Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Jepp, sånn er det. Plutselig skjer det, og før du vet ordet av det så har du planlagt hvilken barnevogn du skal ha og om tøybleier er tingen eller ikke. :sjokkert:

Haha, OK, du har kommet lenger enn meg. Men jeg kan finne på å spørre J ut av det blå om han synes xxx er et fint navn. Han er jo ikke noe bedre enn meg da, søtingen.

Jeg nekter å tro at tøybleier er tingen. Men ullinnlegg, det er bra greier! :jepp:

erm.......

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en revolusjonerende teori.

Hva med...... *trommevirvel* hårtransplantasjon?? Man bare transplanterer masse hår fra ymse områder på kroppen, evt. fra sauer eller andre dyr, og klæsjer på puppene! Så slipper man brystbetennelse!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en revolusjonerende teori.

Hva med...... *trommevirvel* hårtransplantasjon?? Man bare transplanterer masse hår fra ymse områder på kroppen, evt. fra sauer eller andre dyr, og klæsjer på puppene! Så slipper man brystbetennelse!!!! :hoppe:

Hva?

Åja. Altså, jeg ser tennis, jeg er ikke helt "med" i hodet mitt. Unnskyld. :sjenert:

Eeeeeh?

Æhm.

Æh.

Joooooo.

Eheh?

....hmmm?

HÆ?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så rart det der altså, jeg hadde ALDRI lyst på barn før. Og plutselig var det som om noen skrudde på en bryter. Rare kroppen.

Er vel derfor "alle" sier til meg at jeg kommer til å ombestemme meg. Men jeg synes det er en så rar ting å si, for det er vel ingen som kan vite om man kommer til å ombestemme seg eller ikke. Dessuten er det veldig lite relevant, for jeg har jo ikke lyst på barn NÅ, og det er det eneste jeg kan forholde meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel derfor "alle" sier til meg at jeg kommer til å ombestemme meg. Men jeg synes det er en så rar ting å si, for det er vel ingen som kan vite om man kommer til å ombestemme seg eller ikke. Dessuten er det veldig lite relevant, for jeg har jo ikke lyst på barn NÅ, og det er det eneste jeg kan forholde meg til.

Nei, det er litt teit å si nesten. Det er jo mange som aldri får lyst på barn heller, så det er slett ikke sikkert at du kommer til å ombestemme deg. Du skal ha valp, du! :happy:

Nadal er distraherende, skal jeg fortelle dere! :snurt:

Raringen :fnise: Jeg har aldri sett en hel tennismatch på TV tror jeg. J ser på snooker han, det er enda rarere synes jeg. Men jeg ser på mye rart jeg og, så da kan vi være rare sammen, alle raringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kjenner en student i Oslo som trenger sted å bo i sommer så har jeg en umøblert hybel til fremleie 18. juni - 11. september. Spre gjerne det glade budskap... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen jeg :(

...i andre (glad?)nyheter - jeg har blitt fanget! Ikke akkurat (krampe)singel lenger jeg, visst. Jeg har panikk og er veldig, veldig lykkelig.

Gleder meg til å se deg igjeeeeeen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen jeg :(

...i andre (glad?)nyheter - jeg har blitt fanget! Ikke akkurat (krampe)singel lenger jeg, visst. Jeg har panikk og er veldig, veldig lykkelig.

Gleder meg til å se deg igjeeeeeen!

ÆÆÆH! :dåne: Møtemøtemøte! Hvem er dette vesenet?ÆH! :dåne:

HURRAH! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snooker kan jeg lett finne på og se på. Jeg skjønner ikke helt reglene, men hvis jeg først begynner å se, så må jeg se ferdig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snooker er helt fantastisk! Jeg elsker det. Forstår ikke et hakk av hva som skjer, men jeg slapper helt av og er helt oppslukt. Deilig.

Og angående hvem han er... Vel, han er en kompis av en venninne, har vært singel i over 7 år og jeg er den første han har vært forelsket i siden han var 19... Og så ruller han på r'ene! Jeg smelter :D

Skjedde rimelig fort, men det føles veldig rett. Som om han bare var en puslespillbit som har falt på plass. Wæh. Jeg har angst da, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg :strix: og :hoppe: og :redd: og :hakeslepp: og :kul: og :haar: og :biggrin:.

Alt jeg har jobbet med siden november har blitt levert til trykking! :overrasket: Kjempelettelse, samtidig som jeg stadig kommer på ting jeg burde ha endret på. Og gjort annerledes. Kanskje en annen farge? Et annet bilde? Hmmm. :klaske:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du er FLINK!! Verdens flinkeste er du! ÅH! :D :D :D

:hoppe: Flott!

Så bra!! Blir det øl nå da? ;)

Naw, snillingene! :hug:

Det blir nok ikke øl (ok, jeg har kjøpt én som står i kjøleskapet og venter på meg) og haraball før neste mandag, det er da vi leverer hele herligheten. Frem til da må jeg skrive en rapport og samle bibliografien man og helst tegne litt og skrive MYE på del 2-prosjektbeskrivelsen. Men det er digg å straks være ferdig, altså! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...