Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Åh, nå blir du fiiiin :) For noen søte sko! Shopping er bare fantastisk, gleder meg til å gå amok i NY :fnise:

Mooncup :overrasket: Det hadde ikke jeg turt å begi meg ut på :ler: Men så har jeg jo mensen ca 3-4 ganger i året da, så er kanskje ikke så nødvendig heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mooncup :overrasket: Det hadde ikke jeg turt å begi meg ut på :ler: Men så har jeg jo mensen ca 3-4 ganger i året da, så er kanskje ikke så nødvendig heller..

Vaaah? *misunnelig*

Tok den ut nå. Den er ...klumpete og ...DIGER! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaaah? *misunnelig*

Tok den ut nå. Den er ...klumpete og ...DIGER! :haar:

:hakeslepp: Iiik! Diger?? Hjelpes! Hørtes igrunnen ganske nifst ut :overrasket:

Hehe ja jeg knasker p-piller i ett strekk jeg.. :sjenert: Når jeg har utsatt det lenge nok blir det litt spotting på slutten av brettet, så da må jeg bare finne meg i en ukes pause. Heldigvis ikke så ofte! Og både jeg og sambo er naturlig nok fornøyd :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris, Gaby! :jepp:

Ping: Det høres ikke morsomt ut. Jeg tør ikke å prøve. Du må si ifra hvordan den funker, da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Mooncup!! Den funker kjempebra!! De første gangene kan det være litt vondt og ekkelt, men man venner seg helt til det! :) Jeg bare legger den sammen, så den ser liksom sammenbretta ut, også fører jeg den inn som en tampong, enkelt og greit ;) Også klipte jeg av den rørdingsen på enden, nesten helt ned, for den var veldig vond, siden den var så lang! Hehe, langt referat gitt :ler: Jeg er veldig fornøyd :)

Høres ut som du kosa deg på shopping da, fine sandaler, matcher sikkert skjørtet høres det ut som! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Iiik! Diger?? Hjelpes! Hørtes igrunnen ganske nifst ut :overrasket:

Hehe ja jeg knasker p-piller i ett strekk jeg.. :sjenert: Når jeg har utsatt det lenge nok blir det litt spotting på slutten av brettet, så da må jeg bare finne meg i en ukes pause. Heldigvis ikke så ofte! Og både jeg og sambo er naturlig nok fornøyd :lur:

Ah, sånn sett :) Jeg gikk på folkehøyskole med ei som ikke hadde hatt mensen på tre år, og som fikk det da. Har aldri sett noen som var så sur, jeg :ler:

Ja altså den er mye større enn en tampong... men det er vel strengt tatt ikke mye større enn ...andre ting som av og til puttes inn der... :fnise:

Heldiggris, Gaby! :jepp:

Ping: Det høres ikke morsomt ut. Jeg tør ikke å prøve. Du må si ifra hvordan den funker, da. :fnise:

Haha, jeg skal si fra. Den blir vel faktisk prøvd ut første gang i morgen tenker jeg. Fyldig referat med alle detaljer følger! :ler:

(egentlig ikke altså)

Jeg har Mooncup!! Den funker kjempebra!! De første gangene kan det være litt vondt og ekkelt, men man venner seg helt til det! :) Jeg bare legger den sammen, så den ser liksom sammenbretta ut, også fører jeg den inn som en tampong, enkelt og greit ;) Også klipte jeg av den rørdingsen på enden, nesten helt ned, for den var veldig vond, siden den var så lang! Hehe, langt referat gitt :ler: Jeg er veldig fornøyd :)

Høres ut som du kosa deg på shopping da, fine sandaler, matcher sikkert skjørtet høres det ut som! :jepp:

Ok, jeg tør ikke klippe den helt ned ennå, for det stod at man ikke bør gjøre det med mindre man er sikker på at man får ut koppen. *angst* Men alle jeg kjenner som bruker den sier de er veldig fornøyd altså, så jeg håper dette blir bra! Også er den jo bedre for miljøet, men riskerer ikke TSS og det er billigere. Hurra!

Nå har jeg på meg nye sandaler! :nigo: *glad*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en kjapp tur innom for å :klemmer: på, gratulere med 49 poeng og be om link til hjemmesiden så fort den er oppe!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kjapp tur innom for å :klemmer: på, gratulere med 49 poeng og be om link til hjemmesiden så fort den er oppe!

-misa

Tusen takk! :klemmer::)

Hjemmesiden mekkes det for harde livet på, det blir nok i løpet av neste uke tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herrejeminiinnigranskauen. :spise:

Ting som er i magen min nå:

En øl

Sushi

Bejing-and

Sursøt blekksprut

Mongolsk lam

Mer sushi

Dumplin

Scampi

Woka selleri

Kinensisk sopp

Litt sushi til

Hvitløsnaan

Frityrstekt blekksprut

Musling

Stekt ris

Enda en øl

Stekt broccoli

Et eller annet dyr i god saus

Frityrstekt svin

Chinese ribs

Sjokoladepudding

Bursdagskake

Rar japansk kake

Melon

To druer

Snart: en kaffe

:dåne:

Vi har vært på buffetrestaurant :nigo: En kjede som heter Cosmo, som har hovedsaklig indisk, kinesisk og japansk mat, med innslag av andre asiatiske retter. 120,- for å fråtse vilt! Også sladra de andre om at både jeg og hun irske har bursdag nå for tiden, så da ble det gratis bursdagskake og, hihi. Uff, jeg burde ikke få lov til å gå på sånne restauranter, jeg er så mett atte!

Hrmf, vi har levert i dag, men jeg må jobbe videre på masteroppgaven min. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Fantastisk rapport fra magen din, Ping!! Hører for meg Odd Karsten Tveit "direkte fra magesekken, hvor det befinner seg mange ulike matretter, over til studio"

:fnise:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Fantastisk rapport fra magen din, Ping!! Hører for meg Odd Karsten Tveit "direkte fra magesekken, hvor det befinner seg mange ulike matretter, over til studio"

:fnise:

HAHAHAHA! Bra de holder fred med hverandre, sier nå jeg! :fnise:

:hakeslepp: Du er VIRKELIG altetende, du!

Eh, ja. Og altelskende. Søppelkvern tror jeg det heter :ler::sjenert:

Oh oh oh forresten!!!!!!!!!!!

:bursdag::skya::duskedame: :blåse: :kghjerte::kyss::bursdag:

HVA? Bursdag?!?! Uten å si noe??? :kjefte:

Edit: Eh.. Gratulerer! :hoppe::klem:

Tusen takk! :)

Lurer på om det kommer til å være flere hvite hår i øyenbrynet mitt når jeg våkner i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst::bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

Jeg har eksamen i dag, kryss et par fingre og tær og lemmer for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:blomst::bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

Jeg har eksamen i dag, kryss et par fingre og tær og lemmer for meg!

Tusen takk! Du maa fortelle meg hvordan det gikk!

*krysser fingre, armer, taer og bein (hey, jeg kan jo det naa som jeg er i England... :fnise:)*

:bursdag: Gratulerer med dagen! :bursdag:

Håper du får en herlig bursdag, med kake og presang!

:klemmer:

Tusen takk! :) Jeg har allerede faatt en, en tegning av en piratsau (eh, LANG historie) fra N. Hihi.

Gratulerer med dagen! :bursdag: :bursdag: :bursdag:

Ha en superflott dag, kos deg masse! :roser:

Tusen tusen takk! Hm, det er fint vaer. Det maa bety at jeg har vaert snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

"Gratulerer med dagen den er diiin... gratulerer med dagen den er diiiin-

alle gamle alle unge har en dag som er sin..." *huskerikkemere*

Grattis!!! Kos deg med kake og fint vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...