Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det var uansett morsomt å lese kommentarene du hadde fått :)

Jeg tror det er veldig flinke folk som er der, de hadde gode poenger alle sammen! Også var de joså positive! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg benket med til i sofaen med potetgull, holidaydip (siste posen jeg hadde med fra Norge) og to bokser cider (DIN skyld Carrie! :fnise:). Tenkte jeg skulle se på en film eller en serie eller noe sånt. *slappe av litt* Jeg er nesten fornøyd med dagens arbeidsinnsats. Blir nok til at jeg gjør litt mer i kveld, men det blir ikke tegning. Ikke etter to bokser engelsk cider (5,3%). :ler:

I dag søkte jeg på studenthybel! Det er stor pågang i Oslo, men jeg satt innflytningsdato i juni, så forhåpentligvis gir det med bedre sjanse. Egentlig har jeg ikke lyst til å bo på hybel, vil helst ha en ettroms leilighet, så jeg slipper å forholde meg til andre hele tiden. Men de billigste til SiO koster rundt 4000,- i mnd og det blir litt vanskelig på bare studielån. Så jeg *krysser fingre* og håper på hyggelige hybelnaboer. Det har jeg hatt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er veldig flinke folk som er der, de hadde gode poenger alle sammen! Også var de joså positive! :blush:

Jepp, det virket som de hadde peiling. Og positive ja :hoppe:

Da har jeg benket med til i sofaen med potetgull, holidaydip (siste posen jeg hadde med fra Norge) og to bokser cider (DIN skyld Carrie! :fnise:). Tenkte jeg skulle se på en film eller en serie eller noe sånt. *slappe av litt* Jeg er nesten fornøyd med dagens arbeidsinnsats. Blir nok til at jeg gjør litt mer i kveld, men det blir ikke tegning. Ikke etter to bokser engelsk cider (5,3%). :ler:

I dag søkte jeg på studenthybel! Det er stor pågang i Oslo, men jeg satt innflytningsdato i juni, så forhåpentligvis gir det med bedre sjanse. Egentlig har jeg ikke lyst til å bo på hybel, vil helst ha en ettroms leilighet, så jeg slipper å forholde meg til andre hele tiden. Men de billigste til SiO koster rundt 4000,- i mnd og det blir litt vanskelig på bare studielån. Så jeg *krysser fingre* og håper på hyggelige hybelnaboer. Det har jeg hatt før :)

Haha, glad jeg er til inspirasjon ;)

Jeg krysser fingrer og tær for at du får hybel og noen hyggelige hybelnaboer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, glad jeg er til inspirasjon ;)

Jeg krysser fingrer og tær for at du får hybel og noen hyggelige hybelnaboer :nigo:

Hihi, takk takk, mottar gjerne inspirasjon ved senere anledninger også! :enig:

Uansett hva jeg får blir det desverre et godt stykke unna J, men det får gå. Oslo er jo ikke så stor.

----

Jeg har ihvertfall satt Fjellbirkeland øverst på lista.

Minus:

langt unna sentrum, litt langt unna Blindern (det ligger ved Kringsjå, oppe ved Sognsvann)

jeg lurer på om Fjellbirkeland er relativt nybygd, men hele Kringsjå-område er litt østblokk-aktig

Pluss:

nært Sognsvann og marka

rett ved t-banen

billig

deler kjøkken og bad med kun en person

tar 30-40 minutter å gå til Blindern (nedoverbakke hele veien, tar sikkert tre timer å gå tilbake :fnise:), det er akkuratt passe lang tur for å få en god start på dagen!

Om det er stille og rolig der aner jeg ikke.

Ellers har jeg søkt på Vestgrensa, Bjølsen og Sogn (der har jeg bodd før). Gidder ikke stresse mer med det nå, er det helt forj*** kan jeg søke om intern overflytting. Og man kan alltids rømme til J om det skulle bli for ille :)

I dag våknet jeg helv elleve, til tross for at jeg hadde satt vekkerklokka på halv ni! :haar: Nå har jeg spist frokost, handlet mat og surret litt rundt. På tide å begynne å gjøre noe fornuftig, kanksje?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg. Synes det er en søt avatar du har fått deg. :)

Du har sikkert googlet de ulike studentstedene? Så litt på Fjellbirkeland, og du har nok rett i både plussene og minusene dine. Men tenk så nært du blir enorme soppforekomster! :fnise:

Og hvis jeg skulle gått 30-40 min bare en gang om dagen, måtte jeg nok kjøpt meg noen dyre gåsko! Hm, det burde jeg uansett. Dumt jeg hater å kjøpe sko!

Skjønner godt du gleder deg til å flytte hjem, Oslo er herlig å bo i! :hjerte:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Synes det er en søt avatar du har fått deg. :)

Du har sikkert googlet de ulike studentstedene? Så litt på Fjellbirkeland, og du har nok rett i både plussene og minusene dine. Men tenk så nært du blir enorme soppforekomster! :fnise:

Og hvis jeg skulle gått 30-40 min bare en gang om dagen, måtte jeg nok kjøpt meg noen dyre gåsko! Hm, det burde jeg uansett. Dumt jeg hater å kjøpe sko!

Skjønner godt du gleder deg til å flytte hjem, Oslo er herlig å bo i! :hjerte:

-misa

SOPP! For et fantastisk poeng, misa! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkel start på dagen i dag :( Ei venninne av meg har mistet faren sin. Hun har hatt det litt vanskelig før og, så jeg ble skikkelig fortvila på hennes vegne. Tror faren har vært den hun har støttet seg til ofte. Sendte henne en mail med at jeg alltid er her om hun skulle trenge å snakke, noe mer enn det kan jeg vel ikke gjøre for henne. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt dag i dag. Og har en lærer som er håpløst flink. Og dte er jo egentlig bra, det er bare så irriterende å gang på gang få ødelagt den bobla om at man har oversikt og har tenkt på alt. Nå holder jeg på å skrive prosjektbeskrivelse til det som blir masteroppgaven min her i England, jeg trodde jeg visste VELDIG godt hva jeg ville gjøre og hvordan det burde gjøres, men nei da. Sukk. Egentlig er det jo bra: jeg vil jo få til en superoppgave. Er bare litt sliten og lei av alt nå. Holder på mye med pirkearbeid nå, det er så kjeeedelig i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg nr. 1111! Hah! :nigo:

Troett dag i dag og. Sliten. Jeg gjoer liksom ikke noe "nytt" paa oppgaven min heller naa, sitter bare aa fikser paa det jeg allerede har gjort, og det er litt slitsomt.

Lurer paa aa dra paa kino med N til helga og se The Boat that Rocked. Burde bli festlig. :) Jeg er normalt lite interessert i romantiske komedier, men dette er fra samme gjengen som laget Love, Actually, og da tror jeg det kan gaa an. Den er jo baade soet og morsom, uten aa bli bare kliss. Ogsaa er Bill Nighy i den (i begge, naar jeg tenker meg om) og han har en tendens til aa gjoere en film kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ekkel start på dagen i dag :( Ei venninne av meg har mistet faren sin. Hun har hatt det litt vanskelig før og, så jeg ble skikkelig fortvila på hennes vegne. Tror faren har vært den hun har støttet seg til ofte. Sendte henne en mail med at jeg alltid er her om hun skulle trenge å snakke, noe mer enn det kan jeg vel ikke gjøre for henne. :sukk:

Usj, triste greier! Ikke lett å vite hva man skal gjøre eller si i en sånn situasjon, men du har gjort akkurat det riktige :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, triste greier! Ikke lett å vite hva man skal gjøre eller si i en sånn situasjon, men du har gjort akkurat det riktige :Nikke:

Ja, det er nok alt jeg kan gjøre. Man blir jo nesten fristet til å mase og ringe personen annenhvert minutt for å sjekke at alt går bra, men jeg tror ikke akkurat det hadde hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest hyggelig

Gratulerer med hybel! Var det der du hadde lyst til å bo?

Ikke lenge igjen til du flytter hjem nå da. Kan tro du gleder deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...