Gjest Miam Skrevet 3. februar 2009 #581 Del Skrevet 3. februar 2009 Hahaha, jeg har bare gått rundt å mumla "this is not proper bloody snow...!!!" i hele dag, jeg Her i byen går det faktisk ganske pent for seg, men i London var det visst kaos av de store dimensjoner! Det sier nå faenmeg jeg og! Ei venninne av meg som studerer i Wales sa at folk var jo helt henrykte! WOOW, liksom.. Og universiteter og veier var stengt, og biler var "snødd inne".... Og hva som verre er! Hun sa at sist det var slik snø der var vist i 2000 eller noe, så de er vel ikke helt vante Stakkar engelskmenn som ikke vet hva skikkeli snøføke er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. februar 2009 #582 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er alt for mye å se i London ja! Vi skal være der i 3 dager, og antegelig får vi bare gjort halvparten av det vi har tenkt Håper bare snøen forsvinner til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg jobber i et IT-firma Gleder meg til rapport! Slipper heldigvis dårlig fløytespilling Bra for deg! Første og siste gang jeg har hørt det heldigvis, haha. Det sier nå faenmeg jeg og! Ei venninne av meg som studerer i Wales sa at folk var jo helt henrykte! WOOW, liksom.. Og universiteter og veier var stengt, og biler var "snødd inne".... Og hva som verre er! Hun sa at sist det var slik snø der var vist i 2000 eller noe, så de er vel ikke helt vante Stakkar engelskmenn som ikke vet hva skikkeli snøføke er! Ja, haha, sånn var det da det snødde i Wales da jeg var der og! Festlig En uvane de har her de få gangene det snør er at det visst er greit å hive snøball på hvem som helst. Fysj. Det er alt for mye å se i London ja! Vi skal være der i 3 dager, og antegelig får vi bare gjort halvparten av det vi har tenkt Håper bare snøen forsvinner til da. London har nok for et helt liv, tror jeg. Det forsvinner sikkert fort, snøen somkom til morran i dag forsvant i løpet av dagen! ....men nå snør det igjen... sånne diiigre kladder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 4. februar 2009 #584 Del Skrevet 4. februar 2009 Å, så det står til liv enda - du har altså ikke snødd ned Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #585 Del Skrevet 4. februar 2009 Å, så det står til liv enda - du har altså ikke snødd ned Ha en fin dag! Nei, men jeg sklei og ramlet nesten tre ganger paa vei til skolen i dag! *forbanne engelske vintersko uten moenster paa saalen* Ha en fin dag du ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg glemte jo å skrive at jeg fikk karakter på presentasjonen min i går! 63! (det tilsvarer en B) Veldig fornøyd! I natt har det snødd enda mer (det er vel 10 cm til sammen nå? Hihi), så i dag er skolen stengt. Hjemmekontor, aaaaah! Skal få gjort noe altså, er så travel atte. I går så jeg forresten en veldig fin film, Persepolis. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 5. februar 2009 #587 Del Skrevet 5. februar 2009 Gratulerer med god karakter Håper virkelig den snøen har tenkt å forsvinne snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #588 Del Skrevet 5. februar 2009 La la laaaaa.... *prokrastinerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 5. februar 2009 #589 Del Skrevet 5. februar 2009 Wow! Det var jo en kjempekarakter Har ikke fått noe mer enn C jeg .. Men så har jeg jo ikke gått lenger enn vel et og et halvt år til sammen på "høyere" utdanning da Jeg er vel bare ikke noe skolelys! Åh, du får ha det kjekt med hjemmekontor da! Deilig å sitte hjemme å lese også da Så slipper du jo å dra ut i kulda i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. februar 2009 #590 Del Skrevet 5. februar 2009 uff då må ikkje slå seg. Du må få deg brodder. Haha dritartig med slikt kaos pågrunn av 10 cm snø. Gratulerer med god karakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 5. februar 2009 Wow! Det var jo en kjempekarakter Har ikke fått noe mer enn C jeg .. Men så har jeg jo ikke gått lenger enn vel et og et halvt år til sammen på "høyere" utdanning da Jeg er vel bare ikke noe skolelys! Åh, du får ha det kjekt med hjemmekontor da! Deilig å sitte hjemme å lese også da Så slipper du jo å dra ut i kulda i det minste Takk! Jeg har faktisk vært en liten tur ute nå, tok med kameraet og tok noen bilder. Jeg er veldig på hobbyfotograf-nivå ennå, men jeg synes det er så utrolig morsomt å drive med! Særlig synes jeg det er utrolig imponerende å se de som klarer å ta vannvittig gode bilder av hverdagssituasjoner og mennesker (street photography og sånt). Skjønner ikke helt hvordan de får det til, de må jo omtrent dytte kameraet oppi trynet på folk... Og jada, eh, jeg "leser". Jeg synes forresten ikke C er en fryktelig dårlig karakter heller akkurat! Neida, det er ikke toppkarakter, men om du ser på kravene for å få C, så er det ikke akkurat dumrianer som får det uff då må ikkje slå seg. Du må få deg brodder. Haha dritartig med slikt kaos pågrunn av 10 cm snø. Gratulerer med god karakter Egentlig tror jeg det hadde vært bedre med svømmevest, nå har nemlig greiene begynt å smelte! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 #592 Del Skrevet 6. februar 2009 *bare innom og leser litt mens jeg ler av snø-uvante engelskmenn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 6. februar 2009 *bare innom og leser litt mens jeg ler av snø-uvante engelskmenn* Så hyggelig! Ja, hihi, det er helt kaos her fortsatt, for det snødde jo selvfølgelig mer i natt! Skolen er stengt i dag og (æsj), og jeg hørte nettopp på radioen at det var en masse biler som hadde blitt stående på samme sted hele natta på grunn av en "snøstorm". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 6. februar 2009 Ååååååeh. Masse snø i dag og, så både skolen og det biblioteket jeg hadde tenkt å dra på er stengt Da blir det en hjemmedag til, da? Ikke bra, i går var det bøtter med prokrastinering og fikk strengt tatt ikke gjort noen ting. *må skjerpe seg* Åh, men noe bra: J har kjøpt ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 6. februar 2009 #595 Del Skrevet 6. februar 2009 Skjønner at du er lei av å ha hjemmedager! For selv om man, i teorien, burde få gjort like mye hjemme som på skolen, så skjer det sjelden likevel... Igår feks, tok jeg meg en frivillig hjemmedag for å "lese". Det endte opp med rydding, vasking og kjedespising fra kjøkkenskapene i tide og utide.. Er vel unødvendig å si at boka såvidt ble åpnet den dagen.. Så idag er jeg tilbake på skolebenken- selv om det innebar at jeg måtte kle på meg "ordentlige" klær istedenfor sambo sin xl t-skjorte og bustete hår i sofakroken;) Får håpe det slutter å snø der borte snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #596 Del Skrevet 6. februar 2009 Skjønner at du er lei av å ha hjemmedager! For selv om man, i teorien, burde få gjort like mye hjemme som på skolen, så skjer det sjelden likevel... Igår feks, tok jeg meg en frivillig hjemmedag for å "lese". Det endte opp med rydding, vasking og kjedespising fra kjøkkenskapene i tide og utide.. Er vel unødvendig å si at boka såvidt ble åpnet den dagen.. Så idag er jeg tilbake på skolebenken- selv om det innebar at jeg måtte kle på meg "ordentlige" klær istedenfor sambo sin xl t-skjorte og bustete hår i sofakroken;) Får håpe det slutter å snø der borte snart! Haha, akkurat sånn er det! Men - i dag virker det som om hjernen er litt mer på plass enn i går. Har fått gjort mer så langt i dag enn hele dagen i går Egentlig hadde jeg planer om å stikke innom sentrum for å kjøpe meg nye blyanter og besøke biblioteket...men jeg tror jeg dropper det, det snør jo #!@+* meg ennå! Og det er bare sånn bløt og klissete snø, uuuurk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. februar 2009 #597 Del Skrevet 6. februar 2009 ååå.. kunne ønske at jeg hadde lest om den high-tech restauranten før jeg dro til London.. Men jeg hadde nok ikke dratt dit likevel. Det kan jeg gjøre den gangen jeg skal med Mannen til London.. Dessuten så jeg faktisk Leonardo DiCaprio da jeg var i London. Så jeg sier meg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #598 Del Skrevet 6. februar 2009 ååå.. kunne ønske at jeg hadde lest om den high-tech restauranten før jeg dro til London.. Men jeg hadde nok ikke dratt dit likevel. Det kan jeg gjøre den gangen jeg skal med Mannen til London.. Dessuten så jeg faktisk Leonardo DiCaprio da jeg var i London. Så jeg sier meg fornøyd. Tror den går ganske bra, så den er der sikkert neste gang du skal dit! Leo, du verden! Han var jeg kjempeforelska i da jeg var 16, husker jeg Nå synes jeg han er skikkelig flink skuespiller. Hvor i all verden så du han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. februar 2009 #599 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror den går ganske bra, så den er der sikkert neste gang du skal dit! Leo, du verden! Han var jeg kjempeforelska i da jeg var 16, husker jeg Nå synes jeg han er skikkelig flink skuespiller. Hvor i all verden så du han? Han var på Leicster square på den premiere-kinoen der på den britiske premieren på filmen han spiller i med Kate.. Var haugevis av folk der, men vi fikk da et glimt av han likevel. Og jeg er vel fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #600 Del Skrevet 7. februar 2009 Han var på Leicster square på den premiere-kinoen der på den britiske premieren på filmen han spiller i med Kate.. Var haugevis av folk der, men vi fikk da et glimt av han likevel. Og jeg er vel fornøyd med det. Du verden! Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå