nysgjerrig!!! :nigo: Har lagd en hjemmeside selv, men det blir jo aldri til at jeg legger den ut!

:hoppe:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg fått sendt PM til alle som ville ha nå? :klø: Ble plutselig så mange nye poster her, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den siden var kjempeflott laget! Profft så det ut og alt. Jeg sier det igjen, jeg viste du var flink med slikt altså! Kjempeflotte tegninger og bilder, ser ut som du har et talent her du :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hjemmesiden din fant jeg på facebook, men vil gjerne ha tilgang til blogg! :jepp:

Det står under "Contact" på hjemmesiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lekte jeg kunstnerisk og drakk meg brisen på gratis vin på utstilling :ler:

Litt morsomt med utstilling altså, det er godt over 100 studenter - alt fra oss arkeologiske illustratører til fotografi til keramikk til tegneserier - som stiller ut. Veldig varierende kvalitet, men det er jo morsomt det og. I går var det "private view", dvs. at det var åpent for de som jobber innen de ulike områdene som hadde blitt invitert. Jeg HATER å skulle stå og promotere meg selv for sånne folk, så den vinen kom godt med ja! :fnise:

Nå er det åpent for alle i fire dager fremover, blit vel mye familier som besøker tenker jeg. Det må alltid være minst en av oss der, men vi har satt opp en plan slik at vi er der to og to. Likevel: jeg må være der 5 timer av gangen, i tre dager. Urk!

Nå er det under en uke til jeg skal hjem! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...