Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig

Haha, så sunne vi er! ;)

Forresten veldig enig i at lime er en av fem om dagen. Jeg pynta kaka mi med et jordbær delt i fire, det må da også telle som en av fem? Eller fire av fem, sånn egentlig da.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også bakt!!! :hoppe::goodbye:

Lagde en eplepai i nattens mulm og mørke, for å få sambo til å bli blid igjen. Det funket! I dag var han glad og fornøyd.

Veien til en manns hjerte går faktisk gjennom magen. :fnise:

Kaka di hørtes sweeeeet ut, Ping!!! :nigo:

Haha! Det er så sant, så sant! Magen eller...ja... :fnise:

Å herreGUD, nå tenkte jeg plutselig på American Pie! Du må ikke si at du lager pai for å få typen din blid, Gaby! :skratte:

Haha, så sunne vi er! ;)

Forresten veldig enig i at lime er en av fem om dagen. Jeg pynta kaka mi med et jordbær delt i fire, det må da også telle som en av fem? Eller fire av fem, sånn egentlig da.. :gjeiper:

Hallo, det teller jo selvfølgelig som fire! Man må jo telle bitene! :Nikke:

:hoho: Dere, altså.

Vaaaah? Folk her inne er da helt normale? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk spist flere sunne ting i dag. Jeg spiste en båt appelsin :fnise: og til lunsj var det noe kjøttgreier, så da spiste jeg ca en halv kokt gulrot. (jeg hater kokte gulrøtter, det smaker ingenting!) Til middag spiste jeg mosacca, og det inneholder jo poteter.. Så hvis vi teller med både frukt og grønnsaker, så har jeg spist 3 i dag :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist.. hmm.. fire. Egentlig fem, tror jeg. :klø: Nei, sju! Hah!

Agurk på knekkebrød i morges, så peanøttsmør på knekkebrød til lunsj (nøtter må jo bare telle, liksom), og så spiste jeg noe greier med potetsalat til middag, og der er det jo både poteter og gressløk. Og så var det løk og hvitløk som tilbehør til middagen, og så var det krydret med basilikum. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk spist flere sunne ting i dag. Jeg spiste en båt appelsin :fnise: og til lunsj var det noe kjøttgreier, så da spiste jeg ca en halv kokt gulrot. (jeg hater kokte gulrøtter, det smaker ingenting!) Til middag spiste jeg mosacca, og det inneholder jo poteter.. Så hvis vi teller med både frukt og grønnsaker, så har jeg spist 3 i dag :hoho:

Jeg har spist.. hmm.. fire. Egentlig fem, tror jeg. :klø: Nei, sju! Hah!

Agurk på knekkebrød i morges, så peanøttsmør på knekkebrød til lunsj (nøtter må jo bare telle, liksom), og så spiste jeg noe greier med potetsalat til middag, og der er det jo både poteter og gressløk. Og så var det løk og hvitløk som tilbehør til middagen, og så var det krydret med basilikum. :sjarmor:

Og jeg drakk to cidere i går, så det nå jo være minst to av fem? Dessuten spiste jeg sjokolade, og det er jo som kjent laget av kakaoBØNNER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dustenabo har satt ny idiotrekord! Han hadde gått fra kjøkkenet med noe på plata (greit nok i seg selv). Vi har gasskomfyr, og han hadde prestert å sette en tallerken med en serviett på så nært komfyren at servietten tok fyr! N kom inn og fikk tatt den vekk, heldigvis. Hun fortalte det til ham, og fikk til svar at "meh, det er ikke så farlig, jeg var jo her". :klaske:

Hvor helvetes inn i gamperævva uansvarlig går det an å bli?!? Skulle gjerne ha skjelt ham ut nå, men mest sannsynlig vil det føre til at han gjør det igjen på trass. Hvordan når man frem til en sånn fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreGUD, nå tenkte jeg plutselig på American Pie! Du må ikke si at du lager pai for å få typen din blid, Gaby! :skratte:

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærniger :ler:

ååååh, det var gøy å se påGP i kvel, med masseengelsmenn,enire og en italiener. Hurra for Norge! Litt ful. Legge seg nå. *hikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Pingting mister evnen til rettskriving når hun er full :fnise:

Sov godt da søta! ;)

Jamen!!! ...ok, skyldig. Det skumle nå er at jeg har begitt meg u på chat med et relatict ukjent menneske på FB.

Legge seg nå da. *nattaklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise:

Åeh, IKKE morsomt!!!

...ok, litt da. :fnise:

Startet dagen med engelsk frokost, da ble det kjapt litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen da! :) Her hjemme har det vært strålende sommersvær, faktisk!! Nesten litt for varmt med bunad gitt, håper du også har kost deg i dag, selv om det kanskje ikke er helt samme feelingen å være der borte på 17. mai, men håper du har hatt det gøy fordi :)

Ha en god natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...