Gjest hyggelig Skrevet 5. mars 2009 #841 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå skal vi straks på pubquiz! Har jobba ganske flinkt i dag, så synes i grunn jeg fortjener det. Fine pubquizen. Masse spørsmål vi ikke kan svaret på, god stemning, billige drinker også får man sandwicher! *glad* Høres fristende ut å dra på den pubquizen! Det er rart med det, selv om man ofte ikke kan svaret på store deler av quizene, er det likevel gøy å være med. Øl i glasset og et smil om munnen på alle rundt bordet hjelper liksom godt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #842 Del Skrevet 6. mars 2009 Høres fristende ut å dra på den pubquizen! Det er rart med det, selv om man ofte ikke kan svaret på store deler av quizene, er det likevel gøy å være med. Øl i glasset og et smil om munnen på alle rundt bordet hjelper liksom godt på Jeg skjoenner ingen ting jeg, i gaar fikk vi 42 av 50 poeng!?! (OK, egentlig 41, men vi la paa et. N som skrev svarene skrev bare "John" paa et spoersmaal naar det var "John Cleese" som var svaret. Haha!) Var ikke sist engang! Juhu! Tror det er fordi kjaeresten til hun ene jeg bor med var med. Han bor egentlig i Bristol, men kan soeren meg faa lov til aa ta seg en tur hver torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #843 Del Skrevet 6. mars 2009 og bråkete, og hensynsløs, og nærtakende jeg har sagt det før... og jeg sier det igjen: jeg vil flytte til England! (men jeg vil ikke det på ordentlig, vil bare drømme om det) OK, han er teit mann. Fint aa droemme om aa flytte og da! Jeg droemmer om aa flytte hjem igjen jeg! haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. mars 2009 #844 Del Skrevet 6. mars 2009 Du må huske å få J til å ta med påskeegg til deg fra Norge (selv om du skal hjem til påske. du må jo øve deg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #845 Del Skrevet 6. mars 2009 Ooouh, i dag har jeg shoppe litt paa morrakvisten! Hadde gaatt tom for baade mascara og pudder, saa da maa man innom Bodyshop en tur. Der hadde de 20% av all sminken, i tillegg fikk jeg 10% av fordi jeg har kundekort. I tillegg var jeg paa klipp nr 10 paa dette kortet, saa da tok de av 10 pund til. Og siden jeg handlet for over 20 pund, fikk jeg en sminkepung. Saa jeg har kjoept mineralpudder, boerste og mascara for 260 kroner naar det egentlig skulle vaert 400! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #846 Del Skrevet 6. mars 2009 Du må huske å få J til å ta med påskeegg til deg fra Norge (selv om du skal hjem til påske. du må jo øve deg). VAAAAAH, DET VAR EN VELDIG VELDIG VELDIG GOD IDE!!! At jeg ikke har tenkt paa det selv! Takk takk takk for tipset, plingo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. mars 2009 #847 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Sånt er alltid så stas Gratis = Da jeg var i usa så fikk man Lancôme-ting hvis man handlet for henholdsvis $30 (en mappe med miniutgaver av krem,rens,mascara, 2 lebestifter samt en øyenskygge) og $55 (5 miniutgaver av juicy tubes) Gjett hvem som slo til Endret 6. mars 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 6. mars 2009 #848 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei søta! Du kjører tydeligvis glamorøs fredag du også. Jeg skal skrive kontrakt på jobb i dag, jeg. Og dramanivået har nådd nye høyder her, forresten, han på Bali har sannsynligvis gitt meg en mindre hyggelig avskjedsgave som fordrer et ubehagelig legebesøk J MÅ ta med påskeegg til deg, og husk å be ham om å ta med de påskeeggene som er sjokolade m kremfyll i sånn søt eggekartong. Du må spise min dose, for magen min tåler jo ikke lenger Kjempeklem på du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 6. mars 2009 #849 Del Skrevet 6. mars 2009 Ooouh, i dag har jeg shoppe litt paa morrakvisten! Hadde gaatt tom for baade mascara og pudder, saa da maa man innom Bodyshop en tur. Der hadde de 20% av all sminken, i tillegg fikk jeg 10% av fordi jeg har kundekort. I tillegg var jeg paa klipp nr 10 paa dette kortet, saa da tok de av 10 pund til. Og siden jeg handlet for over 20 pund, fikk jeg en sminkepung. Saa jeg har kjoept mineralpudder, boerste og mascara for 260 kroner naar det egentlig skulle vaert 400! Ååh, heldiggris! Jeg med min flaks kommer Aldri over slike tilbud, hehe! I tilfelle er der bare igjen noen tragiske rester Artig med sminkekupp! Og påskeegg fra freia MÅ jo kjæresten ta med, de er så nammegode! Mmmm, synd de er så grusomt dyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #850 Del Skrevet 6. mars 2009 Sånt er alltid så stas Gratis = Da jeg var i usa så fikk man Lancôme-ting hvis man handlet for henholdsvis $30 (en mappe med miniutgaver av krem,rens,mascara, 2 lebestifter samt en øyenskygge) og $55 (5 miniutgaver av juicy tubes) Gjett hvem som slo til DU! Herlighet, det var jo faktisk litt av et kupp! Flinke Ansjonien Ååh, heldiggris! Jeg med min flaks kommer Aldri over slike tilbud, hehe! I tilfelle er der bare igjen noen tragiske rester Artig med sminkekupp! Og påskeegg fra freia MÅ jo kjæresten ta med, de er så nammegode! Mmmm, synd de er så grusomt dyre *humre* Joa, tragisk rester er jeg flink til aa snuse opp jeg og Egentlig veldig greit det systemet til Bodyshop her, man faar et medlemskort (gratis foerste gangen, koster 50 kr aa fornye) med 8 klipp paa. Med kortet faar man 10% rabatt, og hver gang man handler for over 10 pund faar man et klipp. Paa klipp nr fire faar man noe gratis (kan velge hva som helst) til fem pund, paa klipp nr aatte far man noe gratis til ti pund. Ob paa bursdagen sin faar man ogsaa noe gratis til fem pund! (eller ti pund om man har to kort, men jeg glamte igjen det gamle kortet mitt i butikken i dag. hrmf, maa innom etterpaa og spoerre) Jeg skjoenner jo at de tjener godt paa det og, men det loenner seg for meg siden jeg er avhengig av haandkremen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #851 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei søta! Du kjører tydeligvis glamorøs fredag du også. Jeg skal skrive kontrakt på jobb i dag, jeg. Og dramanivået har nådd nye høyder her, forresten, han på Bali har sannsynligvis gitt meg en mindre hyggelig avskjedsgave som fordrer et ubehagelig legebesøk J MÅ ta med påskeegg til deg, og husk å be ham om å ta med de påskeeggene som er sjokolade m kremfyll i sånn søt eggekartong. Du må spise min dose, for magen min tåler jo ikke lenger Kjempeklem på du! Men i villeste huleste heiteste...? *frista til aa ta med balltreet paa tur til Bali* Jaja, haaper det ikke var noe alt for farlig eller ubehagelig, og at du blir kvitt det fort som f***. Jeg lover dyrt og hellig at jeg skal spise paaskeeggporsjonen din! Du hadde spist 20 kartonger i loepet av paaska du, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #852 Del Skrevet 6. mars 2009 OK, dagen har naadd et nytt hoeydepunkt. Det var jo gaver INNI den gratis-sminkepungen (egentlig er den anermere en toalettmappe naar jeg tenker meg om). Body butter med jordbaer, ansiktskrem med vitamin E, dusjgele med lavendel og en lipgloss i yndlingsfargen min! :dåne: Erre' muuulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 6. mars 2009 #853 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg er kjempemisunnelig på alt det digge du har "henta" fra bodyshop!! Jeg vil også!! Jeg kom akkurat tilbake til plassen min på skolen etter å ha hatt en god time lunsj med en venninne. Var dårlig med bodyshopprodukter i kantina, men fikk meg iallefall kaffe og sjokolademuffins! Nammenam:) Flink dere var på quizen igår, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. mars 2009 #854 Del Skrevet 6. mars 2009 VAAAAAH, DET VAR EN VELDIG VELDIG VELDIG GOD IDE!!! At jeg ikke har tenkt paa det selv! Takk takk takk for tipset, plingo! that's what i'm here for. noe må jeg da ha lært på mine to utenlandsperioder. DU! Herlighet, det var jo faktisk litt av et kupp! Flinke Jeg skjoenner jo at de tjener godt paa det og, men det loenner seg for meg siden jeg er avhengig av haandkremen deres la meg gjette: hemphåndkremen? jeg er også avhengig. OK, dagen har naadd et nytt hoeydepunkt. Det var jo gaver INNI den gratis-sminkepungen (egentlig er den anermere en toalettmappe naar jeg tenker meg om). Body butter med jordbaer, ansiktskrem med vitamin E, dusjgele med lavendel og en lipgloss i yndlingsfargen min! :dåne: Erre' muuulig? wow. litt sjalu, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #855 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg er kjempemisunnelig på alt det digge du har "henta" fra bodyshop!! Jeg vil også!! Jeg kom akkurat tilbake til plassen min på skolen etter å ha hatt en god time lunsj med en venninne. Var dårlig med bodyshopprodukter i kantina, men fikk meg iallefall kaffe og sjokolademuffins! Nammenam:) Flink dere var på quizen igår, forresten! Sjokolademuffins! ...naa ble jeg misunnelig... Men jeg maa spise litt flinkt naa, har bare gomla usunne ting hele uka, jo! Eller: frokost og lunsj er flinke, det er kveldene som er problemet that's what i'm here for. noe må jeg da ha lært på mine to utenlandsperioder. la meg gjette: hemphåndkremen? jeg er også avhengig. wow. litt sjalu, gitt. Jah, hempen! Jeg har skikkelig problemhud som blir baade ekstremt toerr og har litt eksem, saa jeg er kresen paa haandkrem. Har proevd alt mulig rart i alle prisklasser fra baade apotek og parfymeri, og denne slaar alt! Ikke er den SAA dyr heller. Hvor er det du har vaert i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. mars 2009 #856 Del Skrevet 6. mars 2009 Jah, hempen! Jeg har skikkelig problemhud som blir baade ekstremt toerr og har litt eksem, saa jeg er kresen paa haandkrem. Har proevd alt mulig rart i alle prisklasser fra baade apotek og parfymeri, og denne slaar alt! Ikke er den SAA dyr heller. Hvor er det du har vaert i utlandet? det er bare hempen som funker på ryggen min om vinteren. jeg er allergisk mot vinter. er litt dyrt å bruke på rygg, men det er verdt det. dessuten er den superdrøy. PM om utlandet, selv om jeg er superlett å kjenne igjen for folk som kjenner meg trenger jeg ikke å gjøre meg superlett å kjenne igjen for folk som så vidt vet hvem jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 6. mars 2009 #857 Del Skrevet 6. mars 2009 Innom for å ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #858 Del Skrevet 6. mars 2009 det er bare hempen som funker på ryggen min om vinteren. jeg er allergisk mot vinter. er litt dyrt å bruke på rygg, men det er verdt det. dessuten er den superdrøy. PM om utlandet, selv om jeg er superlett å kjenne igjen for folk som kjenner meg trenger jeg ikke å gjøre meg superlett å kjenne igjen for folk som så vidt vet hvem jeg er. Fikk den! Og ser poenget ditt! Haha, det kan jeg ikke påstå jeg er så flink til! (men det er egentlig litt med vilje, altså) Nå har jeg lekt med sminka mi! Innom for å ønske deg en god helg! God helg tildeg og Marihan! Skal du noe morsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #859 Del Skrevet 7. mars 2009 God lørdag, folkens! Her sitter man da, med laptop og et essay som helst skal bli ferdig i dag. Prøver så godt jeg kan å utsette, men det blir vel neppe saken noe bedre av? I kveld har vi blitt invitert til den italienske jenta i klassen, hun skal lage pizza til oss! Bakepulveret i England er visst ikke bra nok, så hun har vært hjemme i Roma i vinterferien og tatt med Burde bli bra ihvertfall! Noen som skal noe festlig i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mars 2009 #860 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som skal noe festlig i dag? ja, jeg! jeg skal på biblioteket, og så skal jeg kjøpe bursdagsgave til bror. å nei.. det var kanskje ikke så festlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå