Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

å. det lukter helt fantastisk.

og akkurat nå har jeg veldig lyst til å flytte til England.

England er fiiiint! Selv om jeg ikke er vannvitig glad i denne byen må jeg innrømme at det er litt fint å bo her, altså! :)

:fnise: Mammaer er veldig flinke til å hinte om den der ringinga. Og være litt sånn snurte når det er lenge siden sist ;)

Jeg vet! :ler: Meldinga jeg fikk i dag var noe sånt som "Går det bra med deg? Har ikek hørst fra deg på en stund nå, men du er kanskje veldig opptatt med studiene?" Jaaaadaaaaa :fnise:

Det var veldig koselig å snakke med henne da.

Nam,nam, ingenting slår starbucks og cookie:) Jeg har faktisk ikke lukta på det body butteret. Kanskje jeg må kjøpe det neste gang jeg går tom?

Hørtes forresten ut som en herlig søndag! Jeg har ikke bevegd meg utenfor døra idag, jeg.. sliter enda litt med fylleangst etter gårsdagen;)

Jah, det lukter helt fantastisk! Mange av de andre som er veldig gode og, men jeg synes lett de blir litt for søte (som passion fruit-varianten, veldig god, men også veldig søt). Denne er littegranne bitter også.

Hahahahaha, ja jeg skjønner at du har fylleangst, ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

England er fiiiint! Selv om jeg ikke er vannvitig glad i denne byen må jeg innrømme at det er litt fint å bo her, altså! :)

note to self: ikke flytt til Swindon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj. Jeg kjøpte en flaske rødvin i går, men den er for søt... Ikke noe glad i søt rødvin. Men...man må jo drikke det opp, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj. Jeg kjøpte en flaske rødvin i går, men den er for søt... Ikke noe glad i søt rødvin. Men...man må jo drikke det opp, sant?

*nikke alvorlig* man må det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nikke alvorlig* man må det.

Ok. Plingo sa det, så da er det ihvertfall sånn. *ser på klokka* Jeg venter litt, jeg...

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UUUUHUUUUU!

Vi skal levere et 2000-ords essay i mars, og jeg hadde tenkt å skrive det ferdig denne uken, for jeg har så himla mye å gjøre! Hadde valgt et emne og har jobbet med det flere timer nå i helgen, og nå får jeg mail fra læreren min om at det temaet nok ikke er relevant nok for kurset (noe jeg sikkert burde ha tenkt på selv). Så nå har jeg kjempeveldigpanikk og klump i halsen og stresser for å finne et passende tema det er lett å skrive om (jeg er så treig til å skrive) som jeg kan endel om fra før av og har tilgjengelig litteratur på. SKRIIIIIK!

:bond:

Og jeg burde ihvertfall ikke sitte på KG!

*pust, pust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UUUUHUUUUU!

Vi skal levere et 2000-ords essay i mars, og jeg hadde tenkt å skrive det ferdig denne uken, for jeg har så himla mye å gjøre! Hadde valgt et emne og har jobbet med det flere timer nå i helgen, og nå får jeg mail fra læreren min om at det temaet nok ikke er relevant nok for kurset (noe jeg sikkert burde ha tenkt på selv). Så nå har jeg kjempeveldigpanikk og klump i halsen og stresser for å finne et passende tema det er lett å skrive om (jeg er så treig til å skrive) som jeg kan endel om fra før av og har tilgjengelig litteratur på. SKRIIIIIK!

:bond:

Og jeg burde ihvertfall ikke sitte på KG!

*pust, pust*

Å! så utrolig irriterende. Håper du finner ut av det snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! så utrolig irriterende. Håper du finner ut av det snart. :klemmer:

Takk! :)

Jeg har skrevet ned noe, det har jeg endel bøker og artikler om her... forhåpentligvis er det bra nok. Sendte mail i 12-tiden, men ikke fått noe svar ennå. Huuuuhuuuu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Jeg har skrevet ned noe, det har jeg endel bøker og artikler om her... forhåpentligvis er det bra nok. Sendte mail i 12-tiden, men ikke fått noe svar ennå. Huuuuhuuuu.

jeg eier ikke tålmodighet til å vente på sånne mailer. så jeg sjekker mailen annenhvert minutt når jeg venter på svar. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg eier ikke tålmodighet til å vente på sånne mailer. så jeg sjekker mailen annenhvert minutt når jeg venter på svar. hehe.

Erm, hehehe,hva tror du jeg har gjort i dag da? :sjenert:

Hvis han sier nei nå (tror ikke han sier det, men tør ikke ta det for gitt) så vet jeg ikke hva jeg gjør! Er allerede rimelig forbanna/deppa/har panikk fordi jeg kasta bort HELE helga på det andre stoffet, jeg kunne ha fått gjort MYE annet nyttig i stedet for! Argh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf. Har hatt lyst på sjokolade i hele dag også (tror det er en panikk-ting), men har vært flink og unngått. Lot til og med være å ta med lommeboka da jeg gikk tur i stad. Så egentlig var jeg ganske fornøyd med meg selv! Men nå skulle jeg lage meg en brødskive, og endre opp med..........peanøttsmør og syltetøy! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig
Hmpf. Har hatt lyst på sjokolade i hele dag også (tror det er en panikk-ting), men har vært flink og unngått. Lot til og med være å ta med lommeboka da jeg gikk tur i stad. Så egentlig var jeg ganske fornøyd med meg selv! Men nå skulle jeg lage meg en brødskive, og endre opp med..........peanøttsmør og syltetøy! :flau:

Men du var jo flink som stod imot sjokolade da! *oppmuntre*

Dessuten er det lov å "trøstespise" litt av og til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du var jo flink som stod imot sjokolade da! *oppmuntre*

Dessuten er det lov å "trøstespise" litt av og til ;)

Nå er brødskiva borte...og jeg har FORTSATT lyst på sjokolade! :kjefte:

...hvor ble det av den vinen?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! Håper du får til essaye! Grusomt kjedelig å få beskjed om at det ikke er relevant nok da, herregud :snurt: Stå på! Du er flink :klemmer: Er forresten peanøttsmør noe godt? Husker vi hadde det i skapet hjemme for mange herrens år siden, og tror ikk jeg likte det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Håper du får til essaye! Grusomt kjedelig å få beskjed om at det ikke er relevant nok da, herregud :snurt: Stå på! Du er flink :klemmer: Er forresten peanøttsmør noe godt? Husker vi hadde det i skapet hjemme for mange herrens år siden, og tror ikk jeg likte det :fnise:

Takk! :klem: Jeg har ikke fårr noe svar ennå (!), men regner med det går greit nå. Han skal lese utkastet underveis også, så da får jeg jo tilbakemelding.

Jeg synes det er godt, men jeg vet jeg hatet det da jeg var liten! Nå er jeg voksen, og har skjønt at om ting er usunne, så er de automatisk gode :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Flink, nå. Ble sittende oppe litt sent med essayet (...og youtube...), så det ble senere opp i dag og. Liker egentlig ikke å stå opp så sent, men det er jo ikke noe vits i å være så trøtt at mansovner foran PC'en heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig
Liker egentlig ikke å stå opp så sent, men det er jo ikke noe vits i å være så trøtt at mansovner foran PC'en heller?

Det der er jeg helt enig i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...