Pingting Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 9. februar 2009 I dag var første dag jeg virkeligbegynner å føle at prosjektet mitt ser kult ut! *glad* Har knota noe fælt med det kartet jeg lager, lekt med layout og farger og symboler og symbolstørrelser og...ja, alt. Det er vel typisk en sånn greie man må gjennom for til slutt å finne fram til det man vil. I dag fikk jeg ihvertfall kommentar fra læreren om at det begynner å se bra ut! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. februar 2009 #622 Del Skrevet 9. februar 2009 flinke pingting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #623 Del Skrevet 9. februar 2009 flinke pingting! Ååååå, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #624 Del Skrevet 9. februar 2009 AAARGH! Trojaner på PC'en IGJEN! Jeg skjønner ikke hva det er jeg gjør galt, men det siste året har de pokkers drittgreiene vært umulig å unngå! GGRRRR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #625 Del Skrevet 10. februar 2009 God morgen! AVG fant slemmeviruset, jeg kom meg tidlig opp, og jeg brukte bare 5 min mer enn normal tid paa aa komme meg til skolen (i dag er det is + littegranne snoe. Enklere aa gaa paa) *glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. februar 2009 #626 Del Skrevet 10. februar 2009 God morgen! AVG fant slemmeviruset, jeg kom meg tidlig opp, og jeg brukte bare 5 min mer enn normal tid paa aa komme meg til skolen (i dag er det is + littegranne snoe. Enklere aa gaa paa) *glad* Hurra for AVG og føre som er enklere å gå på selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 10. februar 2009 Hurra for AVG og føre som er enklere å gå på selvfølgelig. *murrer litt* Jeg tror det bare gjemmer seg, for så treig som det her har PC'en min aldri vært! Skjønner ikke hvordan en hest kan gjemme seg i en laptop, men det er nå en annen sak (tok du den? trojaner? hest? Hoho!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. februar 2009 #628 Del Skrevet 10. februar 2009 *murrer litt* Jeg tror det bare gjemmer seg, for så treig som det her har PC'en min aldri vært! Skjønner ikke hvordan en hest kan gjemme seg i en laptop, men det er nå en annen sak (tok du den? trojaner? hest? Hoho!) Ja, eg tog 'an. Da jeg var liten skjønte jeg ingenting da pappa begynte å snakke om virus i PC, og i alle fall ikke da han sa at han skulle til en kamerat og hjelpe han med å fjerne viruset. For pappa var da ikke lege.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #629 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, eg tog 'an. Da jeg var liten skjønte jeg ingenting da pappa begynte å snakke om virus i PC, og i alle fall ikke da han sa at han skulle til en kamerat og hjelpe han med å fjerne viruset. For pappa var da ikke lege.. :klø: Haha! Så søtt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 10. februar 2009 #630 Del Skrevet 10. februar 2009 *murrer litt* Jeg tror det bare gjemmer seg, for så treig som det her har PC'en min aldri vært! Skjønner ikke hvordan en hest kan gjemme seg i en laptop, men det er nå en annen sak (tok du den? trojaner? hest? Hoho!) Hohooo, ikke mere nååå pingting, jeg døøør, jeg døøør! hoohoo! ;P Irriterende med treg pc, ja. prøv å defragmentere (eller hva det nå heter)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #631 Del Skrevet 10. februar 2009 Hohooo, ikke mere nååå pingting, jeg døøør, jeg døøør! hoohoo! ;P Irriterende med treg pc, ja. prøv å defragmentere (eller hva det nå heter)? Jadda jadda, den var dårlig, jeg vet! (og er stolt av det! Såh!) Er ikke så lenge siden jeg defragmenterte, så jeg mistenker virusfaenskapen altså... Har kjørt en ny scan, men den fant ingen ting. Hrmf, for noe møkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. februar 2009 #632 Del Skrevet 10. februar 2009 Jadda jadda, den var dårlig, jeg vet! (og er stolt av det! Såh!) Er ikke så lenge siden jeg defragmenterte, så jeg mistenker virusfaenskapen altså... Har kjørt en ny scan, men den fant ingen ting. Hrmf, for noe møkk! Da må du ringe doktoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 10. februar 2009 *sukk* Ikke fått gjort så mye som jeg burde i kveld. Ble plutselig litt sånn smådeppa og hodet nektet å samarbeide og... så jeg har egentlig ikke gjort noe annet enn å lese en artikkel og ha dårlig samvittighet (i tillegg til deppahet). Fikk støvsugd, da. Nå har jeg planer om å trøstespise en sjokolade og å drømme meg vekk i en film. Isj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 10. februar 2009 #634 Del Skrevet 10. februar 2009 Får håpe en god natts søvn får deg i bedre humør. Må vel hoppe i seng selv snart, så jeg klarer å dra meg opp når klokka ringer i morgen. Men det er lettere sagt enn gjort for et b-menneske;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2009 #635 Del Skrevet 11. februar 2009 Håper du har det bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 11. februar 2009 Får håpe en god natts søvn får deg i bedre humør. Må vel hoppe i seng selv snart, så jeg klarer å dra meg opp når klokka ringer i morgen. Men det er lettere sagt enn gjort for et b-menneske;) Håper du har det bedre i dag Fine KG-jentene. Ja, litt bedre i dag! Er bare litt lei akkurat naa, tror jeg. Holdt paa med noe som ikke gikk saa bra i gaar, og da er jeg litt for flink til aa gi opp og furte. *barnslig* Haaper du kom deg opp i tide, hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2009 #637 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, litt bedre i dag! Er bare litt lei akkurat naa, tror jeg. Holdt paa med noe som ikke gikk saa bra i gaar, og da er jeg litt for flink til aa gi opp og furte. *barnslig* Det er lov å være lei av og til. og da er det veldig naturlig å bli i dårlig humør (rart med det ) Forresten: i dag er det bare 1 måned til kjæresten din kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #638 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er lov å være lei av og til. og da er det veldig naturlig å bli i dårlig humør (rart med det ) Forresten: i dag er det bare 1 måned til kjæresten din kommer Det her du rett i! I dag er humøret litt bedre, fikk til å gjøre litt mer på skolen i dag, og er generelt ganske fornøyd med det jeg gjorde. I morgen drar de andre i klassen hjem på vinterferie, så jeg blir igjen alene (pluss to av de jeg bor med). På en litt sær, asosial måte skal det bli deilig, hehe. Ogsåer det snaaaart kjærestetid! HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 11. februar 2009 #639 Del Skrevet 11. februar 2009 Så fint at du har det bedre! Jeg har det fantastisk, bare så du vet det - har også utpekt meg rebounden min (selv om jeg ikke aner hvordan jeg skal få -det- til haha!). Og en måned går på null komma niks vettu, for den som venter på noe godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. februar 2009 #640 Del Skrevet 12. februar 2009 Jadda jadda, den var dårlig, jeg vet! (og er stolt av det! Såh!) Er ikke så lenge siden jeg defragmenterte, så jeg mistenker virusfaenskapen altså... Har kjørt en ny scan, men den fant ingen ting. Hrmf, for noe møkk! Da må du ringe doktoren. Eller innstallere linux :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå