Pingting Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #641 Skrevet 12. februar 2009 Så fint at du har det bedre! Jeg har det fantastisk, bare så du vet det - har også utpekt meg rebounden min (selv om jeg ikke aner hvordan jeg skal få -det- til haha!). Og en måned går på null komma niks vettu, for den som venter på noe godt... Hahaha! Herrgud da jente, nå skifter dy fyrer oftere enn jeg skifter sokker! Eller innstallere linux :gjeiper: Jadajada. Strengt tatt tror jeg ikke J hadde hatt noe imot det
Gjest Miam Skrevet 12. februar 2009 #642 Skrevet 12. februar 2009 ÅÅh, for noe dritt med den pcen da! Har selv hatt mine raserianfall på de pcene vi hadde når vi gikk på vgs (vi hadde "egne" pcer)... for noe billig dritt som stadig var stappa med virus, eller at skjermen knakk osv!! Så da ble det til at halvparten av kullet satt igjen med noen feite IBM'er (ikke feite som i "kule")! Gi den en kakk Eller prøv å fjerne cookies og midlertidige filer og sånn!
Pingting Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #643 Skrevet 12. februar 2009 ÅÅh, for noe dritt med den pcen da! Har selv hatt mine raserianfall på de pcene vi hadde når vi gikk på vgs (vi hadde "egne" pcer)... for noe billig dritt som stadig var stappa med virus, eller at skjermen knakk osv!! Så da ble det til at halvparten av kullet satt igjen med noen feite IBM'er (ikke feite som i "kule")! Gi den en kakk Eller prøv å fjerne cookies og midlertidige filer og sånn! Haha! De hørtes ihvertfall ikke stabile ut! FJERNE cookies!?! Spiser dem heller, jeg! (hahahaha, nå har jeg dårlig humor igjen...sorry!) Det er ihvertfall gjort, og det virker som om den jobber med vanlig hastighet igjen. Umulig å si om jeg er kvitt møkka. Tror det kom med et piratnedlastet program (hysj!).
Gjest Miam Skrevet 12. februar 2009 #644 Skrevet 12. februar 2009 Åååh.. æsj! Det er så kjedelig med treige pcer! Jeg kom jo helt til himmelen når jeg kjøpte ny pc i sommer, med vista. Det å starte pcen tar ikke lenger 10 minutt, hurra!! :duskedame: Kanskje du kan avinstallere det nedlasta programmet, også prøve å laste det ned fra en annen torrentside? Lurt å lese kommentarene på torrentene, vist der er flere positive enn negative kommentarer bruker jeg å gå for den
Pingting Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #645 Skrevet 12. februar 2009 Åååh.. æsj! Det er så kjedelig med treige pcer! Jeg kom jo helt til himmelen når jeg kjøpte ny pc i sommer, med vista. Det å starte pcen tar ikke lenger 10 minutt, hurra!! :duskedame: Kanskje du kan avinstallere det nedlasta programmet, også prøve å laste det ned fra en annen torrentside? Lurt å lese kommentarene på torrentene, vist der er flere positive enn negative kommentarer bruker jeg å gå for den Hihi! Jeg lurer faktisk påå kjøpe det lovlig! Jeg bruker endel data i illustrasjonene mine, og Adobe selger programmer til heftig reduserte priser til studenter! En pakke med Illustrator, Photoshop, Indesign og Acrobat koster under 2000 kroner. Til full pris koster den nesten 10.000!!! Jeg tenker at om jeg skal gjøre det her profesjonelt er det kanskje greit å ha sitt på det rene. Men det med å sjekke kommentarer er jo lurt ved filmer og CDer og sånt...
Gjest hyggelig Skrevet 12. februar 2009 #646 Skrevet 12. februar 2009 Haha! De hørtes ihvertfall ikke stabile ut! FJERNE cookies!?! Spiser dem heller, jeg! (hahahaha, nå har jeg dårlig humor igjen...sorry!) Og jeg baker dem! hoho! Har akkurat vaska opp etter å ha laget disse http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=100. Anbefales!
Pingting Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #647 Skrevet 12. februar 2009 Og jeg baker dem! hoho! Har akkurat vaska opp etter å ha laget disse http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=100. Anbefales! Alt som har chocolate TO ganger i navnet, må jo være bra!!!
Store My Skrevet 12. februar 2009 #648 Skrevet 12. februar 2009 FJERNE cookies!?! Spiser dem heller, jeg! (hahahaha, nå har jeg dårlig humor igjen...sorry!) flere enn deg som gjør det..
Pingting Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #649 Skrevet 13. februar 2009 flere enn deg som gjør det..
Gjest Ansjoni Skrevet 13. februar 2009 #650 Skrevet 13. februar 2009 flere enn deg som gjør det.. Ååh, så søt! :rødme: God helg Pingting! Jeg skal til kjente og kjære trakter for oss i helga
Pingting Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #651 Skrevet 13. februar 2009 Ååh, så søt! :rødme: God helg Pingting! Jeg skal til kjente og kjære trakter for oss i helga God helg til deg og! Kose deg!
Gjest Miam Skrevet 13. februar 2009 #652 Skrevet 13. februar 2009 Hihi! Jeg lurer faktisk påå kjøpe det lovlig! Jeg bruker endel data i illustrasjonene mine, og Adobe selger programmer til heftig reduserte priser til studenter! En pakke med Illustrator, Photoshop, Indesign og Acrobat koster under 2000 kroner. Til full pris koster den nesten 10.000!!! Jeg tenker at om jeg skal gjøre det her profesjonelt er det kanskje greit å ha sitt på det rene. Men det med å sjekke kommentarer er jo lurt ved filmer og CDer og sånt... Å herremin! For en pris på de programmene, jeg viste jo at det var dyrt, men det var jo litt av en blodpris Du må jo bare slå til da, når det var så redusert pris på den pakken!
Pingting Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #653 Skrevet 13. februar 2009 Å herremin! For en pris på de programmene, jeg viste jo at det var dyrt, men det var jo litt av en blodpris Du må jo bare slå til da, når det var så redusert pris på den pakken! ja, haha, men FY for et kick det er aa regne ut hvor mye man sparer! den stoerste pakka deres som har omtrent alle Adobe-programmene koster rundt 4.500,- ...uten studentrabatt koster den 22.500... Da sparer man 18.000!?! Hjernen min klarer ikke helt aa skjoenne det der....
Gjest hyggelig Skrevet 13. februar 2009 #654 Skrevet 13. februar 2009 Ah, jeg liker sånne regnestykker,jeg! *telle hvor mye man har "spart"* Sitter her å venter på at klokka skal bli 4 så jeg kan dra hjem med god samvittighet:) Har faktisk fått gjort litt idag, så er fornøyd med det. I helga derimot, blir det fest og moro, og dermed lite skolearbeid. Hva skal du i helga da?
Pingting Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #656 Skrevet 13. februar 2009 Ah, jeg liker sånne regnestykker,jeg! *telle hvor mye man har "spart"* Sitter her å venter på at klokka skal bli 4 så jeg kan dra hjem med god samvittighet:) Har faktisk fått gjort litt idag, så er fornøyd med det. I helga derimot, blir det fest og moro, og dermed lite skolearbeid. Hva skal du i helga da? Hihi, nettopp! Æh, problemet med å få de programmene så billig er vel at jeg kommer til å kjøpe dem...og da tror jeg at jeg trenger ny PC Hurra for flink hyggelig! Jeg har også vært flink i dag! *fornøyd* Helga mi...mye skolearbeid og lite fest og moro, hehe. Men det er verdt det, jeg jobber (uh, prøver) jo masse nå for å kunne ta mer fri når J er her. Innom og oppdaterer meg litt Hei og hopp
Pingting Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #657 Skrevet 13. februar 2009 Laget meg tacograteng til middag i dag! Ble ganske godt, men det blir nok ikke en gjenganger - vanlig taco er hundre ganger bedre! Mon tro om det går an å fryse den...? :klø:
Gjest hyggelig Skrevet 13. februar 2009 #658 Skrevet 13. februar 2009 Laget meg tacograteng til middag i dag! Ble ganske godt, men det blir nok ikke en gjenganger - vanlig taco er hundre ganger bedre! Mon tro om det går an å fryse den...? :klø: Var kanskje litt lite tacokrydder i forhold til kjøttdeig? Smakte det taco? Må vel gå an å fryse, vil jeg tro. Man kan jo fryse lasagne, for eksempel...
Pingting Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #659 Skrevet 13. februar 2009 Var kanskje litt lite tacokrydder i forhold til kjøttdeig? Smakte det taco? Må vel gå an å fryse, vil jeg tro. Man kan jo fryse lasagne, for eksempel... Jeg brukte misa sin tacomix, jeg! Den er veldig god!
Gjest hyggelig Skrevet 13. februar 2009 #660 Skrevet 13. februar 2009 Jeg brukte misa sin tacomix, jeg! Den er veldig god! Oj, den må jeg også prøve! Hvor mye krydder brukte du til 600g kjøttdeig da? Hele posjonen, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå