Store My Skrevet 8. mai 2009 #1201 Del Skrevet 8. mai 2009 Hahaha! *forbereder seg paa skallebank etter aa ha proevd aa komme seg inn paa plattform 9 3/4* Faar be om noe smertestillende samtidig Du får dra hjem til foreldrene hennes. De bor jo i muggleverdenen. Så slipper du skallebank. Jeg er den lureste jeg vet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1202 Del Skrevet 8. mai 2009 Eg og vil ha sånne bokser/piller ! Har du jobba? Hahaha! Jeg har ikke kommet lengre med pilleproduksjonen nei (men jeg er flink med andre ting i dag da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1203 Del Skrevet 8. mai 2009 Du får dra hjem til foreldrene hennes. De bor jo i muggleverdenen. Så slipper du skallebank. Jeg er den lureste jeg vet av. Jamen de kan vel ikke lage saant? Dessuten har jeg lyst til aa dra til Hogwarts. Nemlig. Hah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. mai 2009 #1204 Del Skrevet 8. mai 2009 Pingting burde slutte å jobbe med skolearbeidet, og heller konsentrere seg om å få ferdig pillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1205 Del Skrevet 8. mai 2009 Pingting burde slutte å jobbe med skolearbeidet, og heller konsentrere seg om å få ferdig pillene Jamen det lønner seg, sant! Om jeg får tak i piller, så jobber jeg så bra etterpå at det veier opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 8. mai 2009 #1206 Del Skrevet 8. mai 2009 Titter bare innom og sier hei, og sender en god dose arbeidslyst nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. mai 2009 #1207 Del Skrevet 8. mai 2009 Jamen de kan vel ikke lage saant? Dessuten har jeg lyst til aa dra til Hogwarts. Nemlig. Hah! Næh, men kanskje hun er på besøk. Eller kan videreformidle beskjeden? Jeg er mett. Men jeg må på et vis finne plass til kaffe. *trylle litt* Fant litt plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1208 Del Skrevet 8. mai 2009 Titter bare innom og sier hei, og sender en god dose arbeidslyst nedover! Takk takk tusen takk! Næh, men kanskje hun er på besøk. Eller kan videreformidle beskjeden? Jeg er mett. Men jeg må på et vis finne plass til kaffe. *trylle litt* Fant litt plass. Hihi, man har da alltid plass til kaffe? Det blir som da jeg var liten, da påstod jeg hardnakket at jeg hadde en egen mage til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1209 Del Skrevet 8. mai 2009 Vil fortsatt til Hogwarts. Tror det er bedre sted enn Swindon. *kikker ut av vinduet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. mai 2009 #1210 Del Skrevet 8. mai 2009 Du får dra hjem til foreldrene hennes. De bor jo i muggleverdenen. Så slipper du skallebank. Jeg er den lureste jeg vet av. Erhehm! Men du.. Vi har jo aldri fått vist hvor Hermione kommer fra, har vi det da? Så da kan vi ikke dra til foreldrene hennes, så da må Pingen rett og slett dra til Hogwarts anyways Jeg vil også til Hogwarts... Ta meg med!! Huff.. Jeg trenger litt av de pillene jeg også takk.... Uguuguuuhuh Jeg sitter bare inne å leser!!! Jeg vil spy på bøkene og brenne de i ovnen, og kaste asken ut i regnværet!! Herremin! De viste akkurat Aqua-sanger på Senkveld.. Hihi. Og der har vi Aqua-gjengen ja.. Noen andre som synes det er teit med "reunion" med Aqua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 8. mai 2009 #1211 Del Skrevet 8. mai 2009 Huff.. Jeg trenger litt av de pillene jeg også takk.... Uguuguuuhuh Jeg sitter bare inne å leser!!! Jeg vil spy på bøkene og brenne de i ovnen, og kaste asken ut i regnværet!! Haha, akkurat sånn føler jeg det og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1212 Del Skrevet 8. mai 2009 Erhehm! Men du.. Vi har jo aldri fått vist hvor Hermione kommer fra, har vi det da? Så da kan vi ikke dra til foreldrene hennes, så da må Pingen rett og slett dra til Hogwarts anyways Jeg vil også til Hogwarts... Ta meg med!! Huff.. Jeg trenger litt av de pillene jeg også takk.... Uguuguuuhuh Jeg sitter bare inne å leser!!! Jeg vil spy på bøkene og brenne de i ovnen, og kaste asken ut i regnværet!! Herremin! De viste akkurat Aqua-sanger på Senkveld.. Hihi. Og der har vi Aqua-gjengen ja.. Noen andre som synes det er teit med "reunion" med Aqua? Hihi, det blir sikkert mye hyggeligere å reise begge to Om hun ikke er der, så må det da finnes noen som kan hjelpe oss Men du burde ikke spy på bøkene dine altså, de brenner så dårlig da! Og nei: ikke Aqua. IKKE. *fryser på ryggen* Er det reunion altså? Hvorfor det? De hadde...to sanger som solgte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1213 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, akkurat sånn føler jeg det og!! Egentlig jeg og, men jeg har ikke ovn...så jeg nøyer meg med å stirre STYGT på dem istedet. Ikke like gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. mai 2009 #1214 Del Skrevet 9. mai 2009 Takk takk tusen takk! Hihi, man har da alltid plass til kaffe? Det blir som da jeg var liten, da påstod jeg hardnakket at jeg hadde en egen mage til dessert. Man har egen mage til dessert. Og barn har ekstra stor. Erhehm! Men du.. Vi har jo aldri fått vist hvor Hermione kommer fra, har vi det da? Så da kan vi ikke dra til foreldrene hennes, så da må Pingen rett og slett dra til Hogwarts anyways Jeg vil også til Hogwarts... Ta meg med!! Ja, men Pingting kan slå opp i telefonkatalogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #1215 Del Skrevet 9. mai 2009 Man har egen mage til dessert. Og barn har ekstra stor. Jeg tror min fortsatt er like stor, jeg! Men jeg tror kanskje det har grodd ut en ekstra vin-mage også. Tihihihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 9. mai 2009 #1216 Del Skrevet 9. mai 2009 Hahaha Dere er så knallsøte! Men ja! De sa det at de skal på turne og greier! Usj.. Var jo hekta på de en liten stund, men da gikk jeg liksom i 5 klasse på barneskolen, så da er det okei, men nå vil jeg virkelig ikke se de igjen! Har lest en hel del i dag også, men herre.. føler det aldri er nok, egentlig! Under en uke til jeg har sommerferie!!! Hvordan går det ellers i UK da du? Er alt bra med roomies, lekser, tegninger, kart og han duden som slamra med dører? Ha en fin lørdagsnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #1217 Del Skrevet 9. mai 2009 Hahaha Dere er så knallsøte! Men ja! De sa det at de skal på turne og greier! Usj.. Var jo hekta på de en liten stund, men da gikk jeg liksom i 5 klasse på barneskolen, så da er det okei, men nå vil jeg virkelig ikke se de igjen! Har lest en hel del i dag også, men herre.. føler det aldri er nok, egentlig! Under en uke til jeg har sommerferie!!! Hvordan går det ellers i UK da du? Er alt bra med roomies, lekser, tegninger, kart og han duden som slamra med dører? Ha en fin lørdagsnatt! Så flink du er! Jeg har vært ganske flink i dag jeg og, derfor siter jeg nå med tegnepennen i en hånd og vinglasset i en annen. Tenkte jeg skulle se på en film snart, men det må bli enten en Harry Potter-film, X-men 2 eller Ocen's 11. Det er alt jeg har her, nemlig. Lurer på om det blir X-men jeg altså. Roomies'ene er bra de, samme gamle. Til helga skal vi ha Grand Prix-fest, burde bli hysterisk morsomt. Vi har gjort det til utkledningsfest også, tenkte jeg skulle gå som viking - da kan jeg representere alle de nordiske landene, hihihi. Det blir vel endel alkohol og, skulle jeg tro (noe må man jo ha for å overleve fire timer med østeuropeiske etniske ballader og dancelåter?). Nå er jeg ekstra-flink og tegner noe jeg har tegnet før, bare bedre. Hah! Og han fyren slamrer med døre fortsatt, men jeg orker ikke/gidder ikke/vil ikke/liker ikke konfrontasjoner, så jeg holder kjeften. Har oppdaget at han ikke er helt oppdatert på hygiene heller, han gjør gjerne ting som å legge igjen oppveskkummen full av matrester og en klissvåt svamp midt oppi det hele tiner rå kylling rett på kjøkkenbenken vasker ikke henda etter å ha vært på do vasker ut av blomsterpotter med oppvasksvampen og så videre. Makan til fyr. Men på den positive siden: han har vært skikkelig blir i det siste. Gidder ikke ødelegge det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #1218 Del Skrevet 9. mai 2009 Men ja! De sa det at de skal på turne og greier! Usj.. Var jo hekta på de en liten stund, men da gikk jeg liksom i 5 klasse på barneskolen, så da er det okei, men nå vil jeg virkelig ikke se de igjen! jeg hadde lik sveis som Aqua-Lene, jeg... Kort, bustete hår som var knallrødt foran og svart bak. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. mai 2009 #1219 Del Skrevet 10. mai 2009 ÆSJ! Så lite oppdatert når det gjelder hygiene??? Gosjameg.. Det hørtes jo ikke noe særlig ut da.. Spesielt når det gjelder rot og dritt på kjøkkenet. Det er så fælt! Man lager jo tross alt mat der. Æsjæsjæsj! Når jeg bodde på hybel med to andre jenter i fjor, så rota hun ene noe jævlig.. Det jeg og hun andre gjorde da var at vi hang opp en liste på kjøleskapet, med oppgaver som fks. vaske badet hver sin uke osv. også en beskjed om at ALLE skal rydde etter seg etter man har laget middag e.l. Det ble faktisk litt bedre, for en stund i allefall :gjeiper: Hehe, hadde du sånt hår! Wow.. Jeg har aldri turt å gjøre noe særlig drastisk med håret mitt. Jeg har jo farget det et drøss med ganger, men det mest drastiske var vel i forfjor før jul, når jeg klipte håret mitt GANSKE kort! Sånn at jeg kunne dra håret fremover vet du, sånn som gutter kan. Ble ganske stilig, men jævli irriterende når det vokste en del ut igjen Høres gøy ut med gp-party da! Hehe! Viking høres veldig bra ut Du kan jo skryte over at du var med å røve landsbyer i England da du, haha! Rik viking! Håper nivået på musikken er "høy" da i år.. erhm.. Hehe! Jeg er ikke noen fan, men liker han Alexander Rybak, faktisk en okei låt. Også hjelper det jo på at jeg kjenner han litt.. Hehe Ha en fin søndag! Jeg skal prøve å være effektiv! Wiowiwo! Gleder meg sånn til jeg er ferdig, kommer hjem, og DAA blir det en heidundrandes FEST!! Bare alle som går skole borte kommer hjem først da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #1220 Del Skrevet 10. mai 2009 ÆSJ! Så lite oppdatert når det gjelder hygiene??? Gosjameg.. Det hørtes jo ikke noe særlig ut da.. Spesielt når det gjelder rot og dritt på kjøkkenet. Det er så fælt! Man lager jo tross alt mat der. Æsjæsjæsj! Når jeg bodde på hybel med to andre jenter i fjor, så rota hun ene noe jævlig.. Det jeg og hun andre gjorde da var at vi hang opp en liste på kjøleskapet, med oppgaver som fks. vaske badet hver sin uke osv. også en beskjed om at ALLE skal rydde etter seg etter man har laget middag e.l. Det ble faktisk litt bedre, for en stund i allefall :gjeiper: Hehe, hadde du sånt hår! Wow.. Jeg har aldri turt å gjøre noe særlig drastisk med håret mitt. Jeg har jo farget det et drøss med ganger, men det mest drastiske var vel i forfjor før jul, når jeg klipte håret mitt GANSKE kort! Sånn at jeg kunne dra håret fremover vet du, sånn som gutter kan. Ble ganske stilig, men jævli irriterende når det vokste en del ut igjen Høres gøy ut med gp-party da! Hehe! Viking høres veldig bra ut Du kan jo skryte over at du var med å røve landsbyer i England da du, haha! Rik viking! Håper nivået på musikken er "høy" da i år.. erhm.. Hehe! Jeg er ikke noen fan, men liker han Alexander Rybak, faktisk en okei låt. Også hjelper det jo på at jeg kjenner han litt.. Hehe Ha en fin søndag! Jeg skal prøve å være effektiv! Wiowiwo! Gleder meg sånn til jeg er ferdig, kommer hjem, og DAA blir det en heidundrandes FEST!! Bare alle som går skole borte kommer hjem først da Jeg har bare gitt opp fyren, hehe. Passer heller på å vaske ordentlig etter meg, og av og til vasker jeg glassene før jeg bruker dem Føler at jeg er litt for "snill" med ham når jeg gjør sånt, men jeg orker rett og slett ikke å ha en konflikt på gang, jeg lar meg påvirke så mye av sånt. I dag har jeg vært og kjøpt meg 20-kroners pledd som skal bli en fiks og fin vikingkjole! Fnis. N skal lage hjelm til meg av pappmasje, hun er gal. Og den er jo ikke dum, den låta? Blir ikke det første jeg laster ned riktignok, men den har nok en sjanse til å gjøre det bra. Får håpe det, så kan jeg blære meg foran britene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå