Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Sukk. Snakket nettopp med laereren min her. Jeg kan ta masteroppgaven min som deltid, men den maa fortsatt leveres senest i begynnelsen av mai 2010. Det maa den norske masteren min ogsaa... Jeg som vanligvis synes det er mer enn nok med ett vanlig studie. men maa man, sa maa man? Mulig det gaar an aa faa utsettelse i Oslo, faar se. Men jeg tror jeg skal ringe damen og si at jeg tar jobben ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet hva jeg tenker, snuppa! Kjør på, dette er en sjanse som det ikke er sikkert at kommer til å dukke opp igjen! Nå har du muligheten til å knytte kontakter og å få erfaring, og det er viktig! studere kan du gjøre på vinteren, sommeren er til for utgravning!

Åh, jeg er så glad på dine vegne, dette er bare fantastisk! Utgravning for Pinglerten, liksom. Nesten en stolt hønemamma her jeg sitter jeg, haha! Dette er den sjansen jeg skulle ønske jeg hadde fått, så den bør du ta. Husk, du er så flink og så effektiv når du først setter i gang, at de to masterne klarer du fint å sjonglere. Hvis det ikke går, nei, da tar du dem i rekkefølge da. Det er ikke et nederlag å utsette innlevering.

Kjære deg, si jatakk, grav med glede og ta det som det kommer når høsten er her.

klemklemKLEM :D

Soeta! :strix: Ja, jeg kan ikke. jeg tar den sjansen jeg, ellers faar jeg kjeft av deg. Og det toer jeg ikke :fnise:

Jobbtilbud! :hoppe: Så gøy, gratulerer! :strix:

Takk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG RINGTE OG SA JA!!!

:hoppe:

:nigo:

:strix:

:kaklehone: (det er deg, Tigerlily-hoenemamma!)

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Gratulerer!

Tusen takk! :hug:

Akkurat naa er jeg litt :hoppe: og litt :redd: og litt :sjokk: og litt :bond: og veldig, veldig :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Er ikke det slik du er til vanlig, da?

...tenker...

jo! :jepp:

:ler:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

HURRA FOR JOBB!!!!! Blir nok et slit med to masteroppgaver (*dentiddensorg*)men teeenk så gøy det blir med så relevant jobb i ti uker da!!

Det man vil får man til! Dette skal gå så bra så! Hvor er det du skal på utgravning i sommer forresten? England eller Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR JOBB!!!!! Blir nok et slit med to masteroppgaver (*dentiddensorg*)men teeenk så gøy det blir med så relevant jobb i ti uker da!!

Det man vil får man til! Dette skal gå så bra så! Hvor er det du skal på utgravning i sommer forresten? England eller Norge?

Det er i Vestfold! Bor vel der i uka, og kan dra til Oslo i helgene tenker jeg. :) dumt at jeg faar sett saa lite av J, men det faar gaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ogsaa har jeg kjoept flybillett til aa dra hjem! :hoppe:

17. juni! en dag tidligere enn jeg hadde planlagt! :hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen mange ting og hoppe for :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så mye med jobb, du kommer sikkert til å lære kjempemasse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen mange ting og hoppe for :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så mye med jobb, du kommer sikkert til å lære kjempemasse!!

Ja, hopper jeg mer naa begynner det aa naerme seg trening! :fnise:

Tusen takk! Gleder meg! Gjoerme og regn i 10 uker, hurra! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WÆæææ!!! :danser: :danser:

Grattis med jobb!!!! Hurra!! Så flott for deg! Dette fikser du bra, det er jeg heelt sikker på :) Så spennende! Og ja, jeg vet du ikke graver ut dinosaurer, for det er det vel kanskje sånne paleontologer (??????) som gjør, og det er vel ikke du, er du? :klø: Uansett, høres skikkelig spennende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WÆæææ!!!

Ja, det kan du si det! :fnise:

Tusen takk :)

Åååå, GLAD!

Nei, er ikke sånn paleontolog. Men dinoer er kule da! :nigo:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes de er veldig kule! Var veldig fascinert som barn.. Er vel i grunn litt det enda! Den som satt fremfor tvn å så newton og hva het det det dyreprogrammet som brukte å gå på tv2? Global 2, eller et eller annet?? Anyways, da satt jeg klistra :ler:

Hvor skal den foregå denne utgravinga da? :) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes de er veldig kule! Var veldig fascinert som barn.. Er vel i grunn litt det enda! Den som satt fremfor tvn å så newton og hva het det det dyreprogrammet som brukte å gå på tv2? Global 2, eller et eller annet?? Anyways, da satt jeg klistra :ler:

Hvor skal den foregå denne utgravinga da? :) Spennende!

Hihi, J sin lille niese (2 år gammel) hadde visst sjarmert alle i nærheten på zoologisk museum i Oslo da hun tuslet opp til tyrranosaurskjelettet og sa RAAAAWR! *smelt*

Utgravninga er i Vestfold! Et eller annet sted mellom Sandefjord og Larvik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! :) Det blir sikkert interessant! Er det noe spesielt dere skal lete etter da? Kanskje dere finner et par vikinger :fnise:

Åw, søt niese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :) Det blir sikkert interessant! Er det noe spesielt dere skal lete etter da? Kanskje dere finner et par vikinger :fnise:

Åw, søt niese!

Hun er DRITSØT!

(*kremt* litt...verpesjuk)

Akkurat hva vi skal grave vet jeg ikke, men det er jernalder ihvertfall. Så ja, det kan hende ;) (men mest sannsynlig blir det vel ikke noe så spektakulært)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det høres nå uansett veldig spennende ut ;) Du får hyle ut om du finner noe kult da! (om du har lov) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det høres nå uansett veldig spennende ut ;) Du får hyle ut om du finner noe kult da! (om du har lov) :jepp:

Jada, det har jeg lov til. Men jeg tror de blir mindre fornøyd om jeg begynner å sende gjenstander til folk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...