Store My Skrevet 31. januar 2009 #561 Del Skrevet 31. januar 2009 Har du spist kake i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. januar 2009 #562 Del Skrevet 31. januar 2009 Godt å høre at du har det bedre nå Er jo ofte verst med det samme. Og så morsomt at J kommer på besøk Herlig å ha noe og se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvor skal du? Han som kommer hit Men vi skal være et par dager i London først, nerde litt på museer og sånt, så nå kikker jeg på billige Bed and Breakfasts (noen som vet om noen?). Gleder meeeeg! Har du spist kake i dag? Nei din pling, for det var i morgen for tenk! ...men jeg har en øl og en (liten) pose tortillachips!?! Godt å høre at du har det bedre nå Er jo ofte verst med det samme. Og så morsomt at J kommer på besøk Herlig å ha noe og se fram til Ja, mye bedre Og kjempekjempefint å ha noe å se frem til ja, da blir det hele litt lettere merker jeg! Og mellom besøket hans og min neste tur til Norge blir det bare to uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 31. januar 2009 #564 Del Skrevet 31. januar 2009 Ååh, så artig da! Heldige dere er som skal til London, der har jeg ikke vært! Håper du skriver referat etterpå Dere får det sikkert kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 31. januar 2009 Ååh, så artig da! Heldige dere er som skal til London, der har jeg ikke vært! Håper du skriver referat etterpå Dere får det sikkert kjempefint! Har du ikke! Jamen det burde du! Jeg spanderer! *sjekker lommeboka* ...nei, DU spanderer! På deg selv! Har ikke vært der så mye selv heller, en gang da jeg var 12, en gang med folkehøyskolen (det var gøy!) og et par ganger med den engelske eksen min - men da dro vi stort sett på konsert og så rett tilbake. Gleder seeeeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 31. januar 2009 Åh, det går treeeeeeigt å jobbe i dag altså! Sitter å småpirkerpå litt ting, men tankene (og nettleseren) flyr heller til kjæreste og Londontur og... *sukk* Har forresten bestilt ramt billige bussbilletter til/fra London. National Express (største busselskapet her) har noe som heter "Fun Fares" på et par billetter på noen av avgangene. Så jeg kommer meg fra Swindon til london for 4 pund, og jeg og J kommer oss tibake for 7! Normal billettpris er 18 pund, så da har vi spart nesten 450 kroner! :hopper: Uh, er så mye jeg har lyst til å finne på der! British museum er en selvfølge en dag, men vi har jo en dag til... Er så alt for mye å velge mellom! Lyst på noe som ikke er helt vanlig, heller. Vi skal ihvertfall spise på kult sted. Skikkelig high-tech-sted som nerdekjæresten min har hatt lyst til å dra på. Ingen som tar bestillingen, man "trykker" den inn fra bordoverflaten. Også kan man endre utseende på bordet, sjekke kameraet på kjøkkenet hvor de lager maten din og sånt. Interaktive spill finnes det også, og man kan bestille taxi hjem. Tøft! Jeg har - men det har vi nok ikke råd til denne gangen - veeeeeldig lyst til å spise her. En restaurant hvor alt er helt mørkt. Man kan til og med få overraskelsesmeny så man ikke vet hva man spiser, bare gi seg hen til smaksopplevelsene! Blinde kelnere har de og. *sette på ønskelista* Nei nå...skal jeg gjøre fornuftige ting! ...drikke ølen jeg henta i kjøleskapet for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. januar 2009 #567 Del Skrevet 31. januar 2009 Vi skal også til London! Drar om en uke faktisk Vi har aldri vært i London før, og det er jo så mye å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 31. januar 2009 #568 Del Skrevet 31. januar 2009 Åh, det går treeeeeeigt å jobbe i dag altså! Sitter å småpirkerpå litt ting, men tankene (og nettleseren) flyr heller til kjæreste og Londontur og... *sukk* Har forresten bestilt ramt billige bussbilletter til/fra London. National Express (største busselskapet her) har noe som heter "Fun Fares" på et par billetter på noen av avgangene. Så jeg kommer meg fra Swindon til london for 4 pund, og jeg og J kommer oss tibake for 7! Normal billettpris er 18 pund, så da har vi spart nesten 450 kroner! :hopper: Uh, er så mye jeg har lyst til å finne på der! British museum er en selvfølge en dag, men vi har jo en dag til... Er så alt for mye å velge mellom! Lyst på noe som ikke er helt vanlig, heller. Vi skal ihvertfall spise på kult sted. Skikkelig high-tech-sted som nerdekjæresten min har hatt lyst til å dra på. Ingen som tar bestillingen, man "trykker" den inn fra bordoverflaten. Også kan man endre utseende på bordet, sjekke kameraet på kjøkkenet hvor de lager maten din og sånt. Interaktive spill finnes det også, og man kan bestille taxi hjem. Tøft! Jeg har - men det har vi nok ikke råd til denne gangen - veeeeeldig lyst til å spise her. En restaurant hvor alt er helt mørkt. Man kan til og med få overraskelsesmeny så man ikke vet hva man spiser, bare gi seg hen til smaksopplevelsene! Blinde kelnere har de og. *sette på ønskelista* Nei nå...skal jeg gjøre fornuftige ting! ...drikke ølen jeg henta i kjøleskapet for eksempel... WOW! De spisestedene hørtes jo helt fremtidsaktige ut Kjæresten måpte litt når jeg viste han at dere skulle på det high-tech'e stedet, hehe! Kanskje litt misunnelig Nei, jeg har altså ikke vært i London! *Bli flau* Mamma og de har vært der fleere ganger, men tenkte de noen gang på å ta med oss! Kanskje jeg burde spandere en tur på meg selv ja, tror du har rett i det Men jeg tror NYC står på min førsteprioriteringsliste! Lurer på å reise dit i høst en tur! Wowowow :duskedame: :duskedame: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #569 Del Skrevet 31. januar 2009 Vi skal også til London! Drar om en uke faktisk Vi har aldri vært i London før, og det er jo så mye å se!! For mye!!! Skal dere være der lenge eller? Og hva skal dere gjøre? Uansett blir det helt sikkert kjempefint WOW! De spisestedene hørtes jo helt fremtidsaktige ut Kjæresten måpte litt når jeg viste han at dere skulle på det high-tech'e stedet, hehe! Kanskje litt misunnelig Nei, jeg har altså ikke vært i London! *Bli flau* Mamma og de har vært der fleere ganger, men tenkte de noen gang på å ta med oss! Kanskje jeg burde spandere en tur på meg selv ja, tror du har rett i det Men jeg tror NYC står på min førsteprioriteringsliste! Lurer på å reise dit i høst en tur! Wowowow :duskedame: :duskedame: :danse: Hihi. Morsomt med litt annerledes steder! Andre dagen tenkte jeg at jeg skulle dra ham med på typisk engesk pub. Det må jo oppleves! NYC hadde faktisk vært morsomt en gang! Men det blir jo litt dyrere flybilletter da, så helt uaktuelt for meg akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 1. februar 2009 #570 Del Skrevet 1. februar 2009 Jaa, det er i grunn litt for dyrt, enig der! Men man kan jo være heldig, restplass.no er jo en finfin venn! Nei, nå blei jeg reisesjuk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 2. februar 2009 HAHAHA! To cm med toerr snoe i England, og det er FULLSTENDIG kaos! Busser som ikke gaar, skoler som stenges og kaos paa veiene. *fnis* Men jeg er paa skolen jeg, altsaa! Bra soendag i gaar, fikk gjort litt studier og slappet av og spist kake (Welsh cakes, om noen vet hva det er. Namnamnam). Naa er det paa'n igjen. Jeg liker mandager. Rare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #572 Del Skrevet 2. februar 2009 Oi, her snør det fortsatt! Er ikke mer enn 5 cm da Hihi, nå har jeg laga meg en stor porsjon med spaghetti og Toro spaghettisaus (sånn fra pose). Smugla med i ferien Snø og Toro, nesten Norge det her jo! I dag hadde jeg forresten laget meg en kjempeenkel, sunn og god lunsj: grønnsaker og dip! Skjærte opp masse grønnsaker (paprika, selleri, agurk, gulrot, kålrot) og hadde med litt hummus som dip :gjeiper: Nå skal jeg jobbe litt! Skal bare...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 2. februar 2009 #573 Del Skrevet 2. februar 2009 innom å oppdaterer meg. London er konge, har vore der to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 2. februar 2009 #574 Del Skrevet 2. februar 2009 Havnet plutselig her inne, så hei Aldri vært i London jeg heller, det har liksom blitt nedprioritert selv om jeg er veldig glad i å reise. Lurer på om det blir neste på lista riktignok, for neste gang har jeg ikke lyst til å reise så langt. Da må jeg definitivt teste den high tech restauranten, virket kuult! NYC har jeg vært da og det anbefales Ble ganske overveldet med en gang jeg kom dit - det er akkurat som å havne i en av filmene eller tv-seriene vi stadig ser. Fascinerende var det, og litt skummelt med en gang. *mimre* Spennende å lese om studiene dine, det er fjernt fra hva jeg driver meg til daglig og det er alltid gøy å høre om noe annet enn vante ting Ha en fin uke pingting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #575 Del Skrevet 2. februar 2009 innom å oppdaterer meg. London er konge, har vore der to ganger. Hyggelig å se deg! Jaaa! *gleder seg* Havnet plutselig her inne, så hei Aldri vært i London jeg heller, det har liksom blitt nedprioritert selv om jeg er veldig glad i å reise. Lurer på om det blir neste på lista riktignok, for neste gang har jeg ikke lyst til å reise så langt. Da må jeg definitivt teste den high tech restauranten, virket kuult! NYC har jeg vært da og det anbefales Ble ganske overveldet med en gang jeg kom dit - det er akkurat som å havne i en av filmene eller tv-seriene vi stadig ser. Fascinerende var det, og litt skummelt med en gang. *mimre* Spennende å lese om studiene dine, det er fjernt fra hva jeg driver meg til daglig og det er alltid gøy å høre om noe annet enn vante ting Ha en fin uke pingting! Neimen! Sånt skjer! Veldig hyggelig med besøk ihvertfall! Ja, den restauranten blir spennende! Skal gi rapport her inne, jeg! Det fine var at det var jo søren ikke så dyrt heller - litt over hundrelappen for en hovedrett er jo mindre enn hva jeg hadde forventa et sånt sted! Hihi, så har jeg rimelig SÆRE studier da! Hva gjør du til vanlig? Ha en fin uke du og! Nå spiller en av naboene mine stygt på fløyte, det håper jeg du slipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 2. februar 2009 #576 Del Skrevet 2. februar 2009 Så smart og fristende lunsj du hadde da! *må kopiere det en dag* Jeg og sambo hadde en plan om å bake disse http://www.brodogkorn.no/oppskrifter/gulrotrundstykker/ rundstykkene sammen idag, slik at vi kan ha noe godt med i matpakken (og dermed motstå dyre, usunne fristelser i kantina) og samtidig gjøre noe koselig sammen. (Blir ofte at vi sitter i hvert sitt hjørne av sofaen på hver sin pc) Meeen, han sa han skulle legge seg en times tid etter middagen, og nå er klokka straks 22 og han sover enda. Ble ikke mye baking på oss da, nei Isteden ringte jeg ei venninne, og vi dro på kafe sammen og drakk en kjempegod kakao med krem og sjokoladestrø. Beste jeg har smakt på lenge! Så for min del skal gubben bare sove Ang. de restaurantene du linket til, så synes jeg den der bekmørke hørtes spennende ut! Tror jammen jeg må dra dit neste gang jeg er i london. Litt stive priser, men er man på ferie så er man på ferie;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 2. februar 2009 #577 Del Skrevet 2. februar 2009 Så at der var sååååå mye snø i UK, hehe! Det er jo ganske moro å se på at noen cm med snø skal sette ut omtrent et helt land Håper det går bra med deg da i snøstormen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 2. februar 2009 Så smart og fristende lunsj du hadde da! *må kopiere det en dag* Jeg og sambo hadde en plan om å bake disse http://www.brodogkorn.no/oppskrifter/gulrotrundstykker/ rundstykkene sammen idag, slik at vi kan ha noe godt med i matpakken (og dermed motstå dyre, usunne fristelser i kantina) og samtidig gjøre noe koselig sammen. (Blir ofte at vi sitter i hvert sitt hjørne av sofaen på hver sin pc) Meeen, han sa han skulle legge seg en times tid etter middagen, og nå er klokka straks 22 og han sover enda. Ble ikke mye baking på oss da, nei Isteden ringte jeg ei venninne, og vi dro på kafe sammen og drakk en kjempegod kakao med krem og sjokoladestrø. Beste jeg har smakt på lenge! Så for min del skal gubben bare sove Ang. de restaurantene du linket til, så synes jeg den der bekmørke hørtes spennende ut! Tror jammen jeg må dra dit neste gang jeg er i london. Litt stive priser, men er man på ferie så er man på ferie;) Åh, de så gode ut! Men tror jeg får vente til jeg kommer hjem med å lage dem, vet ikke hva halvperten av ingrediensene heter på engelsk! Ikke tror jeg de har dem her heller, alt som ikke er fiiinsiktet hvetemel er jo sjeldent Uh, nå fikk jeg lyst på kakao! :gjeiper: Jeg kjøpte meg kakao på en rockebar i Oslo for noen år siden, det var så nusselig att! Fyren bak baren (som var to meter høy, to meter brei, skalla og full av tattoveringer) var tydeligvis mest vant med å tappe øl. Så kremen gikk i alle retninger, hang over kanten og masse på bare en side. Hihi. Den i-mørket-restauranten har jeg googlet litt, og det ser ut som om folk enten er henrykte eller virkelig ikke likte opplevelsen. De som klager gjør det ofte fordi de måtte sitte veldig nært mange andre, ofte høylydte mennesker, og så virker det som om det er noen som er misfornøyd med maten? Men: folk er forskjellige! Jeg har veldig lyst til å prøve jeg, bare for å ha prøvd det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #579 Del Skrevet 2. februar 2009 Så at der var sååååå mye snø i UK, hehe! Det er jo ganske moro å se på at noen cm med snø skal sette ut omtrent et helt land Håper det går bra med deg da i snøstormen! Hahaha, jeg har bare gått rundt å mumla "this is not proper bloody snow...!!!" i hele dag, jeg Her i byen går det faktisk ganske pent for seg, men i London var det visst kaos av de store dimensjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 2. februar 2009 #580 Del Skrevet 2. februar 2009 Hyggelig å se deg! Jaaa! *gleder seg* Neimen! Sånt skjer! Veldig hyggelig med besøk ihvertfall! Ja, den restauranten blir spennende! Skal gi rapport her inne, jeg! Det fine var at det var jo søren ikke så dyrt heller - litt over hundrelappen for en hovedrett er jo mindre enn hva jeg hadde forventa et sånt sted! Hihi, så har jeg rimelig SÆRE studier da! Hva gjør du til vanlig? Ha en fin uke du og! Nå spiller en av naboene mine stygt på fløyte, det håper jeg du slipper! Jeg jobber i et IT-firma Gleder meg til rapport! Slipper heldigvis dårlig fløytespilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå