Gjest hyggelig Skrevet 15. mai 2009 #1301 Del Skrevet 15. mai 2009 Haha, så sunne vi er! Forresten veldig enig i at lime er en av fem om dagen. Jeg pynta kaka mi med et jordbær delt i fire, det må da også telle som en av fem? Eller fire av fem, sånn egentlig da.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 15. mai 2009 #1302 Del Skrevet 15. mai 2009 Dere, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1303 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har også bakt!!! Lagde en eplepai i nattens mulm og mørke, for å få sambo til å bli blid igjen. Det funket! I dag var han glad og fornøyd. Veien til en manns hjerte går faktisk gjennom magen. Kaka di hørtes sweeeeet ut, Ping!!! Haha! Det er så sant, så sant! Magen eller...ja... Å herreGUD, nå tenkte jeg plutselig på American Pie! Du må ikke si at du lager pai for å få typen din blid, Gaby! Haha, så sunne vi er! Forresten veldig enig i at lime er en av fem om dagen. Jeg pynta kaka mi med et jordbær delt i fire, det må da også telle som en av fem? Eller fire av fem, sånn egentlig da.. :gjeiper: Hallo, det teller jo selvfølgelig som fire! Man må jo telle bitene! Dere, altså. Vaaaah? Folk her inne er da helt normale? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 15. mai 2009 #1304 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har faktisk spist flere sunne ting i dag. Jeg spiste en båt appelsin og til lunsj var det noe kjøttgreier, så da spiste jeg ca en halv kokt gulrot. (jeg hater kokte gulrøtter, det smaker ingenting!) Til middag spiste jeg mosacca, og det inneholder jo poteter.. Så hvis vi teller med både frukt og grønnsaker, så har jeg spist 3 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 15. mai 2009 #1305 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har spist.. hmm.. fire. Egentlig fem, tror jeg. :klø: Nei, sju! Hah! Agurk på knekkebrød i morges, så peanøttsmør på knekkebrød til lunsj (nøtter må jo bare telle, liksom), og så spiste jeg noe greier med potetsalat til middag, og der er det jo både poteter og gressløk. Og så var det løk og hvitløk som tilbehør til middagen, og så var det krydret med basilikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #1306 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg har faktisk spist flere sunne ting i dag. Jeg spiste en båt appelsin og til lunsj var det noe kjøttgreier, så da spiste jeg ca en halv kokt gulrot. (jeg hater kokte gulrøtter, det smaker ingenting!) Til middag spiste jeg mosacca, og det inneholder jo poteter.. Så hvis vi teller med både frukt og grønnsaker, så har jeg spist 3 i dag Jeg har spist.. hmm.. fire. Egentlig fem, tror jeg. :klø: Nei, sju! Hah! Agurk på knekkebrød i morges, så peanøttsmør på knekkebrød til lunsj (nøtter må jo bare telle, liksom), og så spiste jeg noe greier med potetsalat til middag, og der er det jo både poteter og gressløk. Og så var det løk og hvitløk som tilbehør til middagen, og så var det krydret med basilikum. Og jeg drakk to cidere i går, så det nå jo være minst to av fem? Dessuten spiste jeg sjokolade, og det er jo som kjent laget av kakaoBØNNER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #1307 Del Skrevet 16. mai 2009 Dustenabo har satt ny idiotrekord! Han hadde gått fra kjøkkenet med noe på plata (greit nok i seg selv). Vi har gasskomfyr, og han hadde prestert å sette en tallerken med en serviett på så nært komfyren at servietten tok fyr! N kom inn og fikk tatt den vekk, heldigvis. Hun fortalte det til ham, og fikk til svar at "meh, det er ikke så farlig, jeg var jo her". Hvor helvetes inn i gamperævva uansvarlig går det an å bli?!? Skulle gjerne ha skjelt ham ut nå, men mest sannsynlig vil det føre til at han gjør det igjen på trass. Hvordan når man frem til en sånn fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. mai 2009 #1308 Del Skrevet 16. mai 2009 Å herreGUD, nå tenkte jeg plutselig på American Pie! Du må ikke si at du lager pai for å få typen din blid, Gaby! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 16. mai 2009 #1309 Del Skrevet 16. mai 2009 Han der fyren høres mektig ustabil ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. mai 2009 #1310 Del Skrevet 16. mai 2009 Trodde først du mente samboern min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 16. mai 2009 #1311 Del Skrevet 16. mai 2009 Det var nok ikke ham, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #1312 Del Skrevet 16. mai 2009 Gærniger ååååh, det var gøy å se påGP i kvel, med masseengelsmenn,enire og en italiener. Hurra for Norge! Litt ful. Legge seg nå. *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. mai 2009 #1313 Del Skrevet 16. mai 2009 Pingting mister evnen til rettskriving når hun er full Sov godt da søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #1314 Del Skrevet 17. mai 2009 Pingting mister evnen til rettskriving når hun er full Sov godt da søta! Jamen!!! ...ok, skyldig. Det skumle nå er at jeg har begitt meg u på chat med et relatict ukjent menneske på FB. Legge seg nå da. *nattaklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #1315 Del Skrevet 17. mai 2009 HIKKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 17. mai 2009 #1316 Del Skrevet 17. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #1317 Del Skrevet 17. mai 2009 *fylleangst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 17. mai 2009 #1318 Del Skrevet 17. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #1319 Del Skrevet 17. mai 2009 Åeh, IKKE morsomt!!! ...ok, litt da. Startet dagen med engelsk frokost, da ble det kjapt litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 17. mai 2009 #1320 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer så mye med dagen da! Her hjemme har det vært strålende sommersvær, faktisk!! Nesten litt for varmt med bunad gitt, håper du også har kost deg i dag, selv om det kanskje ikke er helt samme feelingen å være der borte på 17. mai, men håper du har hatt det gøy fordi Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå