Gjest Wind Skrevet 14. mai 2009 #1281 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå får hun godbit, sant? Eller vent... hun er ikke en hund, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. mai 2009 #1282 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 14. mai 2009 #1283 Del Skrevet 14. mai 2009 Hmmm. Kanskje jeg tar feil. Hun er sikkert en hund, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #1284 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha, godt du hører på oss Fliiiink pingting Nå får hun godbit, sant? Eller vent... hun er ikke en hund, kanskje. Ikke? :klø: Hmmm. Kanskje jeg tar feil. Hun er sikkert en hund, ja. HAHAHAHA! GÆRNINGER! Jeg er ikke hund dah! Hallo, hvor vanskelig hadde det ikke vært å skrive på tastaturet da liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 14. mai 2009 #1285 Del Skrevet 14. mai 2009 HEI! Hunder er intelligente dyr, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. mai 2009 #1286 Del Skrevet 14. mai 2009 Kan de lukte at et menneske får epilepsianfall, ja da kan de jaggu skrive på tastatur også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 14. mai 2009 #1287 Del Skrevet 14. mai 2009 De kan også lukte kreft! Fantastiske dyr. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. mai 2009 #1288 Del Skrevet 14. mai 2009 Ja, helt utrolig. Men jeg vil heller ha en katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 14. mai 2009 #1289 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hykler! Neida. Jeg foretrekker bare hunder selv. Endret 14. mai 2009 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #1290 Del Skrevet 14. mai 2009 HEI! Hunder er intelligente dyr, så det så! Kan de lukte at et menneske får epilepsianfall, ja da kan de jaggu skrive på tastatur også De kan også lukte kreft! Fantastiske dyr. :rødme: Ja, helt utrolig. Men jeg vil heller ha en katt Hykler! Neida. Jeg foretrekker bare hunder selv. Jeg sa ikke at de ikke var intelligente da, men de har POTER! Skal dere krangle på det og kanskje, hmmmm? Er nok mer hundeperson en katteperson selv. Også er jeg allergisk for katter. Men begge to er nydelige Nå har jeg sendt avgårde en sideslang epost til lærern min, full av spørsmål. Spurte pent om han kunne svare på den før helga. Visste ikke hvilken adresse han bruker, så jeg sendte til to forskjellige. *lærerterrorist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. mai 2009 #1291 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er også allergisk mot katter. men tåler sibirkatten da! Poter, det er vel ingen problem? Bare å lage et litt større tastatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 15. mai 2009 #1292 Del Skrevet 15. mai 2009 Dramaqueens unite! Vi burde lage egen klubb. Eller det har vi kanskje? Denne? ja tror nok det. Korleis skal du feira 17 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1293 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er også allergisk mot katter. men tåler sibirkatten da! Poter, det er vel ingen problem? Bare å lage et litt større tastatur Haha, det er sant! Men jeg er ikke en hund likevel, altsaa! Har ikke pels, hale eller daarlig aande heller ja tror nok det. Korleis skal du feira 17 mai? Det blir ikke noe saerlig til feiring tror jeg, er jo ingen andre nordmenn i naerheten her. Mulig jeg tar meg en oel paa kvelden Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1294 Del Skrevet 15. mai 2009 *husmor* Holder på å lage hvit sjokoladeterte med lime fra detsoteliv.no. Kjeksbunn, et lag mørsk sjokolade og så hvit sjokolade blandet med fløte, melk, limeskall og limesaft. På toppen skal jeg pynte med revet limeskall og friske bringebær. Smakte på sjokolade/limeblandinga nå, vannvittig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 15. mai 2009 #1295 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Du må jo legge ut linken til kaka, da! Men jeg fant den, da. Så kjempegod ut! Endret 15. mai 2009 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1296 Del Skrevet 15. mai 2009 Du må jo legge ut linken til kaka, da! Men jeg fant den, da. Så kjempegod ut! Går ikke! Når man klikker seg inn på en kake endres ikke adressa. Tullesiden. ...nå lurer jeg på å ta'n helt ut og pynte med blåbær og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 15. mai 2009 #1297 Del Skrevet 15. mai 2009 Namnamnam. Sender du litt i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 15. mai 2009 #1298 Del Skrevet 15. mai 2009 Den kaka hørtes vannvittig god ut! Du får si ifra hvordan resultatet ble når du har smakt på den:) Jeg har faktisk også bakt idag. Lagde en spesiell sjokoladekake som inneholdt nesten 400g melkesjokolade (!) og massevis av sukker og smør. Hadde hørt av tre- fire folk at den var utrolig god og blablabla. Men må si jeg ble litt skuffa. Kaka smakte nesten som karamell pga alt sukkeret, tror jeg. Grei nok kake altså, men hadde jo forventa meg noe fantastisk! Nåja, kake er kake! *spise opp stykket mitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1299 Del Skrevet 15. mai 2009 Namnamnam. Sender du litt i posten? Haha! Jeg kan heller scanne en bit og sende til deg som vedlegg Den kaka hørtes vannvittig god ut! Du får si ifra hvordan resultatet ble når du har smakt på den:) Jeg har faktisk også bakt idag. Lagde en spesiell sjokoladekake som inneholdt nesten 400g melkesjokolade (!) og massevis av sukker og smør. Hadde hørt av tre- fire folk at den var utrolig god og blablabla. Men må si jeg ble litt skuffa. Kaka smakte nesten som karamell pga alt sukkeret, tror jeg. Grei nok kake altså, men hadde jo forventa meg noe fantastisk! Nåja, kake er kake! *spise opp stykket mitt* Det var en fantastisk fin filosofi! Men jeg slår deg - det er 500 gram sjokolade i denne! 400 g hvit og 100 g mørk. I tillegg til en pakke kjeks, smør, fløte og helmelk... men...lime er jo frukt, så da teller den som en av de fem om dagen, sant? Skjønner hva du mener forresten, synes det blir litt kjedeligere om kake er kjempesøtt. Er greit at det smaker noe annet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. mai 2009 #1300 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har også bakt!!! Lagde en eplepai i nattens mulm og mørke, for å få sambo til å bli blid igjen. Det funket! I dag var han glad og fornøyd. Veien til en manns hjerte går faktisk gjennom magen. Kaka di hørtes sweeeeet ut, Ping!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå