Pingting Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1181 Del Skrevet 6. mai 2009 Vi kommer oss nok gjennom dette skoleåret også. Så du søker jobb i tilegg til masteren? Å god kaffe mmm. Du lever godt Pingting. Om eg flytter til oslo, kan det kanskje bli KG-treff her og. Ja, jeg var på utkikk etter sommerjobb en stund. Nå ser det ut til at jeg jobber med masteroppgaven over sommeren, men jeg skulle gjerne ha fått noe feltarbeid (arkeologisk). Ser dårlig ut så langt, desverre. Synes absolutt du burde flytte til Oslo altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 6. mai 2009 #1182 Del Skrevet 6. mai 2009 Sukk, ok da... Jeg tror det ordner seg. Jeg er VELDIG godt i rute med det prosjektet som skal være ferdig i slutten av mai, må bare få ferdig prosjektbeskrivelsen til det andre. Og gjerne tegne litt ting og tang. Bra ting: jeg hadde hjemmelaget fiskegrateng til middag i dag jeg ligger bra an! i morgen skal jeg ut å kjøpe nye, fancy tegnepenner jeg har (kanskje) funnet et kjempeveldigmassespennende prosjekt til del 2 jeg har verdens søteste kjæreste jeg har en pose med tortillachips og en flaske vin Så mange bra ting da! Kan tro det er en deilig følelse å være godt i rute med prosjektet. Flinke pingting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1183 Del Skrevet 6. mai 2009 Så mange bra ting da! Kan tro det er en deilig følelse å være godt i rute med prosjektet. Flinke pingting! Ja, det er en kjempedeilig følelse! Men fryktelig uvant! Heldigvis har jeg nok av andre ting å stresse med som gir meg dårlig tid, hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. mai 2009 #1184 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg og J skal kanskje/antageligvis/forhåpentligvis på en liten minitur til London i oktober. Er en skeptikerkonferanse med masse interessante folk som skal ha foredrag og slikt. Litt stive billettpriser, men det hadde vært en kjempeopplevelse tror jeg! Hva er egentlig skeptikerkonferanse. Jeg føler at jeg kan gjette meg litt til det, men føler også at jeg kanskje er helt på jordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1185 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er egentlig skeptikerkonferanse. Jeg føler at jeg kan gjette meg litt til det, men føler også at jeg kanskje er helt på jordet.. Det, eh, er en konferanse for skeptikere. Hihi. Tja, hvordan forklare det kort? En ansamling med masse forskjellige mennesker (alt fra standup-komikere til astronomer, biologer, journalister, folk som har som karriere å sprenge ting i fillebites på TV (Adam Savage fra Mythbusters på Discovery Channel, hihi) og psykologer) som har det til felles at de er interessert i kritisk tenkning og vitenskap. Aner ikke helt hvordan opplegget blir, men de skal nå ha et foredrag hver - de snakker sikkert om sitt "spesialområde" tenker jeg. Hvis vi får tak i billetter da. *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1186 Del Skrevet 6. mai 2009 I dag har jeg kjøpt meg super-fine-og-fancy tegnepenner. Sånne som proffene bruker Kjempetilbud faktisk, fikk tre stk i ulike strekstørrelser (eh, det finnes sikkert et litt mer teknisk uttrykk for det ) og blekk for 300 kr, full pris for pakka er vanligvis 450. Skulle jeg kjøpt pennene hver for seg + blekk ville det blitt 600 kr. Ellers har jeg ikke vært så flink... litt lat i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 6. mai 2009 #1187 Del Skrevet 6. mai 2009 Alltid gøy å kjøpe noe man virkelig har lyst på Spesielt hvis det er på salg i tillegg Jeg har shoppa villt idag. Herlig, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1188 Del Skrevet 7. mai 2009 Alltid gøy å kjøpe noe man virkelig har lyst på Spesielt hvis det er på salg i tillegg Jeg har shoppa villt idag. Herlig, herlig Ja! de fungerte selvfølgelig ikke med en gang, så jeg måtte ned til butikken igjen og spørre om hjelp. Da jeg gikk ut hadde jeg tre fungerende penner, og de to som jobbet i butikken henda fulle av blekk. Jeg sa at det må de jo bare forvente når de jobber på et sted som heter Ink Spot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1189 Del Skrevet 7. mai 2009 Litt mer produktiv dag i dag! Hurra! Det går sakte, men sikkert fremover med alt. Jeg begynner å innse at jeg ikke kaster vekk fullt så mye tid som jeg tror, jeg bruker nemlig veldig mye tid på å tenke på løsninger på problemer og slikt. Sånn har jeg egentlig alltid jobba når jeg tenker meg om, jeg trenger å fordøye ting før jeg kan jobbe med dem. ...men skulle gjerne hatt litt mer konsentrasjon, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 7. mai 2009 #1190 Del Skrevet 7. mai 2009 Konsentrasjon skulle gjerne vært til salgs ja!! Gjerne på sånne bokser, ta 3 betal for 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1191 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Konsentrasjon skulle gjerne vært til salgs ja!! Gjerne på sånne bokser, ta 3 betal for 2 Eller så kunne man abbonere på det!Få konsentrasjon for hele året, og betal kun for 10 mnd* *Oppstartsavgift påløper Endret 7. mai 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 7. mai 2009 #1192 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, ja det hadde vært enda bedre!! (hva i alle dager gjør jeg på KG igjen :klø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. mai 2009 #1193 Del Skrevet 7. mai 2009 Sånne bokser tar jeg gjerne noen av! Spesielt de som har ekstra tilsatt selvdisiplin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1194 Del Skrevet 7. mai 2009 (hva i alle dager gjør jeg på KG igjen :klø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1195 Del Skrevet 7. mai 2009 Sånne bokser tar jeg gjerne noen av! Spesielt de som har ekstra tilsatt selvdisiplin. ..lurer på om de lager dem med koffein også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mai 2009 #1196 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg vil også ha sånne piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1197 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hm, det her kan man tjene panger paa! Det maa da vaere noen som kan hjelpe oss aa lage saant? Noen med utdanning i medisin? Farmasoeyter? Aernaeringseksperter? Alkymister? Noen med utdanning fra Hogwarts? *drikker kaffe* Kaffe er jo i det minste godt da, en saann pille smaker sikkert dritt. I dag er det pissregn i Swindon. Jeg hadde med meg alle de vanntette skoene mine til Norge i paaska (dumma! ) saa naa er jeg kliss klass paa foettene. Iiisj. Endret 8. mai 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. mai 2009 #1198 Del Skrevet 8. mai 2009 Hm, det her kan man tjene panger paa! Det maa da vaere noen som kan hjelpe oss aa lage saant? Noen med utdanning i medisin? Farmasoeyter? Aernaeringseksperter? Alkymister? Noen med utdanning fra Hogwarts? *drikker kaffe* Kaffe er jo i det minste godt da, en saann pille smaker sikkert dritt. Men vi skal jo svelge pillene hele, så da gjør det ikke noe om den smaker dritt. Jeg kunne ønske jeg hadde utdanning fra Hogwarts. Vi får spørre Hermione. Hun får det sikkert til. Du får spørre, du bor nærmest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #1199 Del Skrevet 8. mai 2009 Men vi skal jo svelge pillene hele, så da gjør det ikke noe om den smaker dritt. Jeg kunne ønske jeg hadde utdanning fra Hogwarts. Vi får spørre Hermione. Hun får det sikkert til. Du får spørre, du bor nærmest. Hahaha! *forbereder seg paa skallebank etter aa ha proevd aa komme seg inn paa plattform 9 3/4* Faar be om noe smertestillende samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. mai 2009 #1200 Del Skrevet 8. mai 2009 Eg og vil ha sånne bokser/piller ! Har du jobba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå