Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

:fnise:

Hørtes ut som en fin kveld det der. ;)

Det var kjempefint, var det! :) Alkohol gjoer underverker, haha.

Hørtes ut som en bra kveld! :nigo:

Bra du har noen du kan snakke ordentlig med :)

Jepp! :jepp: Det er veldig greit aa ha en huset som irriterer seg over akkurat de samme tingene som meg, hehe. Da faar man i det minste bekreftet at man antagelig ikke er helt urimelig. Sukkh, jeg faar vel holde ut. Flytter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihihi. Jeg tror kanskje for at de fleste som kjenner meg godt, så er jeg ikke helt i skapet en gang. Men jeg har nå engang en fortid som gother/metallberte, så jeg har en viss...*kremt* stolthet å ta vare på. :fnise:

Ja! :nigo:

Ja, det ble alt for kort. Egentlig fikk jeg ikke gjort mer enn en brøkdel av det jeg kunne ha tenkt meg da jeg var der. Men jeg kommer tilbake i juni! For godt! :danse;

Takk! :) Forandring fryder! :hoppe:

Ja, jeg har en fortid som rocker (dvs svarte halvpønkete klær), så det rosa begynte mest som ironi.. siden jeg er ikke er så rosa av meg. men så likte jeg plutselig rosa veldig godt. spesielt knallrosa er jo en gladfarge.

Og forresten: juni er plutselig kjempesnart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en fortid som rocker (dvs svarte halvpønkete klær), så det rosa begynte mest som ironi.. siden jeg er ikke er så rosa av meg. men så likte jeg plutselig rosa veldig godt. spesielt knallrosa er jo en gladfarge.

Og forresten: juni er plutselig kjempesnart.

Hihi, vet hvordan det er. Jeg har ikke bevegd meg langre enn til turkis saa langt, men vi faar se. Rosaen sniker seg sikkert inn paa meg :ler:

Jaaa, juni er snart! Det er bra! Eller: jeg blir enda ett aar eldre i juni, det kunne jeg godt unngaatt. Det er rart det der: i tenaarene vil man jo helst vaere mye eldre, saa er det noen aar hvor det er helt greit aa vaere den alderen man er, og tror du jammen ikke jeg naa har kommet til det stadiet at jeg ikke helt ser poenget med aa bli ett aar eldre. :fnise: Pssssjt, hvem bryr seg, jeg vil til Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISJ! Naa har jeg liksom spist flink mat hele uka, men i dag har jeg tullet til det. Forsov meg, saa jeg gadd ikke bruke tid paa aa lage havregroet (standardfrokosten min for tiden. Nam nam!). Hadde broed, men det eneste paalegget jeg hadde var Nutella. saa dte ble broedskive med Nutella og banan... og naa var jeg saa troett og uopplagt at jeg gikk og kjoepte meg en cola i kiosken. Jaja, jeg drikker jo stort sett cole en gang i mnd, saa kan ikke klage :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Nå er det jeg som kan komme med visdomsord til deg!:

Kalorier teller ikke når det er/nærmer seg helg!! Altså er du fritatt fra skyld og fetende stoffer! ;)

Planer for helga da?

Kjenner til det der med alder, forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jeg som kan komme med visdomsord til deg!:

Kalorier teller ikke når det er/nærmer seg helg!! Altså er du fritatt fra skyld og fetende stoffer! ;)

Planer for helga da?

Kjenner til det der med alder, forresten ;)

Hihi, takk!

Jeg planlegger aa faa jobbet masse med studiene. Men jeg forutser masse unnasluntring og daarlig samvittighet. :sukk: Nuvel, jeg har faktisk troen paa at jeg blir ferdig til slutt! :)

Men jeg har egentlig loest det der med alder ganske greit altsaa, J er hele 12 aar eldre enn meg, saa uansett hvor gammel jeg blir er han mye eldre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA HURRA

HURRA HURRA HURRA

HURRA HURRA

HURRA HURRA

Har fått endelig eksamensdato! 18. juni flytter jeg HJEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH, det er rett etter at jeg er ferdig med siste eksamen og ergo kan jeg være på fylla med deg konstant! Haha :D

Kjære deg, jeg har sittet i solveggen på UB i hele dag, drukket øl og snakket piss i timesvis, men vet du - jeg tenkte at du skulle vært der. Det betyr jo forsåvidt bare at vi skal ha det GØY når du er tilbake, vi har myyyee å ta igjen.

Husker du da vi, den galne dansken og resten av middelalderfag-crewet på norrønt språk/litteraturhistorie satt på plenen utenfor UB og grillet sommeren for en del år siden? Det var tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart det der: i tenaarene vil man jo helst vaere mye eldre, saa er det noen aar hvor det er helt greit aa vaere den alderen man er, og tror du jammen ikke jeg naa har kommet til det stadiet at jeg ikke helt ser poenget med aa bli ett aar eldre.

Skrekk og gru, det der har skjedd her også. Best å ikke snakke om det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH, det er rett etter at jeg er ferdig med siste eksamen og ergo kan jeg være på fylla med deg konstant! Haha :D

Kjære deg, jeg har sittet i solveggen på UB i hele dag, drukket øl og snakket piss i timesvis, men vet du - jeg tenkte at du skulle vært der. Det betyr jo forsåvidt bare at vi skal ha det GØY når du er tilbake, vi har myyyee å ta igjen.

Husker du da vi, den galne dansken og resten av middelalderfag-crewet på norrønt språk/litteraturhistorie satt på plenen utenfor UB og grillet sommeren for en del år siden? Det var tider!

Åh, SØTA! Det blir nok øllings og grillings i sommer ja! :nigo: Men jeg har bestemt meg for å jobbe med den engelske masteroppgaven over sommeren, så jeg kan ikke ta helt av. Bare litt av og til ;)

Hihi, det var GODE tider! Med gale flaskemannen som stod og ventet på at vi skulle drikke opp ølen så han kunne få flaska. Hihi. Lars Olav kommer til å sitte på instituttet å skrive oppgave fra høsten av han og forresten, jeg er glad det er noen jeg kjenner der. Alle andre forsvinner jo :(

Skrekk og gru, det der har skjedd her også. Best å ikke snakke om det :ler:

Haha! Jeg lurer på om jeg nok er litt tidlig ute med å furte over alder, men øvelse gjør mester, sant? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er aldri for tidlig å furte over alder. Jeg begynte denne uka da jeg ble 20. :fnise:

Hahaha! Du er gal, jeg blir 26 jeg, det er nesten fossil det!

Menneh, har du hatt bursdag? Har jeg sagt gratulerer? Jeg sier det en gang til sånn for sikkerhets skyld: GRATULERER! :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kringkastet det ikke akkurat. LITT anonymitet må man jo prøve på, uten å legge ut fødselsdato og fullt navn. :fnise:

Tusen takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: :sjokk: :sjokk:

Bursdag?!??!?! Uten å si noe!??!?!??!?!??!

:bursdag::gave: :blåse:

Gratulerer med overstått Wind!!!

20 år..... Det var tider, det. *føler seg like gammel som en trilobitt*

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...