Gjest marihan Skrevet 14. februar 2009 #661 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei! Hva driver du med i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #662 Del Skrevet 14. februar 2009 Oj, den må jeg også prøve! Hvor mye krydder brukte du til 600g kjøttdeig da? Hele posjonen, eller? Nei, det blir for mye. Kanskje halparten eller 1/3? usker ikke, jeg prøvde meg frem med litt og litt. Jeg synes forresten den miksen var litt for salt, så jeg skal halvere saltmengden neste gang. Hei! Hva driver du med i helga? Hallo du! Jeg studereeeer. *urk* Men i morgen tenkte jeg at jeg ihvertfall skal komme meg ut og gå en tur! Har du noen festlige planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #663 Del Skrevet 14. februar 2009 Hmh, sitter med boka i en hånd og vinglasset i den andre. Fint! Har lastet ned Stardust, så den skal jeg se på når jeg er ferdig. Fint å drømme seg litt vekk :rødme: Har så SYKT lyst på chocolate chip cookies (hyggelig? Jeg tror kanskje det er din skyld? *fnis*) ! Og hjørnesjappa er jo åpen ennå... men på den andre siden tenkte jeg at jeg skulle gå laaaang tur i morgen og så avrunde på Starbucks. Og da burde jeg strengt tatt spare både penger og kalorier i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 14. februar 2009 #664 Del Skrevet 14. februar 2009 Hmh, sitter med boka i en hånd og vinglasset i den andre. Fint! Har lastet ned Stardust, så den skal jeg se på når jeg er ferdig. Fint å drømme seg litt vekk :rødme: Har så SYKT lyst på chocolate chip cookies (hyggelig? Jeg tror kanskje det er din skyld? *fnis*) ! Og hjørnesjappa er jo åpen ennå... men på den andre siden tenkte jeg at jeg skulle gå laaaang tur i morgen og så avrunde på Starbucks. Og da burde jeg strengt tatt spare både penger og kalorier i kveld viiiin (jeg drikker også det). drømmer om starbucks. hadde jeg vært tøff nok skulle jeg ha åpnet starbucks i Norge. men så tøff er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #665 Del Skrevet 14. februar 2009 viiiin (jeg drikker også det). drømmer om starbucks. hadde jeg vært tøff nok skulle jeg ha åpnet starbucks i Norge. men så tøff er jeg ikke. Hihi! Det kommer vel etterhvert...? (sikkert) Strengt tatt merker jeg ikke SÅ mye forskjell på Starbucksog andre bra kaffekjeder, men det er mer stas fordi det er...Starbucks. Ok, det var ikke logisk i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 14. februar 2009 #666 Del Skrevet 14. februar 2009 Hihi! Det kommer vel etterhvert...? (sikkert) Strengt tatt merker jeg ikke SÅ mye forskjell på Starbucksog andre bra kaffekjeder, men det er mer stas fordi det er...Starbucks. Ok, det var ikke logisk i det hele tatt. joho. det var helt logisk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 14. februar 2009 #667 Del Skrevet 14. februar 2009 Hallo du! Jeg studereeeer. *urk* Men i morgen tenkte jeg at jeg ihvertfall skal komme meg ut og gå en tur! Har du noen festlige planer? Nei, lite.. I dag har jeg bare slappet av og ryddet litt. I morgen må jeg seriøst få gjort litt skolearbeid!! Hmh, sitter med boka i en hånd og vinglasset i den andre. Fint! Har lastet ned Stardust, så den skal jeg se på når jeg er ferdig. Fint å drømme seg litt vekk :rødme: Har så SYKT lyst på chocolate chip cookies (hyggelig? Jeg tror kanskje det er din skyld? *fnis*) ! Og hjørnesjappa er jo åpen ennå... men på den andre siden tenkte jeg at jeg skulle gå laaaang tur i morgen og så avrunde på Starbucks. Og da burde jeg strengt tatt spare både penger og kalorier i kveld Vi var på Starbucks i London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #668 Del Skrevet 15. februar 2009 joho. det var helt logisk for meg Hahaha, godt å høre! Nei, lite.. I dag har jeg bare slappet av og ryddet litt. I morgen må jeg seriøst få gjort litt skolearbeid!! Vi var på Starbucks i London Høres ut som en produktiv og flink helg ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 15. februar 2009 God morgen (ok, formiddag)! Er en fornøyd pingting i dag. Skal skrive litt, så ut og gå tur, og så skrive litt mer. Blir nok bra Noen som har spennende planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 15. februar 2009 #670 Del Skrevet 15. februar 2009 Hihi, fikk du cookie-abstinenster igår eller? Jeg fikk lyst på ben and jerrys is ("pish food" eller hvordan man nå staver det) etter å ha lest "vi tester gourmet-is" artikkelen. Men får prøve å stå imot;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. februar 2009 #671 Del Skrevet 15. februar 2009 Hihi, fikk du cookie-abstinenster igår eller? Jeg fikk lyst på ben and jerrys is ("pish food" eller hvordan man nå staver det) etter å ha lest "vi tester gourmet-is" artikkelen. Men får prøve å stå imot;) Hvor selger de ben og jerry is i Norge? *prøver å lese, men har så lyst på et eller annet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 15. februar 2009 #672 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor selger de ben og jerry is i Norge? *prøver å lese, men har så lyst på et eller annet* På seven eleven! Namnam, den med pish food er kjempegod hvis du er glad i sjokoladeis! Det er sjokoladeis blanda med marsmellows og små sjokoladefisk. mmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. februar 2009 #673 Del Skrevet 15. februar 2009 På seven eleven! Namnam, den med pish food er kjempegod hvis du er glad i sjokoladeis! Det er sjokoladeis blanda med marsmellows og små sjokoladefisk. mmm! Jeg elsker skjokoladeis, så den må jeg teste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 15. februar 2009 #674 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde planer, ut i snøen med venninne+hund og så AD med kompis - utgikk elegant, for gjett hvem som kom ramlende hjem kl 1 i dag? Jaddam... Starbucks er jo grusomt, om jeg får være så frekk. Gi meg heller Stockfleths- eller Blindernkaffebarkaffe. De har fått tilbake den gode kaffen og ulike bønnetyper på Blindern igjen, så nå er Tigertøset overlykkelig! Tilbake i kaffehimmelen i studiehverdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. februar 2009 #675 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg skal snart til mamma og pappa og småsøsken og spise middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #676 Del Skrevet 15. februar 2009 Hjelp, her forlater man dagboka i noen timer, så blir den helt tatt over...? Fint! Hihi, fikk du cookie-abstinenster igår eller? Jeg fikk lyst på ben and jerrys is ("pish food" eller hvordan man nå staver det) etter å ha lest "vi tester gourmet-is" artikkelen. Men får prøve å stå imot;) JA! Det fikk jeg, for tenk! Jeg har funnet ut at det er bedre å gi etter for fristelser når man egentlig skal lese, ellers får man ikke konsentrert seg Eller det var ikke det jeg skulle si, kanskje? Hvor selger de ben og jerry is i Norge? *prøver å lese, men har så lyst på et eller annet* På seven eleven! Namnam, den med pish food er kjempegod hvis du er glad i sjokoladeis! Det er sjokoladeis blanda med marsmellows og små sjokoladefisk. mmm! De har på Deli deLuca også Jeg har faktisk ikke smakt B&J ennå, men ALLE sier jo at det er så godt!?! Jeg elsker skjokoladeis, så den må jeg teste!! Gi rapport, da! Jeg hadde planer, ut i snøen med venninne+hund og så AD med kompis - utgikk elegant, for gjett hvem som kom ramlende hjem kl 1 i dag? Jaddam... Starbucks er jo grusomt, om jeg får være så frekk. Gi meg heller Stockfleths- eller Blindernkaffebarkaffe. De har fått tilbake den gode kaffen og ulike bønnetyper på Blindern igjen, så nå er Tigertøset overlykkelig! Tilbake i kaffehimmelen i studiehverdagen! Haha, så tidlig? Liker Starbucks jeg, ihvertfall de med masse krem og fløte i. Vanlig kaffe er litt...kjedelig? Men mochaen en himmelsk! Vet du hva, jeg drikker ikke kaffe mer enn ca en gang i uka nå, jeg! JEG! Rart? Synes det. Men får jo så himla vondt i magen av mye kaffe, att. Jeg skal snart til mamma og pappa og småsøsken og spise middag. Ååå, det hørtes koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #677 Del Skrevet 15. februar 2009 Ååååå, FIN søndag! Begynte med å faktisk få gjort litt arbeid! Hurra! Gikk meg en tur (med nynedlastaalbum på MP3-spilleren, alltid fint!) opp til "gamlebyen" i Swindon, der er det mye koseligere enn i sentrum. Så gikk jeg innom en park og mata ekorn. De er så søte at, så tamme at de kommer og tar maten ut av hendene dine :rødme: Så gikk jeg på Starbucks og kjøpte meg en diiiger americano og en chocolate chunck cookie (ja, de heter chunk, er det ikke fantastisk?). Hjemme ventet en laaaang dusj og en dugelig dose av Bodyshop sitt body butter med pink grapefruit-lukt (favoritten min, tror jeg). Nå har jeg laget meg en kopp med grønn te og skal til å ringe mamma. Fikke sånn hinte-melding fra henne i stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. februar 2009 #678 Del Skrevet 15. februar 2009 Hjemme ventet en laaaang dusj og en dugelig dose av Bodyshop sitt body butter med pink grapefruit-lukt (favoritten min, tror jeg). å. det lukter helt fantastisk. og akkurat nå har jeg veldig lyst til å flytte til England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. februar 2009 #679 Del Skrevet 15. februar 2009 Mammaer er veldig flinke til å hinte om den der ringinga. Og være litt sånn snurte når det er lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 15. februar 2009 #680 Del Skrevet 15. februar 2009 Ååååå, FIN søndag! Begynte med å faktisk få gjort litt arbeid! Hurra! Gikk meg en tur (med nynedlastaalbum på MP3-spilleren, alltid fint!) opp til "gamlebyen" i Swindon, der er det mye koseligere enn i sentrum. Så gikk jeg innom en park og mata ekorn. De er så søte at, så tamme at de kommer og tar maten ut av hendene dine :rødme: Så gikk jeg på Starbucks og kjøpte meg en diiiger americano og en chocolate chunck cookie (ja, de heter chunk, er det ikke fantastisk?). Hjemme ventet en laaaang dusj og en dugelig dose av Bodyshop sitt body butter med pink grapefruit-lukt (favoritten min, tror jeg). Nå har jeg laget meg en kopp med grønn te og skal til å ringe mamma. Fikke sånn hinte-melding fra henne i stad Nam,nam, ingenting slår starbucks og cookie:) Jeg har faktisk ikke lukta på det body butteret. Kanskje jeg må kjøpe det neste gang jeg går tom? Hørtes forresten ut som en herlig søndag! Jeg har ikke bevegd meg utenfor døra idag, jeg.. sliter enda litt med fylleangst etter gårsdagen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå