Gjest Gaby Skrevet 31. mai 2009 #1421 Del Skrevet 31. mai 2009 Åh, nå blir du fiiiin For noen søte sko! Shopping er bare fantastisk, gleder meg til å gå amok i NY Mooncup Det hadde ikke jeg turt å begi meg ut på Men så har jeg jo mensen ca 3-4 ganger i året da, så er kanskje ikke så nødvendig heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #1422 Del Skrevet 31. mai 2009 Mooncup Det hadde ikke jeg turt å begi meg ut på Men så har jeg jo mensen ca 3-4 ganger i året da, så er kanskje ikke så nødvendig heller.. Vaaah? *misunnelig* Tok den ut nå. Den er ...klumpete og ...DIGER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 31. mai 2009 #1423 Del Skrevet 31. mai 2009 Vaaah? *misunnelig* Tok den ut nå. Den er ...klumpete og ...DIGER! Iiik! Diger?? Hjelpes! Hørtes igrunnen ganske nifst ut Hehe ja jeg knasker p-piller i ett strekk jeg.. Når jeg har utsatt det lenge nok blir det litt spotting på slutten av brettet, så da må jeg bare finne meg i en ukes pause. Heldigvis ikke så ofte! Og både jeg og sambo er naturlig nok fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 31. mai 2009 #1424 Del Skrevet 31. mai 2009 Heldiggris, Gaby! Ping: Det høres ikke morsomt ut. Jeg tør ikke å prøve. Du må si ifra hvordan den funker, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 31. mai 2009 #1425 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har Mooncup!! Den funker kjempebra!! De første gangene kan det være litt vondt og ekkelt, men man venner seg helt til det! Jeg bare legger den sammen, så den ser liksom sammenbretta ut, også fører jeg den inn som en tampong, enkelt og greit Også klipte jeg av den rørdingsen på enden, nesten helt ned, for den var veldig vond, siden den var så lang! Hehe, langt referat gitt Jeg er veldig fornøyd Høres ut som du kosa deg på shopping da, fine sandaler, matcher sikkert skjørtet høres det ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #1426 Del Skrevet 31. mai 2009 Iiik! Diger?? Hjelpes! Hørtes igrunnen ganske nifst ut Hehe ja jeg knasker p-piller i ett strekk jeg.. Når jeg har utsatt det lenge nok blir det litt spotting på slutten av brettet, så da må jeg bare finne meg i en ukes pause. Heldigvis ikke så ofte! Og både jeg og sambo er naturlig nok fornøyd Ah, sånn sett Jeg gikk på folkehøyskole med ei som ikke hadde hatt mensen på tre år, og som fikk det da. Har aldri sett noen som var så sur, jeg Ja altså den er mye større enn en tampong... men det er vel strengt tatt ikke mye større enn ...andre ting som av og til puttes inn der... Heldiggris, Gaby! Ping: Det høres ikke morsomt ut. Jeg tør ikke å prøve. Du må si ifra hvordan den funker, da. Haha, jeg skal si fra. Den blir vel faktisk prøvd ut første gang i morgen tenker jeg. Fyldig referat med alle detaljer følger! (egentlig ikke altså) Jeg har Mooncup!! Den funker kjempebra!! De første gangene kan det være litt vondt og ekkelt, men man venner seg helt til det! Jeg bare legger den sammen, så den ser liksom sammenbretta ut, også fører jeg den inn som en tampong, enkelt og greit Også klipte jeg av den rørdingsen på enden, nesten helt ned, for den var veldig vond, siden den var så lang! Hehe, langt referat gitt Jeg er veldig fornøyd Høres ut som du kosa deg på shopping da, fine sandaler, matcher sikkert skjørtet høres det ut som! Ok, jeg tør ikke klippe den helt ned ennå, for det stod at man ikke bør gjøre det med mindre man er sikker på at man får ut koppen. *angst* Men alle jeg kjenner som bruker den sier de er veldig fornøyd altså, så jeg håper dette blir bra! Også er den jo bedre for miljøet, men riskerer ikke TSS og det er billigere. Hurra! Nå har jeg på meg nye sandaler! *glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 31. mai 2009 #1427 Del Skrevet 31. mai 2009 Bare en kjapp tur innom for å på, gratulere med 49 poeng og be om link til hjemmesiden så fort den er oppe! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #1428 Del Skrevet 1. juni 2009 Bare en kjapp tur innom for å på, gratulere med 49 poeng og be om link til hjemmesiden så fort den er oppe! -misa Tusen takk! Hjemmesiden mekkes det for harde livet på, det blir nok i løpet av neste uke tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #1429 Del Skrevet 1. juni 2009 Å herrejeminiinnigranskauen. Ting som er i magen min nå: En øl Sushi Bejing-and Sursøt blekksprut Mongolsk lam Mer sushi Dumplin Scampi Woka selleri Kinensisk sopp Litt sushi til Hvitløsnaan Frityrstekt blekksprut Musling Stekt ris Enda en øl Stekt broccoli Et eller annet dyr i god saus Frityrstekt svin Chinese ribs Sjokoladepudding Bursdagskake Rar japansk kake Melon To druer Snart: en kaffe :dåne: Vi har vært på buffetrestaurant En kjede som heter Cosmo, som har hovedsaklig indisk, kinesisk og japansk mat, med innslag av andre asiatiske retter. 120,- for å fråtse vilt! Også sladra de andre om at både jeg og hun irske har bursdag nå for tiden, så da ble det gratis bursdagskake og, hihi. Uff, jeg burde ikke få lov til å gå på sånne restauranter, jeg er så mett atte! Hrmf, vi har levert i dag, men jeg må jobbe videre på masteroppgaven min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. juni 2009 #1430 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Fantastisk rapport fra magen din, Ping!! Hører for meg Odd Karsten Tveit "direkte fra magesekken, hvor det befinner seg mange ulike matretter, over til studio" Endret 1. juni 2009 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 1. juni 2009 #1431 Del Skrevet 1. juni 2009 Du er VIRKELIG altetende, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. juni 2009 #1432 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Oh oh oh forresten!!!!!!!!!!! :blåse: Endret 1. juni 2009 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 1. juni 2009 #1433 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) HVA? Bursdag?!?! Uten å si noe??? Edit: Eh.. Gratulerer! Endret 1. juni 2009 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #1434 Del Skrevet 2. juni 2009 Fantastisk rapport fra magen din, Ping!! Hører for meg Odd Karsten Tveit "direkte fra magesekken, hvor det befinner seg mange ulike matretter, over til studio" HAHAHAHA! Bra de holder fred med hverandre, sier nå jeg! Du er VIRKELIG altetende, du! Eh, ja. Og altelskende. Søppelkvern tror jeg det heter Oh oh oh forresten!!!!!!!!!!! :blåse: HVA? Bursdag?!?! Uten å si noe??? Edit: Eh.. Gratulerer! Tusen takk! Lurer på om det kommer til å være flere hvite hår i øyenbrynet mitt når jeg våkner i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 2. juni 2009 #1435 Del Skrevet 2. juni 2009 :bursdag: :bursdag: Jeg har eksamen i dag, kryss et par fingre og tær og lemmer for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. juni 2009 #1436 Del Skrevet 2. juni 2009 Gratulerer med dagen! Håper du får en herlig bursdag, med kake og presang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 2. juni 2009 #1437 Del Skrevet 2. juni 2009 Gratulerer med dagen! :bursdag: Ha en superflott dag, kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #1438 Del Skrevet 2. juni 2009 :bursdag: :bursdag: Jeg har eksamen i dag, kryss et par fingre og tær og lemmer for meg! Tusen takk! Du maa fortelle meg hvordan det gikk! *krysser fingre, armer, taer og bein (hey, jeg kan jo det naa som jeg er i England... )* Gratulerer med dagen! Håper du får en herlig bursdag, med kake og presang! Tusen takk! Jeg har allerede faatt en, en tegning av en piratsau (eh, LANG historie) fra N. Hihi. Gratulerer med dagen! :bursdag: Ha en superflott dag, kos deg masse! Tusen tusen takk! Hm, det er fint vaer. Det maa bety at jeg har vaert snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 2. juni 2009 #1439 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg tror det betyr at du har vært supersnill jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 2. juni 2009 #1440 Del Skrevet 2. juni 2009 "Gratulerer med dagen den er diiin... gratulerer med dagen den er diiiin- alle gamle alle unge har en dag som er sin..." *huskerikkemere* Grattis!!! Kos deg med kake og fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå