Gjest Sisu Skrevet 2. mars 2009 #801 Del Skrevet 2. mars 2009 Bare innom og leser litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #802 Del Skrevet 2. mars 2009 men jeg synes de er veldig sjarmerende, jeg.. engelskmennene altså. litt som mops kanskje.. ikke så pene, men sjarmerende på sitt vis. Hahahaha! Engelskmenn og mops! Jeg tror mopsen er lettere aa ha styr paa, for aa si det saan, den drikker neppe like mye heller, og havner ikke i slaaskamp to ganger i uka. Bare innom og leser litt... Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 2. mars 2009 #803 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg er her, har ikke forlatt deg om du lurte, haha! Det bare er... rart sånn for tiden. Var i hjembyen i helgen og sosialiserte med exen og familien hans, det var kjempefint. Fikk komler, pinnekjøtt og avslapning. Oooog. Jeg vil ha tilbake dusten. Han som dumpa meg så elegant på Bali. Du må gjerne skrive meg inn i klubben for håpløse kvinnemennesker. Men nå! Nå skal du gå og skrive på oppgaven din, pinglert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #804 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg er her, har ikke forlatt deg om du lurte, haha! Det bare er... rart sånn for tiden. Var i hjembyen i helgen og sosialiserte med exen og familien hans, det var kjempefint. Fikk komler, pinnekjøtt og avslapning. Oooog. Jeg vil ha tilbake dusten. Han som dumpa meg så elegant på Bali. Du må gjerne skrive meg inn i klubben for håpløse kvinnemennesker. Men nå! Nå skal du gå og skrive på oppgaven din, pinglert! Skjoente det var noe, synes ikke jeg har sett deg paa FB saa ofte heller? Men du? Hva pokker skal du med han da!?! :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 2. mars 2009 #805 Del Skrevet 2. mars 2009 Håper det går bra med oppgaven, selv om søte ekorn høres mye mer fristende ut enn å sitte inne å sture! Sitter med oppgave selv, og kunne gjerne tenkt meg å gå ut å mate søte, feite dyr Småålei ja.. Ha en flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #806 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Håper det går bra med oppgaven, selv om søte ekorn høres mye mer fristende ut enn å sitte inne å sture! Sitter med oppgave selv, og kunne gjerne tenkt meg å gå ut å mate søte, feite dyr Småålei ja.. Ha en flott mandag! Vi har et søtt, fett dyr i stua og egentlig, hamsteren til hun ene jeg bor med Vær flink nå! Så skal jeg prøve og Håper du får en fin mandag og! Endret 2. mars 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 2. mars 2009 #807 Del Skrevet 2. mars 2009 I dag har jeg så mye motivasjonspulver til overs at jeg liksågodt gir deg hele posen *dryss, dryss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #808 Del Skrevet 2. mars 2009 I dag har jeg så mye motivasjonspulver til overs at jeg liksågodt gir deg hele posen *dryss, dryss* Juhu! Takk, snille hyggelig! *setter seg og jobber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 2. mars 2009 #809 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er flink til å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. mars 2009 #810 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det noe sopp i skauen der?? *gleder seg vilt og uhemmet til soppsesongen* -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #811 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det noe sopp i skauen der?? *gleder seg vilt og uhemmet til soppsesongen* -misa Haha, vet ikke! Tror kanskje det er litt tidlig? Jeg har prøvd tacomixen din forresten! (tror jeg glemte å si fra om det?) Namnamnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #812 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er flink til å jobbe Tusen takk! Men ikke alltid... (men det er da lov?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. mars 2009 #813 Del Skrevet 2. mars 2009 Hjemmelaget tacomix er næmmis! Mmmm, nå fikk jeg lyst på taco med hjemmelaget guacamole... Har nettopp foret gubben med speilegg, bacon og sjampinjong stekt i chiliolje med purreløk. Han ble glad og mett. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. mars 2009 #814 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg vil på starbucks. blir du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #815 Del Skrevet 2. mars 2009 Hjemmelaget tacomix er næmmis! Mmmm, nå fikk jeg lyst på taco med hjemmelaget guacamole... Har nettopp foret gubben med speilegg, bacon og sjampinjong stekt i chiliolje med purreløk. Han ble glad og mett. -misa Hysj! Ikke så høyt, eller så begynner min å kreve ting også! Det hørtes faktisk vannvittig godt ut! Nå ble jeg sulten... *løper ned på kjøkkenet* jeg vil på starbucks. blir du med? Definitivt! (<--- Hyper på koffein) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. mars 2009 #816 Del Skrevet 2. mars 2009 Definitivt! (<--- Hyper på koffein) kommer svømmende snart. og så må jeg vel kanskje gå litt for å komme til riktig by. aner ikke hvor den ligger. får kjøpe meg et kart (går ikke an å google nemlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. mars 2009 #817 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har så lyst på BACON! Mmmmm, det er nesten ikke noe som lukter så godt som bacon. Jo, kanskje vafler. Og vanilje. Og sånn våt gressplenjord når det er vår! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #818 Del Skrevet 2. mars 2009 kommer svømmende snart. og så må jeg vel kanskje gå litt for å komme til riktig by. aner ikke hvor den ligger. får kjøpe meg et kart (går ikke an å google nemlig ) Hurra! Hm, tror det lønner seg å svømme til London jeg, også gå derfra. Ses om et par måneder! (jeg skal sponse kaffe på deg jeg, og en muffins også, du er sikkert sulten etter turen) Jeg har så lyst på BACON! Mmmmm, det er nesten ikke noe som lukter så godt som bacon. Jo, kanskje vafler. Og vanilje. Og sånn våt gressplenjord når det er vår! -misa Bacon er nammenammenam! Jeg hørte et sted at det faktisk er lukten av bacon som oftest får vegetarianere til å sprekke. Kan ikke klandre dem, altså! Trær! Trær lukter godt! Hvis de har hogd tømmer og det ligger ved veien og man går fordi. Eh, det er kanskje ikke noe så mange opplever. Vokst opp ved skogen, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. mars 2009 #819 Del Skrevet 3. mars 2009 Hurra! Hm, tror det lønner seg å svømme til London jeg, også gå derfra. Ses om et par måneder! (jeg skal sponse kaffe på deg jeg, og en muffins også, du er sikkert sulten etter turen) Bare å sette i gang, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #820 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Bare å sette i gang, da.. Ja, haha. Klarer du det kjappere blir jeg imponert! Endret 3. mars 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå