Gjest Wind Skrevet 19. mars 2009 #942 Skrevet 19. mars 2009 Du må passe på nå ja, Pingting, ellers skjer det fortere enn du tror!
Gjest Miam Skrevet 20. mars 2009 #945 Skrevet 20. mars 2009 Nå har jeg tatt Ben&Jerry-jomfrudommen min! Kan ikke skjønne at jeg har venta så lenge, herlighet så nammenamm! Vi var på kino i dag og så Watchmen (bra!) og kjøpte med oss en Ben&Jerry vaniljeis med chocolate chip cookie dough på veien hjem. Er litt igjen, jeg tror ikke det kommer til å vare lenge! Ellers drar J hjem i morgen, så nå blir jeg nettsosial igjen (men bare to uker til jeg få se ham igjen! Hurraaaa!) Halla! Høres ut som du og kjæresten har hatt noen koselige dager sammen Det fortjener du! Jeg smakte faktisk også den Ben & Jerry's isen her om dagen, og jeg likte IKKE den med cookie dough iallefall.. Synes den var fæl! Sååå skuffa Og den Phish greia hørtes ikke noe særlig bedre ut Hvilke andre smaker er der?? Håper du har en fin fredag! Og at helgen blir super
Pingting Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #946 Skrevet 20. mars 2009 det vil jeg. ...jeg klarer ikke helt se for meg at du blir fra deg av begeistring om det har vokst ut noe på deg i løpet av natta... Halla! Høres ut som du og kjæresten har hatt noen koselige dager sammen Det fortjener du! Jeg smakte faktisk også den Ben & Jerry's isen her om dagen, og jeg likte IKKE den med cookie dough iallefall.. Synes den var fæl! Sååå skuffa Og den Phish greia hørtes ikke noe særlig bedre ut Hvilke andre smaker er der?? Håper du har en fin fredag! Og at helgen blir super Vah? LIKTE IKKE!?! ....hmmm....kastet du den? Er det mer igjen? Jeg kan ta resten jeg, bare send den i posten til meg! Jeg har ikke smakt de andre da, men jeg så ihvertfall at det var en som het Strawberry Cheesecake. Hørtes ikke dum ut den heller! Også hadde de sorbeter, sorbet er goooodt
Gjest Wind Skrevet 20. mars 2009 #947 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Du vet det, Pingting, at selv om du har utovertiss og tilsynelatende er mann, så kan du late som du er dame. Du kan se sånn ut: http://www.junkfoodjunkie.no/wp-content/up...her-pirelli.jpg Ikkeno probblem! Din kjære kommer ikke til å merke forskjell heller! Edit: Mener selvsagt FÅR utovertiss. Du har vel ikke fått det enda? Endret 20. mars 2009 av Wind
Pingting Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #948 Skrevet 20. mars 2009 Du vet det, Pingting, at selv om du har utovertiss og tilsynelatende er mann, så kan du late som du er dame. Du kan se sånn ut: http://www.junkfoodjunkie.no/wp-content/up...her-pirelli.jpg Ikkeno probblem! Din kjære kommer ikke til å merke forskjell heller! Edit: Mener selvsagt FÅR utovertiss. Du har vel ikke fått det enda? Der fikk jeg dagens latterkrampe ihvertfall, hihihihihi. *kikker* Nope, ikke ennå! ...men jeg tror fortsatt ikke at J blir helt fornøyd altså
Pingting Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #949 Skrevet 21. mars 2009 Hjelp, jeg har hatt et uhell! Jeg var innom byen, og det var det italiensk marked og...og.... nå har jeg surdeigsbrød, krydret pølse, gorgonzola, rødvin, fylte vinblader, oliven, hvitløk, soltørket tomat... Vops. Jeg skulle spare penger og kalorier jeg, det her er både fett og dyrt (og GODT!). Men vin er jo druer, sant? Så det er egentlig frukt? På flaske? Ja?
Store My Skrevet 21. mars 2009 #950 Skrevet 21. mars 2009 Hjelp, jeg har hatt et uhell! Jeg var innom byen, og det var det italiensk marked og...og.... nå har jeg surdeigsbrød, krydret pølse, gorgonzola, rødvin, fylte vinblader, oliven, hvitløk, soltørket tomat... Vops. Jeg skulle spare penger og kalorier jeg, det her er både fett og dyrt (og GODT!). Men vin er jo druer, sant? Så det er egentlig frukt? På flaske? Ja? Ja, det er det. supersunt. og alt det andre er sunt for sjelen.
Gjest Wind Skrevet 21. mars 2009 #951 Skrevet 21. mars 2009 En flaske regnes vel som en om dagen, så om du har en hvit og en rød, så har du spist 2 av fem om dagen!
Pingting Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #952 Skrevet 21. mars 2009 Ja, det er det. supersunt. og alt det andre er sunt for sjelen. Jaaa, jeg glemte jo sjelen! Takk for påminnelsen, du burde bli ernæringsrådgiver, plingo! En flaske regnes vel som en om dagen, så om du har en hvit og en rød, så har du spist 2 av fem om dagen! Og det burde du og! Såh, hvis jeg slenger på en flaske rose har vi tre av fem... og akevitt lages jo av poteter, så en flaske av det må jo telles som en? Også spiser jeg en gulrot til slutt!
Gjest misa Skrevet 21. mars 2009 #953 Skrevet 21. mars 2009 Hjelp, jeg har blitt mann! Drakk nettopp en masse melk rett fra kartongen, før jeg satt den tilbake i kjøleskapet og rapet HØYT. Får jeg hår på brystet nå? Kløft i haka? Dårlig evne til å treffe doen når jeg skal tisse? Panikk ved ordene "vi må snakke sammen"? Det der er jo sånn ALLE jenter gjør i skjul. Hjelp, jeg har hatt et uhell! Jeg var innom byen, og det var det italiensk marked og...og.... nå har jeg surdeigsbrød, krydret pølse, gorgonzola, rødvin, fylte vinblader, oliven, hvitløk, soltørket tomat... Vops. Jeg skulle spare penger og kalorier jeg, det her er både fett og dyrt (og GODT!). Men vin er jo druer, sant? Så det er egentlig frukt? På flaske? Ja? Vet du, sånne uhell har jeg også - jevnlig! Rart med det. En gang datt jeg innom en olivenbutikk på Majorstua, og var så uheldig at jeg kom ut 880,- kroner fattigere... Hva er fylte vinblader?? -misa
Pingting Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #954 Skrevet 21. mars 2009 Det der er jo sånn ALLE jenter gjør i skjul. Vet du, sånne uhell har jeg også - jevnlig! Rart med det. En gang datt jeg innom en olivenbutikk på Majorstua, og var så uheldig at jeg kom ut 880,- kroner fattigere... Hva er fylte vinblader?? -misa 880!?! Verst av alt er vel at jeg lett kan se for meg hvordan det kan skje! Fylte vinblader er det første gangen jeg spiste i dag faktisk, men J har snakka om at det er så godt. Og siden han er like matvrak som meg, kjørte jeg like gjerne på og kjøpte 5 stk. Vinblader er, eh, blader. Og jeg aner ikkeom det varierer med fyllet, men i de jeg kjøpte var det ihvertfall ris og litt løk og hvitløk og sånt. Namnam! :happy:
Gjest misa Skrevet 21. mars 2009 #955 Skrevet 21. mars 2009 I de fleste greske hager finner man en klimataria – vinranke – som skygger for midtsommerens varme solstråler. Om våren er de unge bladene til kulinarisk glede. -misa
Pingting Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #956 Skrevet 21. mars 2009 Du er jo matguru, burde tenkt meg at du kunne lete opp noe brukbar informasjon
Pingting Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #957 Skrevet 22. mars 2009 Fin dag i dag! Har vært ute i solskinnet og gått tur (gikk i t-skjorta etterhvert, fiiiint med vår!), og gikk opp til parken for å mate ekorn Også har jeg tatt en sånn lang kosedusj med peeling og hårkur og alt sånt. Også har jeg snakka med verdens søteste J! :rødme: Jobbing har det, eh, ikke blitt så mye av...enda.
Tigerlily Skrevet 22. mars 2009 #958 Skrevet 22. mars 2009 Åh, jeg vil også ha skikkelig vår! Vi får minus igjen her i Oslo denne uken som kommer. VÅR!!! Ellers: jeg tar snart min egen kroppsvekt i knebøy! Og har holdt meg unna alt som heter menn. Og vært både flink&elendig student på en gang. Lenge igjen til du er tilbake i Tigerstaden? Da inntar vi rødvin igjen. :D
Pingting Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #959 Skrevet 22. mars 2009 Åh, jeg vil også ha skikkelig vår! Vi får minus igjen her i Oslo denne uken som kommer. VÅR!!! Ellers: jeg tar snart min egen kroppsvekt i knebøy! Og har holdt meg unna alt som heter menn. Og vært både flink&elendig student på en gang. Lenge igjen til du er tilbake i Tigerstaden? Da inntar vi rødvin igjen. :D 2. - 20. april! *drikker rødvin akkurat nå*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå