Pingting Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #761 Skrevet 22. februar 2009 Rettelse: nå står det bolledeig på rommet mitt! Var så kaldt på kjøkkenet, så jeg tok den med opp hit i håp om at den hever mer da. Den står foran ovnen og koser seg
Gjest marihan Skrevet 22. februar 2009 #762 Skrevet 22. februar 2009 Ble bollene gode? Jeg har også bakt boller i dag, og spist med krem på
Pingting Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #763 Skrevet 22. februar 2009 Ble bollene gode? Jeg har også bakt boller i dag, og spist med krem på De ble veldig gode! Hadde ikke krem vi da, men det er godt det og! Sjokoladebollene hadde jeg ikke helt draget på, så de ble ikke boller med sjokoladebiter, men...sjokoladeboller. Haha.
Gjest hyggelig Skrevet 22. februar 2009 #764 Skrevet 22. februar 2009 Ting jeg burde ha gjort i dag: - ryddet - lest notatene fra artiklene jeg leste før i uka - skrevet masse på essayet Ting jeg faktisk har gjort: - Gått tur i 12 varmegrader og solskinn (var innom parken og ååå, det er BLOMSTER her!) - handlet unødvendig mat - drukket 17 (?) kopper kaffe - skrevet tre setninger i essayet. Nå skjønner jeg dem ikke. - brukt en time på YouTube - bruket to timer på KG - brukt et varter på Facebook - skrevet litt på noe annet som må gjøres - lest bok - dagdrømt om ferie med J - hatt konstant dårlig samvittighet Ååå blomster i parken allerede! Er det de gule blomstene som er kommet?*mimre* Hva heter parken du var i da? Her er det ikke mye som minner om vår riktig enda. Var ute i naturen idag, satt godt tilbakelent på et reinskinn og drakk kakao. Plutselig kom det en hel flokk med reinstyr forbi, bare 10-20 meter unna oss. Fikk egentlig litt dårlig samvittighet for at jeg kanskje satt på fetteren til en av dem..... Syns rompa til den ene ligna veldig på "rompa" til reinskinnet mitt.... God fastelavn, forresten! Godt å se at det er flere som baker boller idag;)
Pingting Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #765 Skrevet 22. februar 2009 Ååå blomster i parken allerede! Er det de gule blomstene som er kommet?*mimre* Hva heter parken du var i da? Her er det ikke mye som minner om vår riktig enda. Var ute i naturen idag, satt godt tilbakelent på et reinskinn og drakk kakao. Plutselig kom det en hel flokk med reinstyr forbi, bare 10-20 meter unna oss. Fikk egentlig litt dårlig samvittighet for at jeg kanskje satt på fetteren til en av dem..... Syns rompa til den ene ligna veldig på "rompa" til reinskinnet mitt.... God fastelavn, forresten! Godt å se at det er flere som baker boller idag;) Hm, tror bare den heter "The Park receration ground" eller noe sånt. Den er ikke veldig stor akkurat, bare en diger flate med gress og noen blomster og trær i kanten. Men det er rett ved der jeg bor, så veldig kjekt når man trenger en liten pause. Hahaha, utrolig festlig med reinsdyr! Menneh...kanskje det bare var tremenningen?
Pingting Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #766 Skrevet 22. februar 2009 Jeg gikk forresten forbi den parken i dag og, og da så jeg løvetann!
Pingting Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #767 Skrevet 24. februar 2009 Ooooouuuuh, METT! Det er pancake day i dag (noe de har hvert år, tror det er forbindelse med fasten?), og jeg er mettmettmett! Vi laget masse pannekaker, og hadde på sitron og sukker, eller nutella og banan. Mmmm :gjeiper: Ellers er det fint lite nytt. Har vært på skolen i dag, i et desperat forsøk på å få gjort noe på essayet (seriøst - jeg fikk gjort like mye hele forrige uke som jeg ville ha fått gjort på noen timer med intensivt arbeid). Fikk gjort litt mer i dag, så det nærmer seg ferdig ihvertfall. Det skal ikek inn på lenge ennå, og læreren skal kommentere på det først. Er bare redd for at han gir meg MASSE jeg kan fikse på. Har ikke tid til sånt! Ellers har jeg lekt meg med Photoshop i dag, det er alltid gøy
Gjest hyggelig Skrevet 24. februar 2009 #768 Skrevet 24. februar 2009 Jepp, pancake day er det samme som fetetirsdag her i Norge. (Er bare to uker siden jeg første gang hørte om fetetirsdag, men kan jo være at du har hørt om det?) Det er siste dag før fasten, og derfor skal man liksom unne seg masse fet mat idag. (Utrolig hva man lærer av å se på god morgen norge, hehe!) Løvetann allerede!?! Herlig:) Det eneste som spirer her for tiden er persillen i vinduskarmen som jeg planta for noen uker siden. Fornøyd med det, altså!
Pingting Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #769 Skrevet 24. februar 2009 Jepp, pancake day er det samme som fetetirsdag her i Norge. (Er bare to uker siden jeg første gang hørte om fetetirsdag, men kan jo være at du har hørt om det?) Det er siste dag før fasten, og derfor skal man liksom unne seg masse fet mat idag. (Utrolig hva man lærer av å se på god morgen norge, hehe!) Løvetann allerede!?! Herlig:) Det eneste som spirer her for tiden er persillen i vinduskarmen som jeg planta for noen uker siden. Fornøyd med det, altså! Hmmm...det hørtes litt kjent ut? Kanskje? Passende navn, ihvertfall, så mye som vi trykka i oss! Persille! Jeg tror nok den smaker bedre i mat enn løvetann Kan ikke ha sånne planter jeg, de rekker alltid å dø før jeg får spist dem opp, hehe.
Store My Skrevet 25. februar 2009 #770 Skrevet 25. februar 2009 jeg skal spise pannekake på fredag, tror jeg.
Pingting Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #771 Skrevet 25. februar 2009 jeg skal spise pannekake på fredag, tror jeg. Pannekaker er bra mat! ...men jeg savner litt den norske varianten med blaabaersyltetoey (herlighet for et ord naar man mangler bokstaver!) altsaa. Eller fleskepannekake! Jummi!
Pingting Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #772 Skrevet 25. februar 2009 I dag var jeg flinkis og gikk en liten omvei til skolen! Om jeg gaar den, tar det ca 25 min. hver vei. Den vanlige veien tar omtrent 20, hehe. Men 10 min ekstra er da ikke ille? Det finnes en aalreit omvei til, men den tar naermere 45 minutter tror jeg. Blir litt for mye til hverdags.
Gjest Miam Skrevet 25. februar 2009 #773 Skrevet 25. februar 2009 Åååh, nå fikk jeg lyst på pannekaker! De hørtes skikkelig gode ut Håper du får "ånden" til å skrive litt på essayet ditt i dag, så skal jeg prøve å få lest litt! Ha en fin dag!
Pingting Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #774 Skrevet 25. februar 2009 Åååh, nå fikk jeg lyst på pannekaker! De hørtes skikkelig gode ut Håper du får "ånden" til å skrive litt på essayet ditt i dag, så skal jeg prøve å få lest litt! Ha en fin dag! Neh, i dag er det leke-mer-med-Photoshop-dag! MEN jeg fikk fryktelig raskt tilbakemelding fra laereren (sendte ham essayet i gaar kveld) som gikk ut paa at det saa veldig lovende ut, og noen smaa tips til hva jeg kan gjoere for aa faa det bedre. Hurraaaaaa! Lykke til med lesing!
Pingting Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #775 Skrevet 25. februar 2009 Oi, oi, oi, oi! Jeg har kjoept Adope-programmer! JAAAAAA! Det vil si: jeg haaper jeg faar kjoept dem. Egentlig maa man vaere student paa et program som tar minst to akademiske aar, og dette tar jo bare ett og et halvt... men fagansvarlig har forfattet et brev som faar det til aa se ut som om vi er her i to. Hihi! *krysser fingre*
Frk edderkopp Skrevet 26. februar 2009 #776 Skrevet 26. februar 2009 Eg bør lære photoshop bedre..Å så heldig som har fått blomster rundt deg!
Pingting Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #777 Skrevet 26. februar 2009 Eg bør lære photoshop bedre..Å så heldig som har fått blomster rundt deg! Photoshop er så morsomt! Men jeg kan jo bare en liten promille. Burde egentlig kjøpe meg sånn bok, tror jeg.
Pingting Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #778 Skrevet 26. februar 2009 OK, hjelp? Jeg kom hjem fra skolen for SJU timer siden og har fortsatt ikke fått gjort noe? Hvardan er det mulig!?! Siste timen ble tilbragt på failblog. Hups!
Store My Skrevet 26. februar 2009 #779 Skrevet 26. februar 2009 OK, hjelp? Jeg kom hjem fra skolen for SJU timer siden og har fortsatt ikke fått gjort noe? Hvardan er det mulig!?! Siste timen ble tilbragt på failblog. Hups! Det er lett. Det er bare å sette seg på dataen i "fem minutter" og vips har det gått sju timer.
Gjest hyggelig Skrevet 26. februar 2009 #780 Skrevet 26. februar 2009 Det er lett. Det er bare å sette seg på dataen i "fem minutter" og vips har det gått sju timer. Jepp! *nikker og kjenner til det der.* Utrolig hvor fort tida går når man ikke gjør noe fornuftig! Får håpe du får en mer produktiv dag i morgen, pingting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå