Gjest Wind Skrevet 24. april 2009 #1081 Del Skrevet 24. april 2009 Dere er så søte atte, begge to, så alderen skal dere ikke tenke på. *koser seg med å være 20* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1082 Del Skrevet 24. april 2009 HAHAHAHA, her går man fra dagboka si i tre minutter, også er den full av poster fra en gjeng gærninger? *bli glad* Jeg kringkastet det ikke akkurat. LITT anonymitet må man jo prøve på, uten å legge ut fødselsdato og fullt navn. Tusen takk! Jeg har gitt opp å prøve... :sjokk: Bursdag?!??!?! Uten å si noe!??!?!??!?!??! :blåse: Gratulerer med overstått Wind!!! 20 år..... Det var tider, det. *føler seg like gammel som en trilobitt* 20 ja... *sukk* Jeg har begynt å finne hvite hår. I øyenbrynet. Takk, Gaby. *kuppe Pingting sin dagbok* Kan jeg og være med å kuppe? Eller, eh, vent... Blir 26, hva med oss som faktisk er 26 da Nja, alt håp er vel ute for dere? Ja, nå tar vi over Nei jeg blir med sa jeg! If you can't beat them, join them! Hah! Dere er så søte atte, begge to, så alderen skal dere ikke tenke på. *koser seg med å være 20* Gjør det du.....DRITTUNGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. april 2009 #1083 Del Skrevet 24. april 2009 Nja, alt håp er vel ute for dere? Jeg har iallefall ikke hvite øyenbryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1084 Del Skrevet 24. april 2009 OI! Jeg har jo blitt "fast inventar"! Må ha skjedd ved 2500 innlegg eller noe sånt det? Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1085 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har iallefall ikke hvite øyenbryn. VEYH! Det var ETT hår, og jeg plukket det ut! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 24. april 2009 #1086 Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer! Klem fra drittungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 24. april 2009 #1087 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg får joine resten og si masse hurra for at du snart skal flytte hjem og få være med kjæææresten din og vennene dine igjen! Og 26 er ingen alder! Hmfr! JEG er 26! *ung som en fole* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1088 Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer! Klem fra drittungen. Ser der griner du og! Møkkaunge! Jeg får joine resten og si masse hurra for at du snart skal flytte hjem og få være med kjæææresten din og vennene dine igjen! Og 26 er ingen alder! Hmfr! JEG er 26! *ung som en fole* Tusen takk! Jeg er 25! Jeg er 25! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. april 2009 #1089 Del Skrevet 24. april 2009 Okei da. Jeg har jo plukket ut opptil flere/mange/panikk fra hodet mitt, så jeg kan vel egentlig ikke si så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 24. april 2009 #1090 Del Skrevet 24. april 2009 Dere er gale. Sånn skal jeg også bli når jeg blir gammel. Neida, dere er ikke gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 24. april 2009 #1091 Del Skrevet 24. april 2009 Ingen grå hår på mitt hode iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. april 2009 #1092 Del Skrevet 24. april 2009 Psj, du må bare lete bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 24. april 2009 #1093 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Gjør det du.....DRITTUNGE! Hva?! Jeg er 21, så regner med jeg går under samme kategorien jaja, du blir i hvertfall 30 før meg! OI! Jeg har jo blitt "fast inventar"! Må ha skjedd ved 2500 innlegg eller noe sånt det? Hurra! Jeg var på god vei mot å bli b-kjendis, men nå er jeg bare sjenert Bakdelen med å starte på nytt! edit: oppdaget at jeg var "nybegynner", men det gjør ikke saken så veldig mye bedre! Endret 24. april 2009 av -Carrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1094 Del Skrevet 24. april 2009 Okei da. Jeg har jo plukket ut opptil flere/mange/panikk fra hodet mitt, så jeg kan vel egentlig ikke si så mye Haha, der ser du! Hm, minner meg på at jeg burde farge håret snart... Så slipper jeg å finne dem når de kommer Dere er gale. Sånn skal jeg også bli når jeg blir gammel. Neida, dere er ikke gamle. HAHAHA! ...er det ike leggetid for deg snart? Ingen grå hår på mitt hode iallefall! Spørs hvor lenge det varer, sånn som du stresser med oppgaven din! :geiper: Psj, du må bare lete bedre. Hva?! Jeg er 21, så regner med jeg går under samme kategorien jaja, du blir i hvertfall 30 før meg! Jeg var på god vei mot å bli b-kjendis, men nå er jeg bare sjenert Bakdelen med å starte på nytt! edit: oppdaget at jeg var "nybegynner", men det gjør ikke saken så veldig mye bedre! Hihi. Er dette kvelden alle enten er drittunger eller gamlinger? Kjedelig å begynne på nytt, ja. Men det betyr bare at du må skrive MASSE for å veie opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. april 2009 #1095 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg skal være ung et år til, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. april 2009 Forfatter #1096 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg skal være ung et år til, jeg. Fin for deg, da! Herlighet, modern hadde klappet til meg om hun ser hvordan jeg klager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. april 2009 Forfatter #1097 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Puh, snakk om å kaste bort tiden på en lørdag! Våknet kl 10 (det var egentlig greit, siden jeg fikk arbeidslysten over meg ved 23-tiden i går og satt opp til 2:30), har vært på butikken og så surra masse rundt på nett. Skrevet litt, surra mer, og nå sitter jeg og skal tegne en liten flintgjenstand, for det trenger jeg øvelse i. Men så måtte jeg jo ha en kopp te, og lete etter oppskrift til mat i kveld (skal forresten lage sånne), og... Ja, dere vet Nå skal jeg tegne litt til. Bare drikke opp teen først. Dagens skryt: jeg har lagt ut utkast av kartene mine (de jeg holder på med på skolen nå) på et annet nettforum: i øverste posten her. Det er endel arbeid igjen med dem fortsatt, men morsomt å vise fram Endret 25. april 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 25. april 2009 #1098 Del Skrevet 25. april 2009 Man må være innlogget der for å få se det du har lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 25. april 2009 #1099 Del Skrevet 25. april 2009 Ja, nå er jeg skuffa her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. april 2009 Forfatter #1100 Del Skrevet 25. april 2009 Man må være innlogget der for å få se det du har lagt ut Å må man? Bæsj. OK, jeg kan legge ut her, men det får bli på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå