Gjest Miam Skrevet 7. juni 2009 #1461 Del Skrevet 7. juni 2009 Du er så søt! Bedre sent enn aldri vet du Helgen har vært fin den! Har IKKE kjeda vettet av meg, haha.. Slik jeg har gjort de siste dagene, jeg trenger virkelig å få jobbe! Jeg passer vist ikke til å gå hjemme å vase i ukesvis Håper du får en utrolig nice uke! Og jeg synes forresten at du fortjente en liten pust i bakken, og det høres ut som om du har kost deg max i helgen, good for you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1462 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har publisert hjemmesiden min! Også har jeg skaffet meg en blogg. Men de har navnet mitt i seg begge to, så jeg vil helst ikke legge ut link her. Men si fra dere som er nysgjerrige da, så kan jeg sende på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 9. juni 2009 #1463 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har publisert hjemmesiden min! Også har jeg skaffet meg en blogg. Men de har navnet mitt i seg begge to, så jeg vil helst ikke legge ut link her. Men si fra dere som er nysgjerrige da, så kan jeg sende på PM Jeg er KJEMPENYSGJERRIG!! Og gratulerer! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. juni 2009 #1464 Del Skrevet 9. juni 2009 Mej er også nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 9. juni 2009 #1465 Del Skrevet 9. juni 2009 Litt nysgjerrig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 9. juni 2009 #1466 Del Skrevet 9. juni 2009 For en NYDELIG side! Gratulerer så mye Pingting, virkelig bra jobbet! *thumbs up* -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 9. juni 2009 #1467 Del Skrevet 9. juni 2009 Grattis så mye med hjemmesiden! Du er så flink altså! Jeg tar gjerne en titt på hjemmesiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 9. juni 2009 #1468 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg kunne gjerne tenke meg tilgang til den bloggen.... Grattis med hjemmeside! Jeg gjetter forresten på at du heter... hmm... tenketenke... Solveig??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2009 #1469 Del Skrevet 9. juni 2009 Innom og leser litt i boka di, jeg. Begynt å pakke til hjemflyttingen til Norge nå? Innbiller meg forresten at du bor i England, stemmer det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 9. juni 2009 #1470 Del Skrevet 9. juni 2009 Hm, hvordan skaffer man seg egentlig et .com-domene? *forlattilålesepågoogle* -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1471 Del Skrevet 9. juni 2009 Innom og leser litt i boka di, jeg. Begynt å pakke til hjemflyttingen til Norge nå? Innbiller meg forresten at du bor i England, stemmer det? :klø: Haha, ja det stemmer med England! Men ikke så lenge til, heldigvis Jeg har ikke begynt å pakke så veldig mye, bare sendt litt ting i posten (betalte 700 kr. i overvekt på vei hit, frister lite å gjenta det). Men jeg har stadig drømmer om at jeg våkner den 17. og at ingen ting er pakket og det er 10 min. til flybussen går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1472 Del Skrevet 9. juni 2009 Hm, hvordan skaffer man seg egentlig et .com-domene? *forlattilålesepågoogle* -misa Eh, jeg tror det er mange måter å gjøre det på. Jeg kjøpte et sånt sidemekkeprogra,m Mr. Site, og da er registreringa en del av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. juni 2009 #1473 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Åh, så spennende! Jeg er ihvertfall VELDIG nysgjerrig!!! Har lagd en hjemmeside selv, men det blir jo aldri til at jeg legger den ut! Endret 9. juni 2009 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1474 Del Skrevet 9. juni 2009 Har jeg fått sendt PM til alle som ville ha nå? :klø: Ble plutselig så mange nye poster her, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 9. juni 2009 #1475 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes den siden var kjempeflott laget! Profft så det ut og alt. Jeg sier det igjen, jeg viste du var flink med slikt altså! Kjempeflotte tegninger og bilder, ser ut som du har et talent her du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 10. juni 2009 #1476 Del Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer med flott nettside! Jeg synes den så skikkeli proff ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juni 2009 #1477 Del Skrevet 10. juni 2009 Næmmen.... nå ble jeg og nysgjerrig! Kan jeg og få se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. juni 2009 #1478 Del Skrevet 10. juni 2009 Hjemmesiden din fant jeg på facebook, men vil gjerne ha tilgang til blogg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #1479 Del Skrevet 10. juni 2009 Hjemmesiden din fant jeg på facebook, men vil gjerne ha tilgang til blogg! Det står under "Contact" på hjemmesiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #1480 Del Skrevet 11. juni 2009 I går lekte jeg kunstnerisk og drakk meg brisen på gratis vin på utstilling Litt morsomt med utstilling altså, det er godt over 100 studenter - alt fra oss arkeologiske illustratører til fotografi til keramikk til tegneserier - som stiller ut. Veldig varierende kvalitet, men det er jo morsomt det og. I går var det "private view", dvs. at det var åpent for de som jobber innen de ulike områdene som hadde blitt invitert. Jeg HATER å skulle stå og promotere meg selv for sånne folk, så den vinen kom godt med ja! Nå er det åpent for alle i fire dager fremover, blit vel mye familier som besøker tenker jeg. Det må alltid være minst en av oss der, men vi har satt opp en plan slik at vi er der to og to. Likevel: jeg må være der 5 timer av gangen, i tre dager. Urk! Nå er det under en uke til jeg skal hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå