Store My Skrevet 19. februar 2009 #721 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) jeg er hellig overbevist om at du er flink, men at du bare er for streng mot deg selv. og jeg er i alle fall overbevist om at du er flinkere enn meg. da er du i alle fall flinkere enn noen. og det er jo ikke så verst bare det? Endret 19. februar 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #722 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg er hellig overbevist om at du er flink, men at du bare er for streng mot deg selv. og jeg er i alle fall overbevist om at du er flinkere enn meg. da er du i alle fall flinkere enn noen. og det er jo ikke så verst bare det? Ååå, det var veldig hyggelig sagt, synes jeg Ok da, du har sikkert rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #723 Del Skrevet 19. februar 2009 Urk, får ikke sove... Sånn har det vært hver kveld i det siste. Så fort jeg legger meg, stresser hodet med alt jeg burde ha gjort. Så tar jeg med meg en bok eller laptopen på senga, så jeg kan lese elelr skrive til jeg blir trøtt. Men det blir jeg jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. februar 2009 #724 Del Skrevet 19. februar 2009 Urk, får ikke sove... Sånn har det vært hver kveld i det siste. Så fort jeg legger meg, stresser hodet med alt jeg burde ha gjort. Så tar jeg med meg en bok eller laptopen på senga, så jeg kan lese elelr skrive til jeg blir trøtt. Men det blir jeg jo ikke... Har du prøvd å ta med deg en notatbok og skrive ned alt du tenker på at du skulle ha gjort? det kan hjelpe, for da trenger du ikke å være redd for å glemme det. dessuten kan det hjelpe med avslapningsøvelser på mp3-spilleren. tips fra en med god erfaring i søvnløshet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #725 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du prøvd å ta med deg en notatbok og skrive ned alt du tenker på at du skulle ha gjort? det kan hjelpe, for da trenger du ikke å være redd for å glemme det. dessuten kan det hjelpe med avslapningsøvelser på mp3-spilleren. tips fra en med god erfaring i søvnløshet. Ja, det hender jeg gjør sånt. Jeg er et listemenneske, så det er egentlig veldig terapeutisk å organisere ting på den måten. Problemet er at nå har jeg laget lister på alt! Hvor får man tak i sånne avslapningsøvelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. februar 2009 #726 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hvor får man tak i sånne avslapningsøvelser? Du finner ulike avslapningsøvelser/øvelser som forandrer energiene i kroppen din, så du ikke lenger blir stresset på Fatigueguide. Det står at det er for dem med ME og sånt, men det funker for alle. For avslapningsøvelse du kan høre på på mp3-spilleren må du egentlig melde deg inn i mailinglista, men du blir ikke oversvømt med mailer av den grunn. Jeg har fått én siden jeg meldte meg inn for over en måned siden. Endret 19. februar 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #727 Del Skrevet 19. februar 2009 Du finner ulike avslapningsøvelser/øvelser som forandrer energiene i kroppen din, så du ikke lenger blir stresset på Fatigueguide. Det står at det er for dem med ME og sånt, men det funker for alle. For avslapningsøvelse du kan høre på på mp3-spilleren må du egentlig melde deg inn i mailinglista, men du blir ikke oversvømt med mailer av den grunn. Jeg har fått én siden jeg meldte meg inn for over en måned siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #728 Del Skrevet 19. februar 2009 Dum-dum.didididi. Jeg har vært på pubquiz og er brisen og blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. februar 2009 #729 Del Skrevet 19. februar 2009 Vil også pubbe og quizze Ble et glass i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 20. februar 2009 #730 Del Skrevet 20. februar 2009 Urk, får ikke sove... Sånn har det vært hver kveld i det siste. Så fort jeg legger meg, stresser hodet med alt jeg burde ha gjort. Så tar jeg med meg en bok eller laptopen på senga, så jeg kan lese elelr skrive til jeg blir trøtt. Men det blir jeg jo ikke... Kjenner til den følelsen! *ser på klokka* Hvordan gikk det på quizen idag da? Vant dere? Husker påska i forfjor, jeg var i hjembyen og dro på quiz med noen gode venninner. Vi var utrolig heldige med spørsmålene (og resten av deltagerne??), og vant faktisk hele greia. Vi fikk en øl hver i premie... Hehe. Dessverre har jeg ikke vært nær noe førsteplass hverken før eller siden, men historien om "den gangen vi vant quizen" lever såklart i beste velgående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #731 Del Skrevet 20. februar 2009 Vil også pubbe og quizze Ble et glass i dag da! Hurra for glass med vin! Quizzing er gøy altså, men du verden så elendige vi er! Kjenner til den følelsen! *ser på klokka* Hvordan gikk det på quizen idag da? Vant dere? Husker påska i forfjor, jeg var i hjembyen og dro på quiz med noen gode venninner. Vi var utrolig heldige med spørsmålene (og resten av deltagerne??), og vant faktisk hele greia. Vi fikk en øl hver i premie... Hehe. Dessverre har jeg ikke vært nær noe førsteplass hverken før eller siden, men historien om "den gangen vi vant quizen" lever såklart i beste velgående Urk, ja. Jeg har i tillegg begynt å lese en bok det er helt umulig å legge fra seg, så jeg har tabbameg ut et par ganger med å tenke at "jeg skal bare lese litt til jeg blir trøtt". Hehe. Det gikk helt på trynet! Sisteplass, som vanlig. Men morsomt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. februar 2009 #732 Del Skrevet 20. februar 2009 Urk, ja. Jeg har i tillegg begynt å lese en bok det er helt umulig å legge fra seg, så jeg har tabbameg ut et par ganger med å tenke at "jeg skal bare lese litt til jeg blir trøtt". Hehe. Been there, done that. Hvilken bok leser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #733 Del Skrevet 20. februar 2009 Been there, done that. Hvilken bok leser du? Terry Pratchett - Reaper Man Vanligvis klarer jeg ikke legge vekk bøker fordi de er så spennende eller engasjerende, men denne er bare fiiin. Og morsom. Og ganske smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #734 Del Skrevet 20. februar 2009 I dag har jeg vært litt flink. Satt på biblioteket og led meg gjennom to kjedelige bøker (leste ikke hele bøkene, selvfølgelig). Også gikk jeg en omvei på vei hjem, slik at det skulle bli litt mer trim... Er ikke flink til å trimme, altså! Har ikke råd, har vondt i kneet, trenger å sove, har ikke tid... unnskyldningene er endeløse! Nå blir det middag! Curry med kylling, eple, rosiner, muskattgresskar, gulrøtter og squash. Og grove mini-naanbrød ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. februar 2009 #735 Del Skrevet 20. februar 2009 Hurra for glass med vin! Quizzing er gøy altså, men du verden så elendige vi er! Det viktigtste er ikke å vinne, men å delta God helg Pingting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 20. februar 2009 #736 Del Skrevet 20. februar 2009 God helg, Pinglert! Jeg skal by:Larme i dag og er generelt fornøyd med tilværelsen. Trener, jobber og studerer. Men ikke i dag. Ingen av delene i dag, faktisk! Men litt dekadens skal man vel ha i hverdagene? Du er flink&smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 20. februar 2009 #737 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå blir det middag! Curry med kylling, eple, rosiner, muskattgresskar, gulrøtter og squash. Og grove mini-naanbrød ved siden av Nam, det hørtes utrolig godt ut! Her i huset ble det frossenpizza... Liksom ikke helt samme sjarmen Men god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 20. februar 2009 Det viktigtste er ikke å vinne, men å delta God helg Pingting! Det viktigste er ikke engang å delta, men å drikke øl! God helg til deg og Ansjoni! God helg, Pinglert! Jeg skal by:Larme i dag og er generelt fornøyd med tilværelsen. Trener, jobber og studerer. Men ikke i dag. Ingen av delene i dag, faktisk! Men litt dekadens skal man vel ha i hverdagene? Du er flink&smart! Pinglert!?! Hverdagene hadde blitt uutholdelige uten noen dekadente innslag Lykke til på by:larm da! *litt misunnelig* Nam, det hørtes utrolig godt ut! Her i huset ble det frossenpizza... Liksom ikke helt samme sjarmen Men god helg!! Ingen ting som sier "helg" som pizza da! *venter på at maten skal bli ferdig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #739 Del Skrevet 20. februar 2009 Uuuuh! Jeg er5 et svakt, svakt menneske! Har IKKE fått gjort mye i dag (og har det jo egentlig travelt!), og har faktisk ikke gjort noe som helst etter at jeg kom hjem fra biblioteket (for snart seks timer siden...). Så tok jeg frem PC'en, fast bestemt på å skrive litt på oppgaven. Før jeg vet ordet av det var jeg på vei hjem fra butikken med en flaske vin i posen. Hva skjedde her a? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. februar 2009 #740 Del Skrevet 20. februar 2009 Uuuuh! Jeg er5 et svakt, svakt menneske! Har IKKE fått gjort mye i dag (og har det jo egentlig travelt!), og har faktisk ikke gjort noe som helst etter at jeg kom hjem fra biblioteket (for snart seks timer siden...). Så tok jeg frem PC'en, fast bestemt på å skrive litt på oppgaven. Før jeg vet ordet av det var jeg på vei hjem fra butikken med en flaske vin i posen. Hva skjedde her a? :klø: Jeg skulle lese i dag, jeg også.. siden jeg var så lite motivert tenkte jeg at jeg kunne lese skjønnlitteratur (som også er en del av pensum), men jeg tror jeg bare leste 2 sider eller noe.. så du er ikke den eneste. og vin.. vi kom hjem med halve polet. Kjøpte to vi ikke har prøvd før. En var ganske vond, den får mannen drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå