Gjest marihan Skrevet 10. mars 2009 #901 Del Skrevet 10. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #902 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei Marihan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 10. mars 2009 #903 Del Skrevet 10. mars 2009 Forresten hvor har det blitt av tickeren din? Slo den seg vrang igjen? Er vel ikke så lenge til du får besøk? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #904 Del Skrevet 10. mars 2009 Forresten hvor har det blitt av tickeren din? Slo den seg vrang igjen? Er vel ikke så lenge til du får besøk? :rødme: Under et døgn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #905 Del Skrevet 10. mars 2009 Under et døgn! Nå blir jeg usosial frem til helga jenter! (OK, kommer til å kjede meg på skolen i morgen og stikke innom KG da og. Men etter det!) *hopper-rundt-og-gleder-seg-masse-til-å-treffe-J* Åh og han skal ta med Freias påskeegg til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. mars 2009 #906 Del Skrevet 10. mars 2009 Kos deg masse Pingtingen vår! Skjønner at du gleder deg som en unge nå. Pass bare på at dere bråker masse som skikkelig payback til han teite naboen! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. mars 2009 #907 Del Skrevet 11. mars 2009 :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 11. mars 2009 #908 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper du får en fortreffelig tid sammen med din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 11. mars 2009 #909 Del Skrevet 11. mars 2009 Whaaat! Har jeg aldri vært på besøk her hos deg! NÅ har jeg vært her. Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #910 Del Skrevet 11. mars 2009 Kos deg masse Pingtingen vår! Skjønner at du gleder deg som en unge nå. Pass bare på at dere bråker masse som skikkelig payback til han teite naboen! -misa haha, synd ikke rommet mitt er over hans... :strix: !!! Håper du får en fortreffelig tid sammen med din kjære! Jaaa! I foelge mamma er ferie sammen den foerste virkelige "testen" i et forhold. Men jeg tror bare hun sier det fordi hun engang dro paa ferie forlovet, og kom tilbake som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #911 Del Skrevet 11. mars 2009 Whaaat! Har jeg aldri vært på besøk her hos deg! NÅ har jeg vært her. Kos deg!! Heh, har du ikke? Koselig aa se deg her naa ihvertfall: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 11. mars 2009 #912 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei, du! Jeg hadde bare et kjapt spørsmål angående de fiskepakkene jeg fikk oppskrift av deg om.. Skal fisken være frossen? Eller litt tint? Fikk så lyst å lage sånn i dag skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 11. mars 2009 #913 Del Skrevet 11. mars 2009 Kos deg, Pinglerten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #914 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei, du! Jeg hadde bare et kjapt spørsmål angående de fiskepakkene jeg fikk oppskrift av deg om.. Skal fisken være frossen? Eller litt tint? Fikk så lyst å lage sånn i dag skjønner du! Ja, nå kom jo det svaret her lovlig sent da... jeg pleier å bruke frossen, hvis ikkeså er gjerne laksen ferdigstekt før grønnsakene. Og hvis de er frosne blir det også litt mer fiskekraft i pakkene som setter smak. Prøvde du? Funka det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #915 Del Skrevet 14. mars 2009 Kos deg, Pinglerten min! Jeg har kost meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #916 Del Skrevet 14. mars 2009 Jah, da var man tilbake fra Londontur, med J på slep. Fiiint! Vi har hatt det så fint atte! Vært skikkelig nerder og brukt mange timer på museum, spist pubmat og drukket øl, og generalt kost oss! Full rapport med hotell- og restauranttips komemr senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 14. mars 2009 #917 Del Skrevet 14. mars 2009 Høres ut som om dere har hatt det helt topp! Har ikke prøvd laksegreia enda, men det skal jeg gjøre Kanskje i morgen! Har liksom glemt litt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 14. mars 2009 #918 Del Skrevet 14. mars 2009 Ser frem til rapport senere! Kos deg videre i helga da! Her i huset blir det smågodt og pizza :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #919 Del Skrevet 14. mars 2009 Nå ligger J og sover, så jeg benyttet sjensen til å angripe påskeeggene (HURRA!) og å snike meg inn på KG. Londonturen var så fin, det var helt utrolig godt å komme seg ut å se noe nytt! Vi bodde på Hotel Alhambra - veldig billig (midt i London, dobbeltrom, inkludert frokost, toalett/dusj på gangen som man delte med andre, gratis trådøst nett, tv på rommet) til 550 kr pr rom pr natt. Frokosten var kjempegod. Rommet var lite, men det forventer man da til den prisen. Man bruker jo sjeldent noe særlig med tid på rommet uansett. Middagen på Inamo var virkelig helt fantastisk. Det er svære prosjektører over bordene som viser bilder (man kune velge bilde og farger, eller sette den på shuffle) slik at hele bordet skifter farge. I hjørnet var det en liten sirkel som fungerer som mus, så man bla gjennom menyen og klikke seg frem til det man vil ha. Så kunne man se kameraet som var montert på kjøkkenet, bla opp et kart over område med informajon om offentlig transport og slikt, bestille taxi (!) også var det spill! Battleships og et annet jeg ikke husker hva var. Maten var nydelig, drinkene enda bedre. Vi brukte 5 timer på British Museum på torsdag, og noen timer på Natural History Museum på fredagen (så bl.a. spesialutstillingen om Charles Darwin). Nesten litt slitsomt på sistevnte, for det var litt i overkant med skoleunger. Over alt. *puh* Det er slitsomt å bruke masse tid på museum, så det var i grunn det vi rakk av sightseeing. Men nerder som vi er, er vi mer enn nok fornøyd. Ellers ble det besøk på opp til flere puber med tradisjonell engelsk mat og selvfølgelig øl. Og generell avslapning. Tror vi trengte det begge to *hører snorkelyder fra senga* I dag har vi handlet litt, og jeg tok ham med på Starbucks. Så satt vi og så på folk som gikk forbi på gata. Rare engelskmenn. Jeg har liksom blitt vant til det, men i dag husket jeg hvor sære de er når han kommenterte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 14. mars 2009 #920 Del Skrevet 14. mars 2009 Åh, det høres supert ut! Småsjalu jeg, nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå