Gå til innhold

Pingting på tur

Fremhevede innlegg

Gjest hyggelig
Skrevet

Hørtes ut som en herlig dag! Morsomt med sånn high-tech restaurant da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være superherlig å ha han på besøk :) Høres ut som dere har hatt det fantastisk fint så langt, den high tech restauranten virker bare såå kul.

Fortsatt god helg!

Skrevet

Den restauranten høres helt fantastisk ut. Jeg må få kommet meg til London asap. Må bare til Berlin og Paris, først.

Gleder meg til du er tilbake i Oschlååå igjen, jeg! :klemmer:

Skrevet

Nå har vi hatt en superherlig dag! Vi tok bussen til Avebury (der jeg var medklasen min for litt over en uke siden) og så på den gamle, svære steinsirkelen som landsbyen er bygget delvis inni. Så gikk vi til Silbury hill, antageligvis den største gravhaugen i verden (40 meter!?!). Tok vel 15-20 min å gå, tenker jeg. Kjempeherlig vær, med sol, lite vind og opp mot 15 grader :)

Så kom vi tilbake hit og spiste middag på pub, med dessert og greier - ble veldig mette! Nå han han kollapsa på senga igjen... *hører snorkelyder* :fnise:

Skrevet

Nå har jeg tatt Ben&Jerry-jomfrudommen min! Kan ikke skjønne at jeg har venta så lenge, herlighet så nammenamm! :ler:

Vi var på kino i dag og så Watchmen (bra!) og kjøpte med oss en Ben&Jerry vaniljeis med chocolate chip cookie dough på veien hjem. Er litt igjen, jeg tror ikke det kommer til å vare lenge! :fnise:

Ellers drar J hjem i morgen, så nå blir jeg nettsosial igjen ;) (men bare to uker til jeg få se ham igjen! Hurraaaa!)

Gjest hyggelig
Skrevet

Hehe, jeg så Watchmen igår! :) *high five* hoohoho;)

Ben and Jerrys is er jo bare helt fantastisk. Prøv den som smaker phish food også! namnam! Jeg har faktisk ikke prøvd cookie dough enda, men har jo lest masse bra om den, så får vel ta turen innom 7eleven snart å prøve ;)

Blir godt å ha deg tilbake på KG igjen imorgen. Du er savnet! ;)

Gjest marihan
Skrevet

Hei! Høres ut som dere hadde det kjempefint i London. Jeg har allerede lyst til å dra tilbake. Nyt siste dagen med J ;)

Skrevet

Fint å lese at du har det fint. :)

Skrevet (endret)
Hehe, jeg så Watchmen igår! :) *high five* hoohoho;)

Ben and Jerrys is er jo bare helt fantastisk. Prøv den som smaker phish food også! namnam! Jeg har faktisk ikke prøvd cookie dough enda, men har jo lest masse bra om den, så får vel ta turen innom 7eleven snart å prøve ;)

Blir godt å ha deg tilbake på KG igjen imorgen. Du er savnet! ;)

:5:

Den var ganske kult! Men jeg er IKKE overbevist om det håret til Silk Spectre altså, det er ikke mulig å løpe rundt i et brennende hus, ha seg, og så banke opp et halvt fangsel og LIKEVEL ikke ha kjempeglatt og fint hår uten en eneste floke! Hrmf! (Ehm, det er sånt jeg legger merke til...drit i eksplosjoner og kule effekter, haha :fnise:)

Phish food er notert! Hva er det i den? Du må prøve den med cookie dough, den var sånn vanskelig-å-slutte-å-spise-god.

Hei! Høres ut som dere hadde det kjempefint i London. Jeg har allerede lyst til å dra tilbake. Nyt siste dagen med J ;)

Ja, nå vil jeg også tilbake! :hoppe:

Tror vi har bestemt oss for at Dublin er neste punkt på ferielista :)

Fint å lese at du har det fint. :)

:)

Litt furt og fullstendig uten arbeidsevne i går (TRE timer på Youtube!?!), men det er kanskje lov?

Nå glad igjen :nigo:

Endret av Pingting
Gjest hyggelig
Skrevet

Hehe, mens du var opptatt av å se på håret til Silk Spectre var jeg opptatt med å se for meg hvordan han derre i "batmankostymet" ville sett ut uten de svære 80-tallsbrillene. Skuffelsen var selfølgelig stor når han senere i filmen rett og slett tok brillene av ;) All min anstrengelse var dermed til for ingenting! ;) Ikke var han særlig fin uten brillene heller, syns nå jeg da ;)

Phish food er sjokoladeis med marshmellows som er "whippa" inn her og der. I tillegg er det små sjokoladefisk som svømmer rundt inni isen. Nam nam!

Skrevet
Hehe, mens du var opptatt av å se på håret til Silk Spectre var jeg opptatt med å se for meg hvordan han derre i "batmankostymet" ville sett ut uten de svære 80-tallsbrillene. Skuffelsen var selfølgelig stor når han senere i filmen rett og slett tok brillene av ;) All min anstrengelse var dermed til for ingenting! ;) Ikke var han særlig fin uten brillene heller, syns nå jeg da ;)

Phish food er sjokoladeis med marshmellows som er "whippa" inn her og der. I tillegg er det små sjokoladefisk som svømmer rundt inni isen. Nam nam!

Haha! :ler:

Oi, fiskeis! *skriver på handlelista* Eh, om en stund. Har ikke vært veeeldig sunn mens J har vært her :sjenert:

(har strent tatt ikke vært veldig usunn heller, men jeg fant røkt laks på tilbud i dag, og skal lage sånn god pastasaus med laks og fløte, også er det jo pasta, og, eh, usunt nok)

Gjest hyggelig
Skrevet
Haha! :ler:

Oi, fiskeis! *skriver på handlelista* Eh, om en stund. Har ikke vært veeeldig sunn mens J har vært her :sjenert:

(har strent tatt ikke vært veldig usunn heller, men jeg fant røkt laks på tilbud i dag, og skal lage sånn god pastasaus med laks og fløte, også er det jo pasta, og, eh, usunt nok)

Hehe, jeg forstår ;) Men fisk er jo sunt da. Og fløte inneholder jo ehmm kalsium (??). Og uten karbohydrater duger helten ikke... Eller noe sånt ;)

Har det forresten begynt å komme sånne påskeegg til UK?? Jeg digger de der digre kinderpåskeeggene, men de er vanskelig å oppspore! I neste måned får jeg besøk fra London, så jeg har såklart store planer om å trygle og be på mine knær om at det tas med et påskeegg til meg i baggasjen ;) Jafs!

Skrevet
Hehe, jeg forstår ;) Men fisk er jo sunt da. Og fløte inneholder jo ehmm kalsium (??). Og uten karbohydrater duger helten ikke... Eller noe sånt ;)

Har det forresten begynt å komme sånne påskeegg til UK?? Jeg digger de der digre kinderpåskeeggene, men de er vanskelig å oppspore! I neste måned får jeg besøk fra London, så jeg har såklart store planer om å trygle og be på mine knær om at det tas med et påskeegg til meg i baggasjen ;) Jafs!

Nope. Har ikke begynt, de har vært her i endel uker allerde :fnise: Stooore egg! Men jeg kan bare ikke være utro mot Freia sine. Nu-uh. Går ikke. ;)

Gjest hyggelig
Skrevet
Nope. Har ikke begynt, de har vært her i endel uker allerde :fnise: Stooore egg! Men jeg kan bare ikke være utro mot Freia sine. Nu-uh. Går ikke. ;)

Hehe, nei hvis du sikter til de der fylte påskeeggene som ligger i lilla eggkartong kan jeg være enig med deg! De er utrolig gode! Men jeg synes liksom det er stas med sånne tomme sjokoladeegg kledd i glinsende papir, også jeg :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Kinderpåskeegg :dåne: Det vil jeg ha! Jeg er superlite prinsippfast om dagen, og spiser freia påskeegg, skulle jo egentlig ikke spise em før påsken, men når noen kommer hjem med dem så :sukk:

Ellers så har du jo hatt noen fantastiske dager sammen med din kjære :strix: 2 uker er ikke lenge heller!!

Skrevet
Hehe, nei hvis du sikter til de der fylte påskeeggene som ligger i lilla eggkartong kan jeg være enig med deg! De er utrolig gode! Men jeg synes liksom det er stas med sånne tomme sjokoladeegg kledd i glinsende papir, også jeg :)

Jaah, de ja! Han hadde med en kartong av dem og. J på tur for å mate kjæresten sin, haha! Snille mannen.

Men OK, jeg kan være enig i at glinsende papir og fancy utseende har noe for seg! Shiiiiinyyyy :fnise:

Kinderpåskeegg :dåne: Det vil jeg ha! Jeg er superlite prinsippfast om dagen, og spiser freia påskeegg, skulle jo egentlig ikke spise em før påsken, men når noen kommer hjem med dem så :sukk:

Ellers så har du jo hatt noen fantastiske dager sammen med din kjære :strix: 2 uker er ikke lenge heller!!

Prøver på den hvert år jeg og, og det går LIKE dårlig hver gang! :ler:

Nei, to uker går fort! Og nå som jeg har fått fiksa Firefox kommer de til å gå enda forterererere, da kan jeg jo sløse bort masse tid på nett og så ble overrsaket over hvor mye klokka er!

Skrevet
Litt furt og fullstendig uten arbeidsevne i går (TRE timer på Youtube!?!), men det er kanskje lov?

Nå glad igjen :nigo:

Du får lov av meg :Nikke:

jeg er litt furt på dagboka di som fikk meg til å få lyst på freia påskeegg. ;)

Skrevet
Du får lov av meg :Nikke:

jeg er litt furt på dagboka di som fikk meg til å få lyst på freia påskeegg. ;)

Slemme dagboka! :slår:

Skrevet
Slemme dagboka! :slår:

Haha. *ler høyt*

Skrevet

Hjelp, jeg har blitt mann! Drakk nettopp en masse melk rett fra kartongen, før jeg satt den tilbake i kjøleskapet og rapet HØYT. Får jeg hår på brystet nå? Kløft i haka? Dårlig evne til å treffe doen når jeg skal tisse? Panikk ved ordene "vi må snakke sammen"?

...J kommer ikke til å like det her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...