Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Gratulerer med hybel! Var det der du hadde lyst til å bo?

Ikke lenge igjen til du flytter hjem nå da. Kan tro du gleder deg! :)

Det var det! :)

Er veldig spent egentlig, håper det er en halvveis ålreit person jeg deler med. Litt skummelt at det bare er en, når jeg tenker meg om. *angrer litt på at jeg ikke valgte ettroms* *har ikke råd til ettroms*

Men jeg blir ihvertfall nær marka, hurra! Så kan jeg kose meg med alle Sognsvann-blotterne, haha.

Ikke lenge, nei. :) Vil hjeeeem! De siste dagene har jeg begynt å få helt sykt lyst på norske vafler, heh. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*trist* Er så stressa fordi jeg har så mye å gjøre, og selvfølgelig har konsentrasjonsevnen meldt helt avbud. Må sende en mail til Kulturhistorisk museum i Oslo, og jeg HATER å gjøre sånt. For masterprosjektet vårt må vi nemlig ha en samarbeidsavtale emd noen (en person, institusjon, organisasjon, whatever) utenfor skolen. Jeg føler meg så innmari klønete sosialt når jeg skal snakke med folk jeg ser opp til eller som har en eller annen form for autoritet. Dumme, lille jenta liksom. I tillegg skulle jeg gjerne hatt prosjektbeskrivelsen ferdig NÅ. ...så jeg har stirret på skjermen i flere timer, men hjernen har stoppet helt. Blæææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittdag!

Fikk ikke gjort noe i gaar, og naa foeler jeg meg bare dum og teit og som verdens stoerste idiot som faktisk trodde at jeg kunne ta denne utdanningen og bli noe jeg ahdde lyst til. For jeg faar det jo ikek til, selv om jeg vil. Lyst til aa legge alle droemmer paa hylla og bare jobbe paa Rimi resten av livet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Lille venn. :klemmer: jeg kjenner igjen den følelsen. Vet ikke helt hva jeg skal si, for det er liksom ingenting som hjelper når man føler det sånn. men du fikk i alle fall masse skryt av kartet ditt, av folk som vet hva du snakker om.

Kanskje du skal ta deg en liten pause og tusle en tur på starbucks? Så kanskje det føles bedre senere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

:klemmer:

Jeg har det akkurat på samme måten! *fattig trøst*

Det er så kjipt å komme i en sånn modus at man ikke får til noe, selv om man prøver og prøver!

Er det ingen du kan spørre om hjelp/råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er saa gode! Fine KG-jentene :klem:

Gaar litt bedre naa, sitter paa skolen og knoter paa oppgaven. Det gaar jo faktisk fremover, det er bare ikke saa lett aa se bestandig. Ogsaa er det saa slitsomt aa ikke ha konsentrasjon, for selv om jeg faar gjort litt kan jeg liksom aldri ta pause med god samvittighet siden jeg har saa mange unoedvendige pauser. Resultatet = konstant daarlig samvittighet. Grmlfffff...

Skal proeve aa skjaerpe meg naa. Tror det er hele den prosjektbeskrivelsen som fikk det til aa tippe over, saa i kveld skal jeg proeve aa faa gjort litt mer. Kanskje tvinge meg selv til aa slappe av og, se paa film eller noe. *nekter aa gi opp*

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hybel!! :)

Kjedelig med sånne teite dager! Jeg har nok av de selv ;) Tror de fleste har det.. Jeg føler det i grunn på samme måte selv, at jeg ikke får til det jeg driver på med, men det går seg nok til skal du se! Ta deg en god pause å tenk på noe HELT annet, også setter du deg ned senere i dag, kanskje du får til bedre da! :jepp:

Lykke til med mailen, det går sikkert fint! Du er jo flink til å formulere deg, synes nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hybel!! :)

Kjedelig med sånne teite dager! Jeg har nok av de selv ;) Tror de fleste har det.. Jeg føler det i grunn på samme måte selv, at jeg ikke får til det jeg driver på med, men det går seg nok til skal du se! Ta deg en god pause å tenk på noe HELT annet, også setter du deg ned senere i dag, kanskje du får til bedre da! :jepp:

Lykke til med mailen, det går sikkert fint! Du er jo flink til å formulere deg, synes nå jeg :)

Takk :):klem:

Du har selvfoelgelig helt rett, alle har det saann av og til. Jeg har i tillegg rimelig heftige paniske/drama queen-tendenser, saa jeg overreagerer lett. Det er bare ikke saa lett aa se naar man er midt i det! begynner aa roe meg litt naa.

Det er rart hvordan snille ord fra totalt ukjente mennesker kan bety saa mye. Dere er toppers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Vet du, jeg tror disse kjipe dagene er noe som går. Jeg har også hatt to skikkelige møkkadager, men i dag går det heldigvis bedre. Tenk i alle fall på at du faktisk har masse vettugt i topplokket, og at vi her på kg synes du er supersøt! :klemmer: Håper resten av uken blir bedre!

jeee. hybel i soppland!

:5: Så bra! SOPP. :hjerte::strix:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humoer mye bedre igjen! Jeg fikk 62% paa essayet mitt! (tilsvarer en B) :strix:

Oi, vi postet samtidig så denne så jeg ikke! Gratulerer! Og da hadde jeg VIRKELIG rett i det jeg skrev i forrige innlegg. :Nikke:

:klemmer: Flinka!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:troest: Vet du, jeg tror disse kjipe dagene er noe som går. Jeg har også hatt to skikkelige møkkadager, men i dag går det heldigvis bedre. Tenk i alle fall på at du faktisk har masse vettugt i topplokket, og at vi her på kg synes du er supersøt! :klemmer: Håper resten av uken blir bedre!

:5: Så bra! SOPP. :hjerte::strix:

-misa

:smilyblomst::klappe:

Flinking!!! Godt jobba!

Oi, vi postet samtidig så denne så jeg ikke! Gratulerer! Og da hadde jeg VIRKELIG rett i det jeg skrev i forrige innlegg. :Nikke:

:klemmer: Flinka!

-misa

Åh, dere er like søte som en hel bøtte med aspartam!

:hug:

Humøret er definitivt bedre nå! Hyggelig prat med lærer som roste meg opp i skyene, har fått gjort litt på kartene mine, og J - verdens søteste, snilleste J - har sendt meg en side lang epost om alternative ting jeg kan gjøre for masteroppgaven min. Han har snakket med flere folk om det, snillingen :rødme:

Så nå skal jeg begynne å skrive utkast til noen mailer for å høre om det finnes noen som kan samarbeide med meg der ute. Også skal jeg tegne litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dagen plutselig ble snudd til noe bra :) Gratulerer med bra karakter på essayet!!

Tusen takk! I tillegg laga N kake i kveld, så da ble kvelden komplett, faktisk! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda et fremskritt! Nå har jeg sendt tre mailer til ulike arkeologer ang. masterprosjektet mitt! :hoppe: Vi må ha en skikkelig problemstilling OG et samarbeid med noen utenfor skolen (alt fra noen timer med veiledning og kommentarer til at samarbeidspartneren bestemmer hele prosjektet), og det viser seg jo å slett ikke være lett. Tror det er an av grunnene til at det gikk litt over styr for meg i går. Men det er jo en god mulighet for å få en fot innenfor (en tå ihvertfall) :happy:

Nå skal jeg drikke et glass rødvin til (det tredje i kveld...) og tegne litt. Så er det senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...