Pingting Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) vår? hva er det? :klø: Hahaha! Sånn det ble etter at høsten var ferdig her...hehe. Jeg skal faktisk innrømme at jeg har savnet ordentlig vinter. Det er ikke like stas med vårsol når den liksom har vært der siden september. Pluss: jeg er glad i vinteren! (men er alltid like dritt lei av dan i februar, haha!) Endret 22. mars 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 23. mars 2009 #962 Del Skrevet 23. mars 2009 Fin dag i dag! Har vært ute i solskinnet og gått tur (gikk i t-skjorta etterhvert, fiiiint med vår!) Her later vi som om vi har vår, og tusler rundt i tights og t-skjorte til trening (selv om solen skinner fra blå himmel kan man fryse rævva av seg!). :gjeiper: Ellers: jeg tar snart min egen kroppsvekt i knebøy! Damn! Det er sinnsykt bra. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 23. mars 2009 Her later vi som om vi har vår, og tusler rundt i tights og t-skjorte til trening (selv om solen skinner fra blå himmel kan man fryse rævva av seg!). :gjeiper: Damn! Det er sinnsykt bra. -misa *ser for seg folk som sitter og hutrer med istapper fra håret mens de drikker årets første utepils* Mne jeg gleder meg til Norgesbesøk i april! Hyttetur med svigers blir det antagelig og! Tigerlily er tøffedamen! Jeg kan løfte...en halvannenliter cola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 24. mars 2009 #964 Del Skrevet 24. mars 2009 Hihi, tøffedamen har også gått (ikke løpt, hvor patetisk liksom?) på seg mulig beinhinnebetennelse, så tøffedame vet jeg ikke hvor lenge jeg forblir altså. Eller, tøffedame forblir jeg vel, men all gåing er helt uaktuelt og jeg må sykle og sånn i stedet for. VIL IKKE! Jeg har hatt årets første utepils (på fredag). Det var fiiiiint! Den 2. har jeg fysikkmidterm, så etter den tid er jeg med på ALT. Absolutt alt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 24. mars 2009 #965 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) *ser for seg folk som sitter og hutrer med istapper fra håret mens de drikker årets første utepils* Mne jeg gleder meg til Norgesbesøk i april! Hyttetur med svigers blir det antagelig og! Tigerlily er tøffedamen! Jeg kan løfte...en halvannenliter cola? Jeg skal nordover hele påsken, og har to hytteplaner. Gleder meg som en unge! Kjæresten kan ikke være med da, han må jobbe den sinnsyyyykt teite inneklemte lørdagen, i hele 5 timer! Så utrolig kjipt at hele påsken blir "ødelagt" fordi han må være på jobb så kort. Buhu. Hihi, tøffedamen har også gått (ikke løpt, hvor patetisk liksom?) på seg mulig beinhinnebetennelse, så tøffedame vet jeg ikke hvor lenge jeg forblir altså. Eller, tøffedame forblir jeg vel, men all gåing er helt uaktuelt og jeg må sykle og sånn i stedet for. VIL IKKE! Hm, jeg mener å ha lest/hørt en plass at Ashtanga Yoga (tror jeg) eller annen bodymind-trening er supert for akkurat dette. Utrolig kjipt å få noe sånt når du er i form! -misa Endret 24. mars 2009 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #966 Del Skrevet 24. mars 2009 Hihi, tøffedamen har også gått (ikke løpt, hvor patetisk liksom?) på seg mulig beinhinnebetennelse, så tøffedame vet jeg ikke hvor lenge jeg forblir altså. Eller, tøffedame forblir jeg vel, men all gåing er helt uaktuelt og jeg må sykle og sånn i stedet for. VIL IKKE! Jeg har hatt årets første utepils (på fredag). Det var fiiiiint! Den 2. har jeg fysikkmidterm, så etter den tid er jeg med på ALT. Absolutt alt! :D Nei!?! ...har ikke du hatt det foer og? (eller roter jeg naa?) Men det gaar bra, du er saa toeffedame at du overbeviser selv fra en sofa Naa skal jeg snart hjem! Jeg skal nordover hele påsken, og har to hytteplaner. Gleder meg som en unge! Kjæresten kan ikke være med da, han må jobbe den sinnsyyyykt teite inneklemte lørdagen, i hele 5 timer! Så utrolig kjipt at hele påsken blir "ødelagt" fordi han må være på jobb så kort. Buhu. Hm, jeg mener å ha lest/hørt en plass at Ashtanga Yoga (tror jeg) eller annen bodymind-trening er supert for akkurat dette. Utrolig kjipt å få noe sånt når du er i form! -misa Aanei, slemmekjaerestejobben! Ser at den kan vaere litt frustrerende ja. Men du faar jo i det minste to (!) hytteturer! Og en kjaereste med litt mer penger Ellers er siste nytt at jeg har begynt aa lure paa om jeg har bedbugs (eller "veggdyr" som det saa upassende heter paa norsk). Har plutselig masse stikklignende roede flekker paa leggene (men bare paa leggene? Rart?) Var foerst i gaar at jeg tenkte tanken, og jeg har ikke sovet godt i natt for aa si det saann. Foelte at det kroep og kravlet over alt. Brrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #967 Del Skrevet 25. mars 2009 Eh. HELT feil dag aa gaa med skjoert i dag. Helt feil. Forp*** Storbrittania som skal ha saa mye vind, da? Hilsen den nye Marilyn Monroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 25. mars 2009 #968 Del Skrevet 25. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. mars 2009 #969 Del Skrevet 25. mars 2009 <-- Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 25. mars 2009 #970 Del Skrevet 25. mars 2009 Med pulserende brystvorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 25. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 25. mars 2009 #972 Del Skrevet 25. mars 2009 Eh. HELT feil dag aa gaa med skjoert i dag. Helt feil. Forp*** Storbrittania som skal ha saa mye vind, da? Hilsen den nye Marilyn Monroe Og her er det heeelt feil å gå med høye hæler og nesa i sky på en vei full av isklumper. Hilsen den nye hovmesteren i Grevinnen og hovmesteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 25. mars 2009 Og her er det heeelt feil å gå med høye hæler og nesa i sky på en vei full av isklumper. Hilsen den nye hovmesteren i Grevinnen og hovmesteren HAHAHAHA! Får håpe du ikke snøvler like mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 26. mars 2009 #974 Del Skrevet 26. mars 2009 Surfet bare innom for å smuglese litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 26. mars 2009 #975 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei Pinglert! Bare innom for å si... hei :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 26. mars 2009 #976 Del Skrevet 26. mars 2009 <-- Pingting -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #977 Del Skrevet 26. mars 2009 Surfet bare innom for å smuglese litt... Hei Sisu! Hyggelig at du er innom! Hei Pinglert! Bare innom for å si... hei :D .......hei! -misa Takke f*** for at brystvortene ikke spretter opp og ned hver gang jegblunker, sier nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #978 Del Skrevet 26. mars 2009 Hmh, jeg er visst ikke særlig flink til å skrive i min egen dagbok for tiden. Kort oppsummering av de siste dagene: jeg har det bra, stresser noe voldsomt med skolearbeid og teller dagene til jeg drar hjem på påskeferie (en uke i dag, HURRA!). Tror ikke jeg har veggdyr i senga, har ikke blitt noen nye bitt. Men det er litt merkelig at jeg har fått bittlignende greier på begge leggene og kun der, altså! Kan det ha noe med barbering å gjøre mon tro? :klø: Nå skal jeg på pubquiz! Skulle eeegentlig jobbe intensivt i to timer etter at jeg kom hjem, men...eh...jeg har lasta ned sånn anime-serie, og nå er den helt på slutten, og eh, den er så spennende, så jeg så fire episoder på rad, jeg... EN igjen, og den rekker jeg ikke se før pubquizen! Selv om jeg vurderte å fortelle de andre at jeg kommer litt sent Nei, fy. *skjerper seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #979 Del Skrevet 28. mars 2009 Hm, jeg er visst skikkelig dårlig til å både oppdatere min egen og å skrive i andres dagbøker for tiden. Skulle ønske jeg kunne si at det er fordi jeg jobber så hardt, men det ville vært å overdrive. Det går nå fremover med arbeidet ihvertfall. Akkurat nå er det stress med å få ferdig så mye som mulig før jeg drar til Norge, slik at jeg har noe å vise frem. Hadde tenkt meg en tur på Blindern og plage intetanende, uskyldige, kaffedrikkende studenter med kartene mine. Greit å få tilbakemelding fra noen som ikke har peiling på hva det her er for noe, det er jo sånn det ev. hadde fungert i virkeligheten. Spørre om det er forståelig, lett å lese og slikt. Burde være nok av folk der oppe som helst vil gjøre helt andre ting enn å lese uansett, haha. I morgen har jeg tatt på meg å lage lunsj til hele gjengen (de jeg bor med + ei jeg studerer med og kjæresten hennes). Det blir norsk fiskegrateng med poteter og grønnsaker! Om noen har gode tips til den, tar jeg imot med takk! Jeg fant en oppskrift som er litt mer spennende enn den tradisjonelle varianten, men fremdeles tradisjonel nok: 500 gr lettsaltet fisk 150 gr bacon 1 liten purreløk Kokt makaroni (det er egentlig ikke i oppskriften, men ærlig talt - kan ikke ha fiskegrateng uten makaroni!) Saus: 5 dl melk og evt. litt fiskekraft 2 ss margarin 4 ss hvetemel 1 liten ts sennep salt/pepper ½ ts revet muskatnøtt 3 egg kavringstrø Tilberedning: trekk fisken i ca.10 min. rens og del fisken i biter. bacon skjæres i terninger og stekes. skjær purreløken i biter/ringer. smelt smør og rør i hvetemel. spe med melk/ melk-fiskekraft. kok et par minutter. tilsett salt, pepper, muskatnøtt og sennep. avkjøl sausen litt. skill eggene og rør plommene i sausen. vend i fiskebiter, bacon og purre. stivpisk eggehviten og vend den forsiktig i røren. ha gratengen i smurt ildfast form. om ønskelig, dryss på kavringstrø. stekes ved 200 grader i 40-45 min. serveres med smeltet smør, revne gulrøtter og poteter. (Personen som har skrevet oppskriften har visst vegring mot store bokstaver) Satser på at det blir bra! Leste et tips et sted som gikk ut på å ha litt parmesan i sausen, men tror ikke det blir så godt med sennep. Har alle en bra helg så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingle Skrevet 29. mars 2009 #980 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei! Har kikket litt innom dagboken din for lenge siden, og så nå tilfeldigvis. Ville egentlig bare si hei men lurer også på noe om det er lov å spørre? jeg har litt lyst til å skifte over til bachelor i arkeologi neste år, kan du si litt kort om hva det innebærer? Syns beskrivelsene på UiO er så rare. Hva kan jeg eventuelt forvente meg? Har hatt en fin helg støl etter konsert på lørdag håper det går bra med skolearbeidingen din! Hilsen Mingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå