Gjest hyggelig Skrevet 10. mai 2009 #1221 Del Skrevet 10. mai 2009 Haha, gp fest blir sikkert moro, til tross for at jeg nok kan styre meg for fire timer gp musikk. Men så lenge man har vin, øl og fancy kostymer blir det nok sikkert bra. Digger temafester:) Hehe, da jeg bodde i kollektiv i UK måtte jeg også vaske glassene før bruk av og til. Det så rett og slett ikke ut til at de synes det var vits å skylle glassene etter de var dyppet i såpevann og dasket litt til med en våt, ekkel svamp. Hva er galt med oppvaskbørste, liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. mai 2009 #1222 Del Skrevet 10. mai 2009 Hehe, da jeg bodde i kollektiv i UK måtte jeg også vaske glassene før bruk av og til. Det så rett og slett ikke ut til at de synes det var vits å skylle glassene etter de var dyppet i såpevann og dasket litt til med en våt, ekkel svamp. Hva er galt med oppvaskbørste, liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #1223 Del Skrevet 10. mai 2009 Hehe, da jeg bodde i kollektiv i UK måtte jeg også vaske glassene før bruk av og til. Det så rett og slett ikke ut til at de synes det var vits å skylle glassene etter de var dyppet i såpevann og dasket litt til med en våt, ekkel svamp. Hva er galt med oppvaskbørste, liksom?? Ja, hva ER det med den svampen? Jeg sa til en av jentene at det garantert var mer bakterier i de to kjøkkensvampene våre (de brukes i flere uker, er alltid våte og brukes gjerne rett på en fjel full av kjøtt og sånt) enn det var i toalettet (som vaskes ofte). Da bare lo hun, og nektet å tro på meg. Br. Noen ganger synes jeg det er rart at jeg ikke har blitt syk her... Men temafest blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #1224 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har forresten kjøpt meg ny veske i dag! Vi var innom en bruktbutikk for å se etter ting som kan brukes på festen til helga. Jeg fant et stativ med vesker, og så en søt, liten grønn sak som jeg pluket opp. N så den, og sa "Oi! Den var SÅ deg!". Så jeg kjøpte den. Og prisen? Ikke et pund en gang, 99 pence! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 11. mai 2009 #1225 Del Skrevet 11. mai 2009 oo ny veske er gøy. Eg kjøpte en ny i italia. Har hørt rare ting om storbritania før når det gjelder oppvask og sånn.. Men du finner mye rart på hyblene i Norge også. Viking utrolig gøy! GP er utrolig harry, men eg heier på Alex. Eg hadde faktisk Aqua cdn og det er eg ikkje så videre stolt av kjenner eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #1226 Del Skrevet 11. mai 2009 Eg hadde faktisk Aqua cdn og det er eg ikkje så videre stolt av kjenner eg. Vi har vel alle noen skjeletter (eller hele gravlunder) i skapet når det gjelder sånt. Mine består av Backstreet Boys, Spice Girls og Michael Jackson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #1227 Del Skrevet 11. mai 2009 VÆÆÆÆÆÆÆH!!!! Det går ikke ann! Jeg blir gaaaal! Jeg har strevd vettet av meg for å organisere masteren min her i England og den norske masteren. Har 15 ukers masteroppgave her, og ett år igjen i Norge. Har prøvd å få det til slik at jeg ikke sliter meg ut, og at det fungerer med støtte fra Lånekassa og slikt. Pluss at jeg er lei av å være student, og helst bare vil bli ferdig. Så jeg fant ut at jeg kan gjøre den engelske masteroppgaven i sommer, og begynne på den norske til høsten. Slitsomt, men god løsning. Så slår skjebnen til. Jeg har fått jobbtilbud! 10 uker på en arkeologisk utgravning i sommer! *hører planer som rakner* Hva pokker'n gjør jeg nå da? Det er vanskelig å få jobb på utgravninger når man har lite erfaringer. Jeg kan jo ikke si nei til noe sånt? GAAAAAA! Men jeg vet ikke når det er for sent å begynne i Norge og når det går an å få penger fra Lånekassa og BLAAAAAAAAAGH! *luksusproblemer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 11. mai 2009 #1228 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Michael Jackson er ikke noe å skamme seg over!! Han er jo rå. Mine skjeletter mtp. musikk er vel Spice Girls, A1 og Aqua. Åh, det hørtes vanskelig ut! Endret 11. mai 2009 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 11. mai 2009 #1229 Del Skrevet 11. mai 2009 Vi har vel alle noen skjeletter (eller hele gravlunder) i skapet når det gjelder sånt. Mine består av Backstreet Boys, Spice Girls og Michael Jackson Haha, samme her - Og Take That Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #1230 Del Skrevet 11. mai 2009 Michael Jackson er ikke noe å skamme seg over!! Han er jo rå. Mine skjeletter mtp. musikk er vel Spice Girls, A1 og Aqua. Åh, det hørtes vanskelig ut! Hehe. Jeg har faktisk sett ham live, vant billett i Topp (=nostalgi)! Men så var jeg bare 15 år og fikk ikke lov til å dra alene, så bestemora mi spanderte billett på en av venninnene mine så jeg fikk dra. Hihi. Take That-bølgen var jeg vel aldri på, men jeg husker jeg likte Hanson i noen uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. mai 2009 #1231 Del Skrevet 11. mai 2009 Pingting, så morsomt at du har fått et slikt tilbud, gratulerer! Du burde ikke takke nei. Studere, det kan man vel gjøre når som helst, eller? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. mai 2009 #1232 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har fått jobbtilbud! 10 uker på en arkeologisk utgravning i sommer! :hoppe: Vi har vel alle noen skjeletter (eller hele gravlunder) i skapet når det gjelder sånt. Mine består av Backstreet Boys, Spice Girls og Michael Jackson Michael Jackson hører da ikke hjemme i skapet!!! Vi skal faktisk på konsert i august, vi Mmmmbop bidubidabaduuuubop quit playing games with my heaaaaart... lalallalalaaaa... Og for ikke og snakke om...... Step by step, ooooh baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 11. mai 2009 #1233 Del Skrevet 11. mai 2009 Wow! Grattis såå mye med jobbtilbud! Gurimalla, jeg synes det høres såå spennende ut me utgravning!! Det tror jeg hadde vært dødskult.. Spesielt kanskje lete etter dinosaursjeletter eller noe, stilig!! Håper du kommer frem til en god løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 11. mai 2009 #1234 Del Skrevet 11. mai 2009 Jobbtilbud hørtes veldig spennende ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 11. mai 2009 #1235 Del Skrevet 11. mai 2009 Jobbtilbud hørtes veldig spennende ut!! *Nikker og er helt enig* Jeg synes du skal ta den jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #1236 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Pingting, så morsomt at du har fått et slikt tilbud, gratulerer! Du burde ikke takke nei. Studere, det kan man vel gjøre når som helst, eller? -misa :hoppe: Wow! Grattis såå mye med jobbtilbud! Gurimalla, jeg synes det høres såå spennende ut me utgravning!! Det tror jeg hadde vært dødskult.. Spesielt kanskje lete etter dinosaursjeletter eller noe, stilig!! Håper du kommer frem til en god løsning! Jobbtilbud hørtes veldig spennende ut!! *Nikker og er helt enig* Jeg synes du skal ta den jobben! Dere har helt rett! Jag kan ikke si nei nå, synes jeg. 10 uker er mye erfaring! Skal snakke medlærerne her i Swindon i morgen og høre hva slags muligheter jeg har ang. masteroppgaven her. Så langt har jeg kommet frem til at jeg enten kan gjøre den enste sommer eller som deltid ved siden av de andre studiene. Sistnevnte høres noe slitsomt ut da, og jeg er FLINK til å være treig og uttsette... Men vi graver ikke dinosaurer altså! Bare det som er rester etter mennesker! Endret 11. mai 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 11. mai 2009 #1237 Del Skrevet 11. mai 2009 Spennende uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #1238 Del Skrevet 11. mai 2009 Spennende uansett! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 12. mai 2009 #1239 Del Skrevet 12. mai 2009 Du vet hva jeg tenker, snuppa! Kjør på, dette er en sjanse som det ikke er sikkert at kommer til å dukke opp igjen! Nå har du muligheten til å knytte kontakter og å få erfaring, og det er viktig! studere kan du gjøre på vinteren, sommeren er til for utgravning! Åh, jeg er så glad på dine vegne, dette er bare fantastisk! Utgravning for Pinglerten, liksom. Nesten en stolt hønemamma her jeg sitter jeg, haha! Dette er den sjansen jeg skulle ønske jeg hadde fått, så den bør du ta. Husk, du er så flink og så effektiv når du først setter i gang, at de to masterne klarer du fint å sjonglere. Hvis det ikke går, nei, da tar du dem i rekkefølge da. Det er ikke et nederlag å utsette innlevering. Kjære deg, si jatakk, grav med glede og ta det som det kommer når høsten er her. klemklemKLEM :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. mai 2009 #1240 Del Skrevet 12. mai 2009 Jobbtilbud! Så gøy, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå