Pingting Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #861 Del Skrevet 7. mars 2009 ja, jeg! jeg skal på biblioteket, og så skal jeg kjøpe bursdagsgave til bror. å nei.. det var kanskje ikke så festlig Jooo, bibliotek er gøy! Og bursdagsgaver koselig Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 7. mars 2009 #862 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som skal noe festlig i dag? Jeg har vært på skolen hele dagen.. Men har i allefall fått gjort noe fornuftig. I kveld skal jeg bare slappe og håpe det går noe bra på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mars 2009 #863 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå skal jeg noe mer festlig (etter å ha ligget et par timer i senga. blæh). Nå skal jeg spise Mannens hjemmelaga pizza, se på the L word og kanskje lure i meg litt vin. Men vet ikke om jeg tør å drikke vin, for det blir sjelden bare litt. Og i morgen er det trening, søndagsmiddag og familieselskap. Og jeg pleier å bli litt sliten og få litt sosial angst etter fylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #864 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har vært på skolen hele dagen.. Men har i allefall fått gjort noe fornuftig. I kveld skal jeg bare slappe og håpe det går noe bra på tv Det synes jeg var flinkt av deg Nå skal jeg noe mer festlig (etter å ha ligget et par timer i senga. blæh). Nå skal jeg spise Mannens hjemmelaga pizza, se på the L word og kanskje lure i meg litt vin. Men vet ikke om jeg tør å drikke vin, for det blir sjelden bare litt. Og i morgen er det trening, søndagsmiddag og familieselskap. Og jeg pleier å bli litt sliten og få litt sosial angst etter fylla.. Æh, familieselskap i bakfylla har jeg vært utsatt for før, det skjer ikke igjen for å si det sånn... Høresihvertfall ut som du har en koselig kveld foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 7. mars 2009 Åeh, jeg har så lyst på en Asus Eee! Men det har jeg iaffall ikke råd til siden jeg må kjøpe meg ny PC som jeg kan bruke til illustrasjonsting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mars 2009 #866 Del Skrevet 7. mars 2009 Æh, familieselskap i bakfylla har jeg vært utsatt for før, det skjer ikke igjen for å si det sånn... Høresihvertfall ut som du har en koselig kveld foran deg Tror nok det kommer til å skje i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #867 Del Skrevet 8. mars 2009 ...nå har jeg det helt forjævlig. Klokka er ti på fem, jeg la meg ca ett, og har ikke sovet et eneste lite nanosekund. Hvorfor? Naboen. Lang historie: Jeg trodde han var sint på meg før i kveld. Prøvde å småprate litt med ham, men fikk bare enstavelsesord til svar, før han gikk. Synes også han var så rød i øya (grått?), men tenkte ikke noe mer over det. Også drassa han på en whiskeyflaske, men det er ikke uvanlig at han tar seg en drink i helga. Så la jeg meg, og etter det har alt vært et styr. Han har gått mellom rommet sitt og kjøkkenet minst en gang i kvarteret. Han har gradvis blitt mer og mer bråkete (jeg hører det ekstremt godt når han åpner døra si, og kjøkkenet er under rommet mitt, så jeg hører alt det fryktelig godt også). Smeller med dører, slamrer med alle kjøkkenskapene og det høres ut som om han kaster ting rundt der inne. Også har jeg hørt han på telefonen, og han krangler fdefinitivt med noen. Har hørt høylydt kjefting av og til, og fraser som "fuck you" og "leave me alone". Såh, jeg lot være å mase på ham en stund, for jeg tenkte at om han krangler med noen blir ikke saken bedre av at jeg kommer og kjefter også. Nå er situasjonen såpass at jeg rett og slett ikke tør! Han høres helt utrolig sint ut. Å gå ned nå kan umulig gjøre noe annet enn å forverre situasjonen, tror jeg. Og jeg er lys våken og sint/stressa/lei meg. Hadde masse planer om alt jeg skulle få gjort i morgen, men det går jo tydeligvis til h*** nå. Enten får jeg gjort det, men blir usannsynlig trøtt, eller så sover jeg bort hele dagen. Tok opp PC'en jeg, skal prøve å få gjort litt skolearbeid. Da forsvinner litt av den dårlige samvittigheten ihvertfall. Også lurer jeg veldig på hva jeg skal gjøre ang. naboen i morgen? Skal jeg ta det opp med ham? Jeg har jo prøvd å snakke med ham før, og det virker ikke som han skjønner det her med bråk og lydt hus. Mamma (ringte henne etter å ha vært på gråten i en time, snille, gode, mamman min) (ringte J og. Han er så nydelig) mener jeg bør snakke med han som leier ut huset. Han er kjempeålreit, og kan kanskje ha noen tips til hvordan dette bør tas opp. Samtidig er jeg redd for at stemninga her i huset kan gå nedenom og hjem og mr. nabo finner ut at jeg har gått bak ryggen hans. Blir visst galt uansett det her... Nå er jeg bare så sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #868 Del Skrevet 8. mars 2009 JEG SAVNER J SÅNN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. mars 2009 #869 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper du fikk sove tilslutt.. Jeg synes du burde ta det opp med huseieren, det går jo ikke an å ha det sånn! Naboen din vil jo uansett aldri skjønne hvem som har "sladret" og hvis han har bittelitt forståelse så skjønner han at det ikke går an å oppføre seg sånn når man bor i et hus med flere i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #870 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper du fikk sove tilslutt.. Jeg synes du burde ta det opp med huseieren, det går jo ikke an å ha det sånn! Naboen din vil jo uansett aldri skjønne hvem som har "sladret" og hvis han har bittelitt forståelse så skjønner han at det ikke går an å oppføre seg sånn når man bor i et hus med flere i.. Takk! Joda, fikk sove rett etter at jeg skrev det siste innlegget her. Men tror du pokker ikke han begynte å bråke igjen kl 10!?! Traff han såvidt på kjøkkenet mens jeg laga frokost, da sa han "good morning" og oppførte seg som om ingen ting hadde skjedd. Jeg skjønner INGEN TING, jeg! Bittelitt forståelse ja, jeg begynner å lure på om han mangler det, i tillegg til alt annet han mangler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #871 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå er jeg skikkelig i tvil om hva jeg skal gjøre. Fyren later jo som om ingen ting har skjedd? Er konfliktsky som søren, så jeg har ikke direkte lyst til å ta det opp med ham, men samtidig må han jo få vite at det her ikke er greit! Jeg orker IKKE at han blir kjempesur og skal gå rundt å hate meg heller, det er nesten mer slitsomt enn bråket. Vanskelig spørsmål det der, hva skal man egentlig godta når noen tydeligvis går gjennom noe skikkelig dritt? Og hva gjør man i etterkant? Merker jeg ikke har lyst til å minne han på den natta her heller, men samtidig er jeg så sint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. mars 2009 #872 Del Skrevet 8. mars 2009 Huff. Stakkar, stakkar Pingting. Jeg har ingen råd å komme med, da jeg har bodd med en sånn idiot selv og ikke fant noe løsning da heller. Eneste grunnen til at jeg holdt ut var at jeg visste at han skulle flytte, ellers hadde jeg flyttet. Kan jo hende det hjelper å snakke med utleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. mars 2009 #873 Del Skrevet 8. mars 2009 Huffda Pingtingen vår! Det der høres virkelig kjipt ut, og det må være en kjempevanskelig situasjon. Skjønner godt at du synes det er litt skummelt med han fyren, og han virker ikke helt stabil. Vær nå bare forsiktig. Har det vært et alternativ å flytte? Er det andre som kan backe deg opp? Håper det ordner seg fort! Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din, jeg klarer heller ikke masse bråk fra naboene... -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #874 Del Skrevet 8. mars 2009 Huff. Stakkar, stakkar Pingting. Jeg har ingen råd å komme med, da jeg har bodd med en sånn idiot selv og ikke fant noe løsning da heller. Eneste grunnen til at jeg holdt ut var at jeg visste at han skulle flytte, ellers hadde jeg flyttet. Kan jo hende det hjelper å snakke med utleier. Jeg holder nok ut, jeg vet jo at jeg bare skal bo her til juni - og med tre uker påskeferie hjemme i Norge. Da er det ikke så ille. Får se hva jeg gjør, skal snakke med en av de andre jentene. Tror vi han fortjent en tur på Starbucks i dag, jeg vil ha cookie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. mars 2009 #875 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanskje du kan be han være i rommet ditt mens du herjer litt på kjøkkenet, så kanskje han skjønner hvor lytt det er? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #876 Del Skrevet 8. mars 2009 Huffda Pingtingen vår! Det der høres virkelig kjipt ut, og det må være en kjempevanskelig situasjon. Skjønner godt at du synes det er litt skummelt med han fyren, og han virker ikke helt stabil. Vær nå bare forsiktig. Har det vært et alternativ å flytte? Er det andre som kan backe deg opp? Håper det ordner seg fort! Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din, jeg klarer heller ikke masse bråk fra naboene... -misa Jeg har veldig liten lyst til å flytte, men om det blir flere netter som det her kommer jeg nok til å vurdere det. Det burde gå an, utleier har flere andre hus, så om det er noe ledig tror jeg ikke han har noe problem med det. Selv om jeg egentlig liker huset mitt veldig godt. Og skal snakke med de andre, jeg vet at to av de andre jentene ikke liker ham noe særlig de heller. Jeg er nok "lettirritert" når det gjelder bråk, men jeg prøver på å skille mellom det jeg har grunn til å klage over og det jeg bare er sær på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #877 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanskje du kan be han være i rommet ditt mens du herjer litt på kjøkkenet, så kanskje han skjønner hvor lytt det er? -misa ...det var kanskje ikke så dårlig idé! Smarte misaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. mars 2009 #878 Del Skrevet 8. mars 2009 Men du har jo snakka med vedkommende om bråket flere ganger, og da blir det alltid ti ganger så irriterende når han forsetter like ille etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 8. mars 2009 Dere KG-jentene altså! Nå var jeg ikke i like dårlig humør lenger... Rart at noen fullstendig ukjente mennesker kan ha sånn effekt. Dere er supre! Verdens største til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. mars 2009 #880 Del Skrevet 8. mars 2009 tilbake. Og nå er det ikke mange dagene til J kommer heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå