Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, godt du hører på oss ;)

Fliiiink pingting ;)

Nå får hun godbit, sant?

Eller vent... hun er ikke en hund, kanskje.

Ikke? :klø:

Hmmm. Kanskje jeg tar feil. Hun er sikkert en hund, ja. :jepp:

:skratte:

HAHAHAHA!

GÆRNINGER! :ler:

Jeg er ikke hund dah! Hallo, hvor vanskelig hadde det ikke vært å skrive på tastaturet da liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI! Hunder er intelligente dyr, så det så! :kjefte:

Kan de lukte at et menneske får epilepsianfall, ja da kan de jaggu skrive på tastatur også :fnise:

De kan også lukte kreft! Fantastiske dyr. :rødme:

Ja, helt utrolig. Men jeg vil heller ha en katt :pasha:

Hykler!

:fnise: Neida. Jeg foretrekker bare hunder selv. ;)

Jeg sa ikke at de ikke var intelligente da, men de har POTER! Skal dere krangle på det og kanskje, hmmmm? :fnise:

Er nok mer hundeperson en katteperson selv. Også er jeg allergisk for katter. Men begge to er nydelige :)

Nå har jeg sendt avgårde en sideslang epost til lærern min, full av spørsmål. Spurte pent om han kunne svare på den før helga. Visste ikke hvilken adresse han bruker, så jeg sendte til to forskjellige. *lærerterrorist* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg er også allergisk mot katter. :sur: men tåler sibirkatten da! :hoppe:

Poter, det er vel ingen problem? Bare å lage et litt større tastatur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dramaqueens unite! Vi burde lage egen klubb. Eller det har vi kanskje? Denne?

:fnise: ja tror nok det. Korleis skal du feira 17 mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg er også allergisk mot katter. :sur: men tåler sibirkatten da! :hoppe:

Poter, det er vel ingen problem? Bare å lage et litt større tastatur :ler:

Haha, det er sant! Men jeg er ikke en hund likevel, altsaa! Har ikke pels, hale eller daarlig aande heller :ler:

:fnise: ja tror nok det. Korleis skal du feira 17 mai?

Det blir ikke noe saerlig til feiring tror jeg, er jo ingen andre nordmenn i naerheten her. Mulig jeg tar meg en oel paa kvelden ;)

Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*husmor*

Holder på å lage hvit sjokoladeterte med lime fra detsoteliv.no. Kjeksbunn, et lag mørsk sjokolade og så hvit sjokolade blandet med fløte, melk, limeskall og limesaft. På toppen skal jeg pynte med revet limeskall og friske bringebær. Smakte på sjokolade/limeblandinga nå, vannvittig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle:

Du må jo legge ut linken til kaka, da! Men jeg fant den, da. Så kjempegod ut! :jepp:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle:

Du må jo legge ut linken til kaka, da! Men jeg fant den, da. Så kjempegod ut! :jepp:

Går ikke! :( Når man klikker seg inn på en kake endres ikke adressa. Tullesiden.

...nå lurer jeg på å ta'n helt ut og pynte med blåbær og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hyggelig

Den kaka hørtes vannvittig god ut! Du får si ifra hvordan resultatet ble når du har smakt på den:)

Jeg har faktisk også bakt idag. Lagde en spesiell sjokoladekake som inneholdt nesten 400g melkesjokolade (!) og massevis av sukker og smør. Hadde hørt av tre- fire folk at den var utrolig god og blablabla. Men må si jeg ble litt skuffa. Kaka smakte nesten som karamell pga alt sukkeret, tror jeg. Grei nok kake altså, men hadde jo forventa meg noe fantastisk! ;) Nåja, kake er kake! *spise opp stykket mitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnamnam. Sender du litt i posten? :fnise:

Haha! Jeg kan heller scanne en bit og sende til deg som vedlegg :ler:

Den kaka hørtes vannvittig god ut! Du får si ifra hvordan resultatet ble når du har smakt på den:)

Jeg har faktisk også bakt idag. Lagde en spesiell sjokoladekake som inneholdt nesten 400g melkesjokolade (!) og massevis av sukker og smør. Hadde hørt av tre- fire folk at den var utrolig god og blablabla. Men må si jeg ble litt skuffa. Kaka smakte nesten som karamell pga alt sukkeret, tror jeg. Grei nok kake altså, men hadde jo forventa meg noe fantastisk! ;) Nåja, kake er kake! *spise opp stykket mitt*

Det var en fantastisk fin filosofi! ;)

Men jeg slår deg - det er 500 gram sjokolade i denne! 400 g hvit og 100 g mørk. I tillegg til en pakke kjeks, smør, fløte og helmelk... men...lime er jo frukt, så da teller den som en av de fem om dagen, sant? :sjenert:

Skjønner hva du mener forresten, synes det blir litt kjedeligere om kake er kjempesøtt. Er greit at det smaker noe annet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bakt!!! :hoppe::goodbye:

Lagde en eplepai i nattens mulm og mørke, for å få sambo til å bli blid igjen. Det funket! I dag var han glad og fornøyd.

Veien til en manns hjerte går faktisk gjennom magen. :fnise:

Kaka di hørtes sweeeeet ut, Ping!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...