Gjest misa Skrevet 8. mars 2009 #881 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er nok "lettirritert" når det gjelder bråk, men jeg prøver på å skille mellom det jeg har grunn til å klage over og det jeg bare er sær på Jeg også. Som i går feks, da naboen over spiller høy musikk og springer rundt og herjer noe voldsomt, og jeg sa at "nå banker jeg snart i veggen!", og kjæresten bare "hæ? hvorfor det?". ...det var kanskje ikke så dårlig idé! Smarte misaen Prøv det! Evt. kan du prøve krokodilletårer og si at du ikke får sove, og du er så trøtt, og du er så sliten, og du savner J, og og og....! Kanskje får han dårlig samvittighet. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #882 Del Skrevet 8. mars 2009 Men du har jo snakka med vedkommende om bråket flere ganger, og da blir det alltid ti ganger så irriterende når han forsetter like ille etterpå. Hmh, sant. Skal uansett ikke gjøre noe før jeg har snakket med de andre. Lurer på om hørte bråket i går og? Virker som om rommet mitt ligger slik at jeg får 99% av bråket. tilbake. Og nå er det ikke mange dagene til J kommer heller.. Jaaaa! Jeg også. Som i går feks, da naboen over spiller høy musikk og springer rundt og herjer noe voldsomt, og jeg sa at "nå banker jeg snart i veggen!", og kjæresten bare "hæ? hvorfor det?". Prøv det! Evt. kan du prøve krokodilletårer og si at du ikke får sove, og du er så trøtt, og du er så sliten, og du savner J, og og og....! Kanskje får han dårlig samvittighet. -misa Haha, ja den kjenner jeg igjen! Krokodilletårer har jeg prøvd på han sist det var kranling på gang, og da endte det med at jeg fikk en klem! *tadaaa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. mars 2009 #883 Del Skrevet 8. mars 2009 Så kjip natt Eg ville ha snakka med huseigar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #884 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Så kjip natt Eg ville ha snakka med huseigar! Ja, får se om jeg gjør det ja. Endret 8. mars 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #885 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå er humøret betraktlig bedre! Satt 1 1/2 time på Starbucks med N, halvparten av tiden gikk med til å prate stygt om møkkanaboen (hun misliker ham enda mer enn meg...). Da jeg kom tilbake spurte jeg A (hun har mye bedre kontakt med ham) om hun visste hva som forgikk, og han hadde visst fortalt henne at han var full i går. Jeg nevnte kranglingen, men det virket hun veldig overrasket over. Det betyr kanskje at det ikke er noe han vil at andre skal vite om? Uansett, nå går han rundt og smiler og er helt normal. Etter masse prating med N har jeg funnet ut at jeg skal se det an litt. Om det ikke skjer igjen, kan det være endel konflikter jeg unngår på den måten. Jeg er skikkelig konfliktsky, på grensa til feig, så jeg vet ærlig talt ikke om det er den "riktige" løsningen. Men det er ihvertfall den som føles best akkurat nå. Æsj, jeg er så alt for snill og så alt for lite pågående! Samtidig så vet jeg at det kommer til å tappe meg for all energi å ha en konflikt gående med noen jeg bor med. ARGH! Blir jo feil uansett jo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #886 Del Skrevet 8. mars 2009 Også har jeg vært flink og vasket rommet mitt! Skuring med Motorhead på full guffe, ren terapi! Nå står en lang, god dusj for tur. Også må man kanskje prøve å få gjort litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #887 Del Skrevet 8. mars 2009 Hoho, jeg stjal litt av kaffen hans! ...det er jo han sin skyld at jeg er så trøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. mars 2009 #888 Del Skrevet 8. mars 2009 Haha, ja det fortjener han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. mars 2009 #889 Del Skrevet 8. mars 2009 Hoho, jeg stjal litt av kaffen hans! ...det er jo han sin skyld at jeg er så trøtt? You devil you! Men jeg synes nå at det var ganske uskyldig da. PS: Har lagt ut et par bilder med nylinsa i dagboken min. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #890 Del Skrevet 8. mars 2009 Snakker med ei venninne på Facebook nå, som mener jeg burde tømme salt i sukkeret hans... det frister veldig, hihihihi. Ellers har jeg gått rundt hele dagen og vært redd for å ikke få sove i kveld. Så nå har jeg drukket fire glass vin. Burde hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. mars 2009 #891 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg ville også ha vin i kveld, men ikke så mye at jeg orket å åpne den ene flasken vi har. Hvorfor kan jeg ikke huske på å kjøpe dunk!! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. mars 2009 #892 Del Skrevet 9. mars 2009 Åeh, jeg har så lyst på en Asus Eee! Men det har jeg iaffall ikke råd til siden jeg må kjøpe meg ny PC som jeg kan bruke til illustrasjonsting. Asus eee Jeg er så glad i miiiiin Strengt tatt er den vel kjæres, for det var han som kjøpte den, men det var jeg som fant den butikken i New York der vi kjøpte den, så den er egentlig mest min Og det er jeg som bruker den mest, for den er så lett og hendig å ha med seg overalt Håper forresten det ordner seg med hybelnaboen din Been there, done that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #893 Del Skrevet 9. mars 2009 Asus eee Jeg er så glad i miiiiin Strengt tatt er den vel kjæres, for det var han som kjøpte den, men det var jeg som fant den butikken i New York der vi kjøpte den, så den er egentlig mest min Og det er jeg som bruker den mest, for den er så lett og hendig å ha med seg overalt Håper forresten det ordner seg med hybelnaboen din Been there, done that Aah, jeg har saa lyst paa! Den laptopen jeg har naa er STOR og TUNG, og et styr uten like aa reise med. Eee'en er jo paa stoerrelse med en fingernegl (hihi, ok, litt stoerre). Men paa den andre siden er det vel ganske begrensa med hva man kan putte paa den...? Ja, haaper det ordner seg jeg og. Har egentlig gitt opp hele fyren, han har bodd der tre aar lengre enn noen av oss andre, saa han har den der "dette er mitt hus"-innstillingen. Dust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #894 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg ville også ha vin i kveld, men ikke så mye at jeg orket å åpne den ene flasken vi har. Hvorfor kan jeg ikke huske på å kjøpe dunk!! -misa Jeg bare aapner flaskene jeg, da har jeg en unnskyldnign for aa drikke dem opp Jeg fikk sove godt altsaa! Vin i hodet, ogsaa har jeg begynt aa hoere paa lydbok naar jeg legger meg. Funker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. mars 2009 #895 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Ja, haaper det ordner seg jeg og. Har egentlig gitt opp hele fyren, han har bodd der tre aar lengre enn noen av oss andre, saa han har den der "dette er mitt hus"-innstillingen. Dust. Sånn holdning er jo bare helt Skjønner ikke hva det er med folk jeg. Bodde med en utrolig ekkel fyr en gang. Han vaska aldri, stjal mat osv...vi prøvde husvertene, men til ingen nytte. Og da han flytta, skal man jo da egentlig vaske etter seg. Det han gjorde derimot, var å marsjere så mye rundt han kunne, med møkkete og sølete støvler, for å lage det så skittent som mulig for oss etter at han hadde flytta Endret 27. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #896 Del Skrevet 9. mars 2009 Sånn holdning er jo bare helt Skjønner ikke hva det er med folk jeg. Bodde med en utrolig ekkel fyr en gang. Han vaska aldri, stjal mat osv...vi prøvde husvertene, men til ingen nytte. Og da han flytta, skal man jo da egentlig vaske etter seg. Det han gjorde derimot, var å marsjere så mye rundt han kunne, med møkkete og sølete støvler, for å lage det så skittent som mulig for oss etter at han hadde flytta Oh lordylord, er det mulig?!? Jeg blir saa fascinert av folk som paa pairet er voksne, og likevel klarer aa utvise mindre modenhet enne n gjennomsnittlig fireaaring. Hmh, han hoeres ut som en av de jeg delte hybelgang med da jeg bodde i Cardiff. Der var det bare ekkelt, studentbyene i Uk er stort sett for foersteaarsstudenter. Saa dte var meg...og en million milliard umodne, fulle, uhygieniske 18-aaringer. Flott. John som jeg bodde med var en av der verste jeg har sett. Han kunne ikke lage mat (greit nok, forsaavidt) - jeg saa aldri at han spiste noe som ikke kom ut av en boks. Oppvask var et ukjent fenomen, ofte skylte han ut av kjelene og satt dem tilbake i skapet. ...gjerne med klumpete rester av tomatsaus og slikt. Rivjernet var det visst ikke noe vits i aa vaske i det hele tatt "it's only cheese" sa han. Vel, alle osterestene paa det ble etterhvert groenne, og metallet under begynte aa ruste. Og han fortsatte aa bruke det! til slutt ble vi andre saa oppgitt at vi stablet all oppvasken hans utenfor hybeldoera hans. Det loeste han enkelt og greit ved aa hoppe over den hver gang han gikk ut og inn. Stod der i to uker, den oppvasken. Det skal han ha, braakenaboen min er ihvertfall ryddig og renslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 9. mars 2009 #897 Del Skrevet 9. mars 2009 Gaaawd.. Jeg er SÅ enig i deg når det gjelder bråkete naboer.. Har et par rundt om her selv. Vi bor i en langlanglang rekke med hus, hvor det er bare leiligheter, og her bor omtrent bare studenter, så vidt jeg har fått med meg. Og de over oss, og på den ene "siden" spiller så ofte høy musikk.. Også tramper de! Virker som om de kun går på helen Og kjæresten min tør ikke å slå i veggen, han er redd for at de skal bli sinte Så ender det opp med at jeg druser neven i veggen til der blir stille, mens kjæresten gjemmer seg under dyna og er flau Har også bodd med SKITTEN 18-åring i fjor. Jeg og den andre jenta som bodde der, venninna mi, var 19. Men, det virker som mangeårs forskjell på oss. Hun grisa noe så jæævlig hun 18-åringen!! Og jeg understreker, hun var jente. Satte skittne panner og glass rundt om på kjøkkenet (som var lite!), og panner fulle med grøt i kjøleskapet som gjerne kunne stå en ukes tid før hun kom på at det kanskje hadde vært en idé å tømt den panna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #898 Del Skrevet 9. mars 2009 Gaaawd.. Jeg er SÅ enig i deg når det gjelder bråkete naboer.. Har et par rundt om her selv. Vi bor i en langlanglang rekke med hus, hvor det er bare leiligheter, og her bor omtrent bare studenter, så vidt jeg har fått med meg. Og de over oss, og på den ene "siden" spiller så ofte høy musikk.. Også tramper de! Virker som om de kun går på helen Og kjæresten min tør ikke å slå i veggen, han er redd for at de skal bli sinte Så ender det opp med at jeg druser neven i veggen til der blir stille, mens kjæresten gjemmer seg under dyna og er flau Har også bodd med SKITTEN 18-åring i fjor. Jeg og den andre jenta som bodde der, venninna mi, var 19. Men, det virker som mangeårs forskjell på oss. Hun grisa noe så jæævlig hun 18-åringen!! Og jeg understreker, hun var jente. Satte skittne panner og glass rundt om på kjøkkenet (som var lite!), og panner fulle med grøt i kjøleskapet som gjerne kunne stå en ukes tid før hun kom på at det kanskje hadde vært en idé å tømt den panna! Hoho, jeg er sånn blanding av deg og kjæresten din jeg! Banker i veggen, men synes gjerne det er litt ubehagelig, så jeg gjemmer meg unna dyna mens jeg gjør det! Men æsj? Ukegammel grøt? Blærk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. mars 2009 #899 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg bodde også med et rotehue.. de gangene hun var flink til å rydde satte hun tingene sine OPPÅ oppvaskmaskina. og hver gang hun skulle rydde på rommet dro hun bare alle tingene sine ut i gangen. så var det ryddig og fint på rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #900 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg bodde også med et rotehue.. de gangene hun var flink til å rydde satte hun tingene sine OPPÅ oppvaskmaskina. og hver gang hun skulle rydde på rommet dro hun bare alle tingene sine ut i gangen. så var det ryddig og fint på rommet. Hahahaha! Festlig! Man beguynner jo å lure litt på hva som foregår i hodet på disse folkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå