Pingting Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1401 Del Skrevet 28. mai 2009 Nei, hallo! Jeg fikk 49 på akttegning! (vi har hatt det en gang i uka, og nå har læreren evaluert alle tegningene) Jeg som har vært den svakeste i gruppa (fordi jeg er så uerfaren og har gjort veldig lite sånt), trodde jeg kom til å få 40 jeg, akkurat ståkarakter. *glad* Hun irske snuppa fikk 56, italienske jenta fikk 65. Hun er jo kvalmt flink og, men jeg trodde hun skulle få over 70... I dag har jeg mekket postkort! Som jeg kan bruke som buisniesskort! Tenkte å bruke samme bildet på hjemmesiden min, den burde være opp om en uke eller to. :hoppe: Nå er det snart pubquiz! Kryss fingerene for oss da jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. mai 2009 #1402 Del Skrevet 28. mai 2009 Gratulerer med 49 Hjemmeside, det hørtes jammen spennende ut Kos deg på pub!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1403 Del Skrevet 28. mai 2009 Gratulerer med 49 Hjemmeside, det hørtes jammen spennende ut Kos deg på pub!!! Takk! Ja, det er litt spennende. Å lage ihvertfall. Det blir mest for å ha et lettvint sted å vise frem arbeidet mitt, så nerdefaktoren blir høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 28. mai 2009 #1404 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) :hoppe: Flinke Ping! AaAAAAAAAAAAAAAAAARG! Var da VOLDOMST så vanskelig den smileyen skulle være!!!! ... ehm.. skulle være den jenta som danser med sånne ting... Endret 28. mai 2009 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 28. mai 2009 #1405 Del Skrevet 28. mai 2009 Du er så flink!! Kos deg med en velfortjent tur på puben, vinn quizen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 28. mai 2009 #1406 Del Skrevet 28. mai 2009 Fline Pingelingen! Meneh, akttegning, e ikke det sånn derre tegne-nakne-mennesker-mens-de-står-på-en-fot-med-en-hodeskalle-i-hånden-og-en-fjær-i-håret type?? Hva i all verden har det med arkeologi å gjøre???! Hmmm... når jeg tenker meg grundig om i det blonde hodet mitt kan det jo være at akttegning i arkeologiens verden innebærer tegning av en forhistorisk dings...? Nei nå må du rett og slett opplyse meg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1407 Del Skrevet 28. mai 2009 :hoppe: Flinke Ping! AaAAAAAAAAAAAAAAAARG! Var da VOLDOMST så vanskelig den smileyen skulle være!!!! ... ehm.. skulle være den jenta som danser med sånne ting... Du er så flink!! Kos deg med en velfortjent tur på puben, vinn quizen da! Takk! Eheh, vi kom nest sist. Igjen, og som vanlig. (jeg lurer på hvem det stakkars laget er som alltid taper!?!) Fline Pingelingen! Meneh, akttegning, e ikke det sånn derre tegne-nakne-mennesker-mens-de-står-på-en-fot-med-en-hodeskalle-i-hånden-og-en-fjær-i-håret type?? Hva i all verden har det med arkeologi å gjøre???! Hmmm... når jeg tenker meg grundig om i det blonde hodet mitt kan det jo være at akttegning i arkeologiens verden innebærer tegning av en forhistorisk dings...? Nei nå må du rett og slett opplyse meg her! Ahahaha, nå lo jeg høyt! Hodeskalle! Stort sett har vi en naken dame som står, sitter eller ligger. Ingen fjær her i gården, nei! Men sånn seriøst: jeg har jobbet mest med å tegne gjenstander og annen dokumentasjon (kart pg planer og slikt), men mange av de andre driver med rekonstruksjonstegninger hvor det er mye mennesker. Og da er det jo en fordel å vær flink til å tegne mennesker og kjenne til denmenneskelige anatomien. Dessuten er akttegning veeeldig god tegnetrening generelt sett. Ingen forhistoriske dingser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 28. mai 2009 #1408 Del Skrevet 28. mai 2009 Alle andre får det til, jo... Ååh, nakne damer! Høres morsmot ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. mai 2009 #1409 Del Skrevet 29. mai 2009 VOLDOMST morsmot What goes around, comes around Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 29. mai 2009 #1410 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) What goes around, comes around Nå skal du være snill,. Gaby! Det er ikke så enkelt nr man driver på mde andre ting smatidig! ... ..... ........ Endret 29. mai 2009 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. mai 2009 #1411 Del Skrevet 29. mai 2009 Unnskyyyyyyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 29. mai 2009 #1412 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva skal Ping gjøre i helga, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1413 Del Skrevet 29. mai 2009 Dere er faen ikke gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 29. mai 2009 #1414 Del Skrevet 29. mai 2009 Aktegning wow flinke Ping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1415 Del Skrevet 29. mai 2009 Har hatt en litt dårlig dag Fikk tilbake ting fra trykk, og kvaliteten var ikke helt som forventet. Eller, de er vel greie nok, men annerledes enn de trykkene jeg har gjort på skolen. Og det er ikke annet å forvente, for printere er forskjellig etc. etc. etc, men jeg er skuffa! Hun ene jeg bor med sier det ikke er så ille. Hrmmmf. Hadde liksom håpet på noe som ble dritbra da, jeg er jo fornøyd med de digitale versjonene, og har lyst til å ta vare på det og vise frem. URGH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 29. mai 2009 #1416 Del Skrevet 29. mai 2009 Æsj, så kjiiipt! Printere kan være et helvete, altså! Jeg har også gått en skole hvor vi måtte levere store printer, og det var mildt sagt varierende resultat... Plutselig ble alt rosa eller gult liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 29. mai 2009 #1417 Del Skrevet 29. mai 2009 Gå rett i strupen, Ping! Bit til! Kjipt med sånt når resultatet blir dårligere enn det kunne vært pga. noe så teit som en skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1418 Del Skrevet 29. mai 2009 Hm, ser litt lysere på sakene nå. Tror jeg skal be dem om å printe ett av dokumentene på nytt, for det ble for mørkt (min feil). Ellers er det helt brukbart. Tror jeg. Må ha kommentarer fra noen av lærerne og. Tror jeg. Og da er vi fremme ved mitt store problem: jeg blir så himla usikker i sånne situasjoner. Hadde det sett helt forjævlig ut og det ikke var min skyld hadde det vært greit, men jeg tør ikke stå på mitt før jeg er 110% sikker på at jeg har rett. Så jeg blir bare stående og tenke på om det kan være fordi jeg gjorde sånn eller fordi DE gjorde sånn elle kanskje fordi ingen av oss gjorde sånn og sånn og så videre. Også flyter det liksom ut. Fy, Ping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1419 Del Skrevet 29. mai 2009 Men på gladsiden: jeg har fått laget meg verdens kuleste postkort! Skal bruke det nesten litt som et businesskort, har navnet og hjemmesiden minpå seg + tegninger. Og det ble så kuuult! Har bestilt 50 stk, så jeg har jo i årevis hehe. Gleder med til å hente på onsdag! (så VELDIG nøye på testutskriften av de, så de vet jeg blir bra! Hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #1420 Del Skrevet 31. mai 2009 Å hællemædussen, nå har jeg brukt penger! :dåne: (resonnement: jeg har vært flink, dte er straks bursdagen min, jeg har jobb i sommer og jeg har fått fremleid hybelen min) Det er så himla varmt her, så jeg trengte rett og slett noen sommerklær! Hadde tenkt å kjøpe shorts, men det ble et skjørt i stedet. Til rett under kneet, grå-beige-brun lin, med noe blomster og broderier og greier og styr på. Veldig fint, og veldig meg! Også kjøpte jeg disse! :rødme: ...så da mtte jeg ha ny neglelakk til tærne og. Fant et lite marked som hadde varer fra gårder i området. Passet bra, siden vi i huset skal grille i kveld. Det ble en pakke med økologiske, håndlagde grove pølser med masse krydder i. Mmmm :gjeiper: Også har jeg kjøpt en mooncup. Skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå