Pingting Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1021 Del Skrevet 3. april 2009 Kos deg masse hjemme Jeg har fått tilsendt et digert påskeegg fra england, så jeg skal iallefall få kosa meg her i huset Engelsk påskeegg! Jeg er fra meg av glede over å finne de norske jeg da, haha! Kos deg i ferien du og! Har du noen festlige planer? Halla! Long time no see, yet again! Jeg er håpløs med å drive å følge med på diverse dagbøker, jeg innrømmer det! Må bare beklage på det dypeste! Anyways, ja, den isen likte jeg IKKE! Jeg som regel er altetende når det gjelder is.. *sukk* Men sambo spiste gjerne resten han altså, så desverre er der tomt Neste gang jeg kjøper dyr, fæl is er du nummer 1 på lista! Jeg så en annen sort som het emm, chocolate chip, fudge somethingsomething? Kan det stemme? Den hørtes jo namenam ut, også sorbeeet da! MMMM, det er nam! Men tror ikke de har det voldsomme utvalget her da, jeg så bare en 3-4 sorter på deli de luca.. Får prøve etter påsken, har ikke deli de luca på Møre Håper du får en kjempebra påske, med mye kos og gøy! Hahaha, jeg er til tider helt elendig selv, så jeg kan ikke akkurat si noe! Håper du kjøper noe vondt snart da, så får jeg is i posten! Haha! Eh, jeg har jobbet i posten selv, og da ver det ei venninne av meg der som fant en fist ik et brev!?! Ha en superduperfantastisk påske du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 3. april 2009 #1022 Del Skrevet 3. april 2009 Engelsk påskeegg! Jeg er fra meg av glede over å finne de norske jeg da, haha! Kos deg i ferien du og! Har du noen festlige planer? Tjaaa, sånn bortsett fra å skrive oppgave, mener du? Har ikke de største planene, men blir vel den obligatoriske, en-gang-i-året skituren opp i skråningen for å innta kvikklunsjen og appelsinen. I tillegg får vi besøk langveisfra denne helga, så da blir det fest og faenskap for alle penga Jeg har såklart et ess i ermet, så jeg gleder meg til festen begynner å ta av og jeg drar frem kortet fra jakkeermet Hehe, jeg kjøpte faktisk mine første norske eggekartongpåskeeggene denne påska på rema igår. Fantastisk gode! Jafs, jafs. Det engelske påskeegget skal spares til påskehelga *stas* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 3. april 2009 #1023 Del Skrevet 3. april 2009 Fisk i brev!!?? Bomtur for den da, haha. Det er vel litt av hvert man kan se i posten ja, tro alt det rare folk sender da! *Fascinert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1024 Del Skrevet 3. april 2009 Tjaaa, sånn bortsett fra å skrive oppgave, mener du? Har ikke de største planene, men blir vel den obligatoriske, en-gang-i-året skituren opp i skråningen for å innta kvikklunsjen og appelsinen. I tillegg får vi besøk langveisfra denne helga, så da blir det fest og faenskap for alle penga Jeg har såklart et ess i ermet, så jeg gleder meg til festen begynner å ta av og jeg drar frem kortet fra jakkeermet Hehe, jeg kjøpte faktisk mine første norske eggekartongpåskeeggene denne påska på rema igår. Fantastisk gode! Jafs, jafs. Det engelske påskeegget skal spares til påskehelga *stas* Haha, påskete nok if you ask me! Og koselig med fest da! Jeg klarte å skrape sammen alt jeg eier og har av viljestyrke da jeg var på butikken i stad og gikk RETT forbi hylla med påskegodt! Jeg har SÅ lyst på marsipanpølser! Men vekta sier NEHEI! Kommer ikke til å klare å hold emeg unna i mer enn noen få dager merker jeg. Men så har jeg også en påskesnopspisedate med ei venninne, og den går det ikke an å bryte, sant? Det ville vært uhøflig? Fisk i brev!!?? Bomtur for den da, haha. Det er vel litt av hvert man kan se i posten ja, tro alt det rare folk sender da! *Fascinert* Ja det...eh....jeg vet ikke jeg. Litt sært. Den var i en konvolutt, tydeligvis uten noe slags plast inni, så det hadde blitt flekker på utsiden. Også luktet det fisk av den. Og hun fant den ETTER at hun hadde gått ruta si på en lørdag, slik at den egentlig skulle blitt liggende på distribusjonssentralen over helga. Og dette var på sommeren, i kjempevarme! Den ble kastet, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. april 2009 #1025 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg klarte å skrape sammen alt jeg eier og har av viljestyrke da jeg var på butikken i stad og gikk RETT forbi hylla med påskegodt! Jeg har SÅ lyst på marsipanpølser! Men vekta sier NEHEI! Kommer ikke til å klare å hold emeg unna i mer enn noen få dager merker jeg. Men så har jeg også en påskesnopspisedate med ei venninne, og den går det ikke an å bryte, sant? Det ville vært uhøflig? Ja det...eh....jeg vet ikke jeg. Litt sært. Den var i en konvolutt, tydeligvis uten noe slags plast inni, så det hadde blitt flekker på utsiden. Også luktet det fisk av den. Og hun fant den ETTER at hun hadde gått ruta si på en lørdag, slik at den egentlig skulle blitt liggende på distribusjonssentralen over helga. Og dette var på sommeren, i kjempevarme! Den ble kastet, for å si det sånn Til spørsmålet ditt: Ja, det hadde vært fryktelig uhøflig, så du må nok dessverre spise påskesnop med venninna di Og til historien: nå skjønner jeg hvorfor jeg aldri får vafler i posten, uansett hvor mange ganger jeg ber folk om å sende.. det er ikke fordi de ikke sender, det er fordi posten kaster dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. april 2009 Forfatter #1026 Del Skrevet 4. april 2009 Til spørsmålet ditt: Ja, det hadde vært fryktelig uhøflig, så du må nok dessverre spise påskesnop med venninna di Og til historien: nå skjønner jeg hvorfor jeg aldri får vafler i posten, uansett hvor mange ganger jeg ber folk om å sende.. det er ikke fordi de ikke sender, det er fordi posten kaster dem Haha! Eller når det gjelder vafler: kanskje postbudet spiser dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. april 2009 Forfatter #1027 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde en FIN kveld i går! Var veldig lite produktiv hele dagen mens J var på jobb, sovne på sofaen og så på TV. På kvelden hadde noen venner av oss filmkveld, og dte var så koselig! Vi så den første Ringenes herre-filmen, selv om det gikk mer i tullprat enn faktisk filmtitting. Etter noen hyggelige mengder alkohol bestemte vi oss for å se 300 og. Har ikke sett den før, men jeg har en følelse av at den gjør seg best med litt promille Kveldens drikkelek ble å ta en skål hver gang noen i filmen sa noe veldig macho. Så vi sjanglet da godt da vi gikk hjem, haha! I dag slapper vi av. J prøver å samle energi til å jobbe litt, og det samme med meg. Fungerer særdeles dårlig for begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. april 2009 #1028 Del Skrevet 4. april 2009 This is Sparta!!! Syns den var ganske ok, jeg. Spesielt kanskje siden vi så den på kino i usa med et svææær pose white cheddar Det er godt å slappe av litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. april 2009 Forfatter #1029 Del Skrevet 4. april 2009 This is Sparta!!! Den ble etterfulgt av opptil flere skåler, for å si det sånn! Den var helt OK ja, men får neppe plass i "Pingtings store bok over de aller kjempekuleste filmene i verden". Visuelt/estetisk sett var den jo veldig bra! Jeg så den med en bolle svidd, forlite saltet hjemmepoppet popkorn jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 5. april 2009 #1030 Del Skrevet 5. april 2009 Innom for å si god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. april 2009 Forfatter #1031 Del Skrevet 5. april 2009 Innom for å si god påske Takk! God påske til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. april 2009 Forfatter #1032 Del Skrevet 7. april 2009 God påske alle sammen! Jeg og J drar på hytta med svigers i morgen, blir borte til lørdag. *gleder seg* Etter det bærer det (nesten) rett til foreldrene mine i et par dager. *gleder seg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. april 2009 #1033 Del Skrevet 7. april 2009 God påske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. april 2009 #1034 Del Skrevet 8. april 2009 God påske Jeg er også hos mine foreldre de par siste dagene av ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 14. april 2009 #1035 Del Skrevet 14. april 2009 Håper du har kost deg i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. april 2009 Forfatter #1036 Del Skrevet 14. april 2009 Det har jeg! Vi var på hytta til svigers (med svigers og et vennepar av dem) i fire dager, så var det en natt i Oslo og så to dager hos mine foreldre. Hva kan jeg si...jeg er veldig mett! Men dte har altså vært en kjempeherlig påske! Har slappet av og kost meg Nå prøver jeg å jobbe litt igjen, men det er jaggu ikke lett! Hjernen er bare trøtt og sliten, og vil heller gjøre tulleting. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 14. april 2009 #1037 Del Skrevet 14. april 2009 Koselig med hyttetur Jeg er fortsatt litt i påskemodus tror jeg, fikk ikke jobbet så mye som jeg hadde tenkt i dag. Etter flere dager uten internett, var det jo sååå mye jeg måtte sjekke på nettet Er du fortsatt i Oslo eller har du reist tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 15. april 2009 #1038 Del Skrevet 15. april 2009 Vel overstått påske! Fikk du spist mange påskeegg?? Jeg fikk bare kjøpt en sånn eggekartongpakke med påskeegg i år, og den måtte jeg dele med sambo. Umulig å få tak i når påska begynte, så det ut til! Tydeligvis flere folks favorittgodt... Jaja. Til gjengjeld hadde jeg to store engelske påskeegg å gomle på, så det var ikke synd i meg! (men nå er jeg faktisk enig med deg- de norske er best!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. april 2009 Forfatter #1039 Del Skrevet 15. april 2009 Koselig med hyttetur Jeg er fortsatt litt i påskemodus tror jeg, fikk ikke jobbet så mye som jeg hadde tenkt i dag. Etter flere dager uten internett, var det jo sååå mye jeg måtte sjekke på nettet Er du fortsatt i Oslo eller har du reist tilbake? Hahaha, jeg kjenner igjen den! Det ble noen timer på nett hos meg og, og veeeldig lite arbeid. Jeg er fortsatt i Oslo, reiser tilbake på mandag! *har ikke lyst* Vel overstått påske! Fikk du spist mange påskeegg?? Jeg fikk bare kjøpt en sånn eggekartongpakke med påskeegg i år, og den måtte jeg dele med sambo. Umulig å få tak i når påska begynte, så det ut til! Tydeligvis flere folks favorittgodt... Jaja. Til gjengjeld hadde jeg to store engelske påskeegg å gomle på, så det var ikke synd i meg! (men nå er jeg faktisk enig med deg- de norske er best!) Jeg har spist to påskeegg, men har stygge, slemme planer om mer! (om jeg fortsatt finner dem på butikken vel og merke) Godt å hure at du har tatt til fornuften ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 15. april 2009 #1040 Del Skrevet 15. april 2009 Da må vi møtes snart-snart, Pinglert! Si når du kan, jeg rydder timeplanen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå