Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det der er jeg helt enig i! :)

Det holdt visst ikke. Nå har jeg kjøpt meg kaffe :fnise:

Fått svar fra han læreren enda?

Svar daaaa lærer :rope:

Nei, fremdeses ikke noe. Jeg mistenker at han ikke har fått med seg at jeg skal skrive oppgaven den uka her. Høh. Men - jo mer jeg jobber med temaet, jo mer sikker blir jeg på at det burde gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt av han læreren å ikke svare deg da! Får håpe du er inne på rett spor ;)

:opplyser: Jeg tar da aldri feil!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig
Æææææsj, hjernen min vil ikke jobbe! :kari:

Ikke min heller ;)

Av og til savner jeg dagene på videregående, da man ble "passet på" hele tiden, og jobba enten man ville eller ikke ;) Nå kan man jo bare la vær! *skumle greier*

Planer for resten av kvelden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min heller ;)

Av og til savner jeg dagene på videregående, da man ble "passet på" hele tiden, og jobba enten man ville eller ikke ;) Nå kan man jo bare la vær! *skumle greier*

Planer for resten av kvelden da?

Åh, jaaaaah! Eller - jeg tror jeg var like elendig da og. Hadde jeg jobbet så mye som jeg gjør nå ville snittkarakteren min antagelig vært et tall høyere. *fortsatt irritert på late tenårings-Pingting*

Planer? Njæh, forsøke å skrive litt til, og tegne litt? Har nettopp sendt masemail til læreren. Og nå prøver jeg å tegne noen pilspisser på nytt :) (De var visst litt vanskelige.)

jeg skal jo egentlig bare lese skjønnlitteratur i dag, men gjør visst ikke det heller. ooops.

:ler:

Du er menneskelig, gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg også savner litt vgs! Tenkte litt på det i sted, når jeg heller drakk te og kosa meg på sofaen med tv i steden for å lese om kongressen og presidenten :fnise: Hvordan skal dette gååå ping? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg også savner litt vgs! Tenkte litt på det i sted, når jeg heller drakk te og kosa meg på sofaen med tv i steden for å lese om kongressen og presidenten :fnise: Hvordan skal dette gååå ping? :klø:

Haha, det var da voldsomt så menneskelige folk var i dag? :ler: Jeg ble plutselig litt flink. Ikke til å skrive essay, men til å tegne. *glad*

Det går nok bra. Man jobber som regel bedre når man har panikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og HURRA! Har fått svar fra læreren min! Sendte ham en kort, punktvis oversikt over hva jeg har tenkt å skrive om, han har svart med kommentarer til noen av punktene og beskjed om å utdype det litt, så sende det tilbake til ham. Hurra!

Nå: lunsj. Brødskive med avocado og røkt laks. Yammmm.

Etterpå: gå tur.

Så: jobbe litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er storfan av å være menneskelige! Men just for the record, jeg har lest et par timer nå! Hurra! :jepp:

:tommelsmil:

Jeg er så glad, jeg! Jeg har utsatt og utsatt de tegningene, for jeg synes ikke jeg fikk det til noe særlig sist jeg prøvde. Men nå ble de altså så bra! Fikk det til (nesten) akkurat slik jeg ville! *glad i hjertet sitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil

-pleier jeg å si!

:ler:

Åh, den skal jeg stjele av deg!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Jeg er så glad, jeg! Jeg har utsatt og utsatt de tegningene, for jeg synes ikke jeg fikk det til noe særlig sist jeg prøvde. Men nå ble de altså så bra! Fikk det til (nesten) akkurat slik jeg ville! *glad i hjertet sitt*

du er så flink, synes jeg.

jeg har nok aldri tegnet noe som har blitt slik jeg ville. jeg kan ikke å tegne. hehe. bortsett fra når jeg er vikar på SFO: "ååååå! du er så flink til å tegne altså!" Det er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg skulle ønske du var i Oslo nå, Pingting! Det skjer så mye..! Jeg er visst både vakker & har utenomjordisk vakre øyne, haha! Kino, kaffedeit og en kunstnermusikerfyr som ikke vil noe seriøst, men forventer at jeg skal oppføre meg som en kjæreste. Ååh, trenger å sladre litt med deg over en kaffe eller rødvin altså!

Ellers er jeg glad du er flink. Det er jeg også, har jo fått fin jobb som tvinger meg til å være flink student. Og tenk, nå er det bare 3 uker! igjen til J er på besøk hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er så flink, synes jeg.

jeg har nok aldri tegnet noe som har blitt slik jeg ville. jeg kan ikke å tegne. hehe. bortsett fra når jeg er vikar på SFO: "ååååå! du er så flink til å tegne altså!" Det er gøy.

Takk :) Hihi, morsomt med unger da, de synes jo at man er flink i alt! (vel, nesten) Jeg synes egentlig ikke at jeg er sååå flink selv heller, jeg vet jeg har mye igjen å lære. Også er jeg ikke noe flink til å skryte av meg selv... :sjenert:

Åååh, jeg skulle ønske du var i Oslo nå, Pingting! Det skjer så mye..! Jeg er visst både vakker & har utenomjordisk vakre øyne, haha! Kino, kaffedeit og en kunstnermusikerfyr som ikke vil noe seriøst, men forventer at jeg skal oppføre meg som en kjæreste. Ååh, trenger å sladre litt med deg over en kaffe eller rødvin altså!

Ellers er jeg glad du er flink. Det er jeg også, har jo fått fin jobb som tvinger meg til å være flink student. Og tenk, nå er det bare 3 uker! igjen til J er på besøk hos deg!

Haha! Kunstnermusikerfyr, faktisk! *imponert, og litt overraska* Bare, eh, fem uker til jeg er i Oslo nå! (jeez, tør ikke tenke på hvor mye sladder du får samla opp i mellomtiden?!?)

Ja, flink! Er du flink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...