Gå til innhold

Pingting på tur

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er lett. Det er bare å sette seg på dataen i "fem minutter" og vips har det gått sju timer.

Haha, jepp! Skumle dataen. Tenk så mye tid folk hadde før i tiden a? Og tenk så skummelt at man tenker sånn nå?

*fikk plutselig litt noia* :fnise:

Jepp! *nikker og kjenner til det der.* Utrolig hvor fort tida går når man ikke gjør noe fornuftig! ;) Får håpe du får en mer produktiv dag i morgen, pingting :)

Ja, apropos det... burde vel kanskje prøve å sove snart...? :sjenert:

Takk ihvertfall, og du og! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, jepp! Skumle dataen. Tenk så mye tid folk hadde før i tiden a? Og tenk så skummelt at man tenker sånn nå?

*fikk plutselig litt noia* :fnise:

vet ikke om de egentlig hadde så mye tid før i tida., egentlig. i alle fall ikke vanlige folk. de måtte jo lage all mat fra bunnen av, og vaske ubehandla tregulv, og stoppe sokker, og fikse ting og sånt.

men jeg har en tendens til å tenke at "alt var mye bedre før". haha. før jeg var på kurset ønsket jeg at jeg var amish fordi dagen samfunn stresset meg sånn. :)

Skrevet
vet ikke om de egentlig hadde så mye tid før i tida., egentlig. i alle fall ikke vanlige folk. de måtte jo lage all mat fra bunnen av, og vaske ubehandla tregulv, og stoppe sokker, og fikse ting og sånt.

men jeg har en tendens til å tenke at "alt var mye bedre før". haha. før jeg var på kurset ønsket jeg at jeg var amish fordi dagen samfunn stresset meg sånn. :)

:ler: Jeg tenkte mer sånn på...1980, jeg da. Hihihihi.

Nei, vil ikke bli amish. Stygge klær og ikke sex før ekteskapet. :fnise:

Men jeg ser hva du mener, altså ;) Jeg tror det er ganske lett å idealisere fortiden i grunn, egentlig er det vel strengt tatt et luksusproblem at man kaster bort all tid på nettet. Men jeg innbiller meg at vi har så himla mye mer vi må forholde oss til?

Skrevet

Nå sitter jeg og venter på at UPS skal komme med Adobe-pakka mi! Fikk mail i går om det var greit, hurra hurra! (selv om det var adressert til Mr. Pingting. Hrmf!)

Men jeg skjønner ikke hvor det blir av sjampoen jeg bestilte. En uke siden i dag jo, og de sender fra England! Har bare nok igjen av den andre til en vask til, og det hadde vært greit å slippe å kjøpe en hel flaske med annen sjampo bare fordi jeg venter?

Skrevet
:ler: Jeg tenkte mer sånn på...1980, jeg da. Hihihihi.

Nei, vil ikke bli amish. Stygge klær og ikke sex før ekteskapet. :fnise:

Men jeg ser hva du mener, altså ;) Jeg tror det er ganske lett å idealisere fortiden i grunn, egentlig er det vel strengt tatt et luksusproblem at man kaster bort all tid på nettet. Men jeg innbiller meg at vi har så himla mye mer vi må forholde oss til?

1980 hadde de stygge klær og rart hår. dessuten hadde de tv og musikk de brukte all tida si på.

jeg er ganske sikker på at vi har mye mer å forholde oss til. før var de jo spesialister på sitt felt, og man forholdt seg til det, familien og nærmeste omkrets. nå skal vi vite alt om hele verden, være spesialister innen hundre forskjellige ting etc. Synes de sier det så godt i Gudene må være gale. Der sier de noe sånn som at vi har laget så mange ting for å gjøre hverdagen vår enklere, at vi må gå på skole i 13 år for å lære å fungere i hverdagen. De sier det bedre i filmen, men jeg husker ikke ordrett hva de sier.

Skrevet

PAKKEPAKKEPAKKE! Jeg har fått pakke! :hoppe:

...som jeg ikke kan bruke ennå, må ha ny PC først. *sukker tungt*

(men det visste jeg altså)

Skrevet

Oioi, i dag sov jeg til 10:30, jeg som hadde planer omå stå opp 8! :overrasket: Sånn går det vel når man bruker masse tid på telefonen med J, og så ser på film (Stardust! :rødme:) etterpå. J er småsyk stakkar, så hver gang han ler ender det med hostekule. Note to self: slutt å være så morsom :fnise:

Ellers fikk jeg ikke gjort en dritt i går (OK, jeg skrev tre setninger i oppgaven) og jeg begynner å lure på hva som er gærent med huet mitt. Virker som der gjør opprør eller noe sånt. Hmpf.

Håper alle har en flottflott helg! :nigo:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Husker det var dager når jeg skrev masgteroppgave at 3 setninger på en uke var greia :fnise:

Deilig å sove litt lenge i helga da, du har fortjent det :sjarmor: Jeg gjorde det samme selv :nigo:

Gog helg!

Skrevet (endret)
Gog helg!

:fnise: Gog helg til deg og! :hallo:

Endret av Pingting
Skrevet
God helg!

Blir det vin på deg i kveld, eller?

God helg! :sol:

Neh, men jeg har to øl som står i kjøleskapet...? :nigo:

Skrevet

God søndag! :sol:

Skal prøve å få gjort litt i dag... *sukk* Ble (som forventa) ikke en veldig produktiv dag i går heller. Grmlf.

Også har jeg egentlig lyst til å gå tur og mate ekorn og sånt, men tror jeg får dårlig samvittighet for det. Argh! Blir vel heller en tur på butikken for å handle litt. Jepp!

Gjest hyggelig
Skrevet

ÅÅåå hørtes koselig ut å mate ekorn da! Får håpe du får tid til å mate dem snart :)

Flink du som iallefall har planer om å jobbe med skolearbeid idag. Jeg er fullstendig umotivert, og det eneste jeg tenker på er hva jeg kan bake så jeg får brukt opp en pakke fløte som går ut på dato idag.... Og den tanken er så langt unna masteroppgaven det går an å komme ;)

Åh, søndagsåpne matbutikker er digg :)

Skrevet
ÅÅåå hørtes koselig ut å mate ekorn da! Får håpe du får tid til å mate dem snart :)

Flink du som iallefall har planer om å jobbe med skolearbeid idag. Jeg er fullstendig umotivert, og det eneste jeg tenker på er hva jeg kan bake så jeg får brukt opp en pakke fløte som går ut på dato idag.... Og den tanken er så langt unna masteroppgaven det går an å komme ;)

Åh, søndagsåpne matbutikker er digg :)

Ja...fine ekorna som ikke er redde for folk i det hele tatt. Tar mat ut av hendene på deg og sånn. Men feite er de! :fnise:

Eh, jeg kommert ikke på noe man baker osm har fløte i seg...? :klø: Men du kan lage krem! :jepp:

Skrevet

synes at du skal gå tur eg! Hørtes gøy ut å mate ekorn!

Gjest marihan
Skrevet
Ja...fine ekorna som ikke er redde for folk i det hele tatt. Tar mat ut av hendene på deg og sånn. Men feite er de! :fnise:

Eh, jeg kommert ikke på noe man baker osm har fløte i seg...? :klø: Men du kan lage krem! :jepp:

Vi så flere ekorn da vi var i London, morsomt å se hvor tamme de var :)

Håper du får gjort noe skolearbeid i dag, og håper at jeg også får gjort noe :ler:

Skrevet
synes at du skal gå tur eg! Hørtes gøy ut å mate ekorn!

Meh, jeg ga opp ekornmatinga. Det er oppoverbakke hele veien til parken nesten :ler:

Men jeg tok meg en tur til sentrum (tre minutter å gå, ingen bakker) og har handla bittelitt både i bokhandelen og på Body Shop :)

Vi så flere ekorn da vi var i London, morsomt å se hvor tamme de var :)

Håper du får gjort noe skolearbeid i dag, og håper at jeg også får gjort noe :ler:

De er kjempetamme, og vet veldig godt at de er søte, tror jeg! :fnise:

Ja, eh, prøver! Så langt har jeg skrevet tre setninger i oppgaven, skrevet ukesmeny, handlet mat og diverse annet (turistbok om London! Hurra!), vasket opp, spist lunsj, vasket opp igjen, vært innom KG, vært innom FB, sjekka mailen, drukket fem kopper te, sett en episode av en anime-serie jeg har lasta ned, og kom nå på at jeg har lovet å ringe mamma...

Lykke til du og! Hadde jeg hatt noe effektivitetspulver til overs, skulle jeg kastet på deg, men jeg tror jeg trenger alt selv! :ler:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Sånne ekorn er det overalt i amerika! De er søte, men kan visst være ganske sinna også. Jeg vil kose :sjenert:

Skrevet
Sånne ekorn er det overalt i amerika! De er søte, men kan visst være ganske sinna også. Jeg vil kose :sjenert:

Jaa, haha, jeg vet! :fnise:

Det er bra jeg har funnet noe pjuskete og søtt her, byen er full av stereotype engelskmenn og de er strengt tatt ikke veldig søte akkurat ;)

Skrevet
Jaa, haha, jeg vet! :fnise:

Det er bra jeg har funnet noe pjuskete og søtt her, byen er full av stereotype engelskmenn og de er strengt tatt ikke veldig søte akkurat ;)

men jeg synes de er veldig sjarmerende, jeg.. engelskmennene altså. litt som mops kanskje.. ikke så pene, men sjarmerende på sitt vis. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...