Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Ja, det er vel det de "frown upon"..! :skratte:

.. Vet ikke om jeg skrev det helt riktig jeg, men! :ler:

Må vel snart hoppe i loppekassen tenker jeg! Ha en fortsatt fortreffelig aften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, herreh... jeg har hatt verdens mest slitsomme dag, ihvertfall mentalt sett! Skulket undervisning i dag for å være hjemme å jobbe med ting jeg synes er viktigere. Det første som skjer er at jeg får en mail ang. prosjektet jeg hadde tenkt å jobbe med til sommeren som virkelig overbeviste meg om at jeg var på tynn is. Jeg aner ikke hva jeg holder på med, kan ikke noe om emnet, har ikke klart begrep om hva jeg skal gjøre i prosjektet og sliter med å kommunisere med de som jeg eventuelt skulle samarbeidet med.

Det resulterte i 4-5 timer på tuppa, med gråten i halsen, null selvtillit og stadige apokalyptiske visjoner. Faen så drama queen jeg kan være når jeg virkelig går inn for det. Men med god grunn riktignok: prosjektbeskrivelsen skal være inne 1. juni. Om jeg skal jobbe med gjenstander på museum, skulle søknaden til det helst vært sendt i går.

Så: jeg tror jeg skal bytte prosjekt. Igjen. Panisk det og, men langt fra så skummelt som å kaste seg inn i noe man ikke har troen på fra begynnelsen av. Har sendt en mail, skal sende en til i kveld, og ringe en person i morgen. Så må jeg (om det blir et annet prosjekt) si fra til han jeg egentlig skulle jobbe med først at det ikek blir noe, og det gruer jeg meg til. *føler seg teit*

Men nå går alt så meget bedre! Har slappet av litt, spist mat og snakket lenge med J (vet ikke hva jeg skulle gjort uten han altså!), lastet ned sesong 2 av den animeen jeg ser på nå, og hørt masse på nostalgisk musikk på Spotify. I morgen skal vi på museum! Huzzah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er flink Pingting, selv om du synes du dramaqueener litt (hvem gjør ikke det?). Jeg kan være SKIKKELIG DramaQueen, og jeg har svart belte i katastrofetenkning. Utrolig nok var jeg ikke noe nervøs like før jul, da jeg ikke visste om jeg kom til å studere eller jobbe etter nyttår. Kanskje jeg kom inn i en possum-lignende tilstand?

Vel vel. Jeg tror du kommer til å klare deg helt fint. Du er så engasjert i det du gjør, du har stor arbeidskapasitet, du er DYKTIG, og du er snill. Og snille jenter får alltid viljen sin. Så det så.

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinglerten da - må ikke stresse sånn. Alt ordner seg, vettu. Å skifte prosjekt er ikke krise, det har mange gjort før deg. Det er bedre å ha noe du tror 100% på enn noe du bare tror 85% på, selv om det kanskje koster deg litt! Når du først er i gang vil du få så mye mer ut av det og ikke angre ett sekund på at du valgte å skifte.

Noen ganger blir det bare stress og mas og man skulle ønske man kunne slippe unna, men jeg tror det er med stressmusklene som det er med alle andre muskler - den blir sterkere og mer motstandsdyktig for hver gang man bruker den (bare den brukes fornuftig. Overtrening er ikke bra, som kjent!).

Husk at du snart er hjemme i Norge igjen hos alle vi som bryr oss om deg! :)

klemklemklemKLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Like greit å skifte prosjekt hvis du ikke føler deg helt sikker på det du først valgte. Du har jo heldigvis enda litt tid på deg til å finne et nytt og bedre tema:)

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye bedre å skifte prosjekt enn at ting går på tverke. Det er da ingen skam å snu :gjeiper: Er litt dramaqueen skjølv om dagen, siden eg aner lite om kva som skjer til høsten. Det er bare sånn av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtinger!!! En hel bøtte med :klemmer: til alle sammen!

Jeg synes du er flink Pingting, selv om du synes du dramaqueener litt (hvem gjør ikke det?). Jeg kan være SKIKKELIG DramaQueen, og jeg har svart belte i katastrofetenkning. Utrolig nok var jeg ikke noe nervøs like før jul, da jeg ikke visste om jeg kom til å studere eller jobbe etter nyttår. Kanskje jeg kom inn i en possum-lignende tilstand?

Vel vel. Jeg tror du kommer til å klare deg helt fint. Du er så engasjert i det du gjør, du har stor arbeidskapasitet, du er DYKTIG, og du er snill. Og snille jenter får alltid viljen sin. Så det så.

-misa

:fnise: Fine possumen!

Takk! :) Jeg skal nok klare dette, jeg blir bare smågal når ting går på tverke. Slitsomt å være et oversiktsmenneske i et yrke/studie som er lite oversiktlig, altså!

Pinglerten da - må ikke stresse sånn. Alt ordner seg, vettu. Å skifte prosjekt er ikke krise, det har mange gjort før deg. Det er bedre å ha noe du tror 100% på enn noe du bare tror 85% på, selv om det kanskje koster deg litt! Når du først er i gang vil du få så mye mer ut av det og ikke angre ett sekund på at du valgte å skifte.

Noen ganger blir det bare stress og mas og man skulle ønske man kunne slippe unna, men jeg tror det er med stressmusklene som det er med alle andre muskler - den blir sterkere og mer motstandsdyktig for hver gang man bruker den (bare den brukes fornuftig. Overtrening er ikke bra, som kjent!).

Husk at du snart er hjemme i Norge igjen hos alle vi som bryr oss om deg! :)

klemklemklemKLEM!

Pfff, jeg er verdensmester i stressing, og det vet du! ;) Enig i at det ikke er krise å skifte prosjekt, men det er slitsomt å skulle skrive en prosjektbeskrivelse på 2,5 uker når man allerede har nok å gjøre ellers. Blaaah. Men det er nødvendig: jeg trodde ikke 85% på det en gang, kanskje 50% om jeg tar i litt. Det går bare ikke.

Haha, stressmuskel! :) Du har selvfølgelig helt rett, det er egentlig nødvendig vedlikehold det her.

:hug:

:klemmer:

:)!

Like greit å skifte prosjekt hvis du ikke føler deg helt sikker på det du først valgte. Du har jo heldigvis enda litt tid på deg til å finne et nytt og bedre tema:)

Masse lykke til!!

Det prosjektet jeg dumper nå, er det andre jeg valgte. Nå vurderer jeg å gå tilbake til det første, som jeg dumpa til fordel for det andre. For en smørje! :dåne: Håper jeg kan få det til å funke, da har jeg i tilfelle en nesten ferdigskrevet prosjektbeskrivelse jeg kan bruke mye av. Nemlig!

Det er mye bedre å skifte prosjekt enn at ting går på tverke. Det er da ingen skam å snu :gjeiper: Er litt dramaqueen skjølv om dagen, siden eg aner lite om kva som skjer til høsten. Det er bare sånn av og til.

Dramaqueens unite! Vi burde lage egen klubb. Eller det har vi kanskje? Denne? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag traff jeg en arkeologkjendis! Vi var på en liten ekskursjon til et museum i nabobyen, og de har en spesialutstilling om Stone Henge nå - ikke Stone Hange i seg selv, men i media og souvenirer og sånt. Skikkelig morsomt å se. De var ikke ferdig med å sette opp utstillingen, og en som heter Julian Richards er med på å lage den. Han har skrevet masse om Stone Henge, men også flere fine bøker om vikingene. Også har han hatt flere TV-programmer. Morsomt å hilse på :)

I kveld er det pubquiz! Hurra!

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: MEN DA GÅR DU JO GLIPP AV GRAND PRIX!!!

:sjenert:

Hø? Men.... det er da på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaAAAAH! Semifinaler? Nei, har sparer men på kruttet til kun det beste av det beste er igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Da er det lov.

Fint! Jeg må jo på puben og få i meg den vanlige dosen med cider og tullprat vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte det å regne skikkelig! satt opp vinduet jeg, er så koselig med regn-lys når man er innendørs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hyggelig
Kos deg på pub ;)

Haha, jeg trodde du skrev "Kom deg på pub!!" (istedenfor å sitte inne å høre på regnet, liksom ;))

Så nå skulle jeg sitere deg og "formane" pingting til å dra på puben så hun rakk å få seg en god sitteplass og ha tid til flere cider innabords før stengetid! ;)

Meneh... Kos deg på pub pingting! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på pub ;)

Jaaa! :hoppe:

Haha, jeg trodde du skrev "Kom deg på pub!!" (istedenfor å sitte inne å høre på regnet, liksom ;))

Så nå skulle jeg sitere deg og "formane" pingting til å dra på puben så hun rakk å få seg en god sitteplass og ha tid til flere cider innabords før stengetid! ;)

Meneh... Kos deg på pub pingting! ;)

Haha! Pubordrer over KG, liksom! Jojo, jeg hører jo på dere da, for all del! ;)

*drar på pub*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...