Pingting Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 25. januar 2009 Sukkh...da var man tilbake i Swindon igjen... Det var IKKE noe gøy å komme tilbake, for å si det sånn... Bare trist å dra fra Oslo og J, og jeg føler at jeg ikke har en dritt her å gjøre. Møkkaby med møkkafolk (selv om det var koselig å se igjen to av jentene jeg bor med). Trist, nå Reisa gikk ihvertfall bra, rakk til og med en tidligere buss så jeg slapp å sitte og vente så lenge på flyplassen. Æsj, skriver mer når jeg ikke er i møkkahumør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 25. januar 2009 #522 Del Skrevet 25. januar 2009 Duuuuuu Opp med humøret Husk hvorfor du bor der da! Fordi du studerer noe du synes er spennende, du lærer et nytt språk og kultur og det gir deg en opplevelse du kan se tilbake på med glede senere i livet Kom ikke her å si at Swindon baaare er dum og teit, hva?! -Dessuten kan du nårsomhelst stikke innom Tesco å kjøpe verdens beste sjokoladekake til bare 15 norske kroner! Du bor jo i himmelriket, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #523 Del Skrevet 25. januar 2009 -Dessuten kan du nårsomhelst stikke innom Tesco å kjøpe verdens beste sjokoladekake til bare 15 norske kroner! Du bor jo i himmelriket, jo! Hmh, nå hjalp det litt. Neida, det er nok ikke så ille som jeg vil tro. Hadde bare MEGET store aversjoner mot å dra fra kjæreste og venner og gamlelandet i dag... Æsj, du har nok rett. Takk for varmende ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 25. januar 2009 #524 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er forståelig:) Du får bare prøve å gjøre det beste ut av det mens du nå er der borte. Lag deg en god kopp te, varmt bad, hårkur, ansiktsmaske, en god bok, et morsomt tvprogram eller skriv et brev til din kjære? Kanskje du klarer å snu det negative til noe positivt tilslutt? Du vet hva de sier-absence makes the heart grow fonder;) *sprer glede* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #525 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er forståelig:) Du får bare prøve å gjøre det beste ut av det mens du nå er der borte. Lag deg en god kopp te, varmt bad, hårkur, ansiktsmaske, en god bok, et morsomt tvprogram eller skriv et brev til din kjære? Kanskje du klarer å snu det negative til noe positivt tilslutt? Du vet hva de sier-absence makes the heart grow fonder;) *sprer glede* Snille deg Og du har selvfølgelig helt rett. Skal bare sutre fra meg først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #526 Del Skrevet 26. januar 2009 Etter 9,5 timers soevn saa livet jammen litt lysere ut...! Skal ikek late som om jeg er fra meg av glede over aa vaere her, men naa var det ihvertfall utholdelig. Hjalp ogsaa med en prat med J i gaar, snille soete mannen Han kommer antagelig paa besoek i mars, gleder meg saaaaaaa! Naa er jeg paa skolen. Laereren har nettopp sett tegningene jeg gjoerde i Oslo, og jeg fikk veldig fine tilbakemeldinger! Han sa at alle var grei standard, bra nok til aa publisere, og saa paapekte han veldig klart og tydelig hva jeg kan gjoere for aa bli bedre. det er fint, for det har jeg nemlig ikke vaert saa fornoeyd med hos ham foer. *glad* I ettermiddag skal jeg til tannlegen, det skal ble vannvittig godt aa faa det overstaatt for denne gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. januar 2009 #527 Del Skrevet 26. januar 2009 Lykke til hos tannlegen! Og til deg som savner kjæresten, er i samme båt om dagen jeg også. Men bra ting ser litt lysere ut i dag! Kult med skryt fra læreren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #528 Del Skrevet 26. januar 2009 Lykke til hos tannlegen! Og til deg som savner kjæresten, er i samme båt om dagen jeg også. Men bra ting ser litt lysere ut i dag! Kult med skryt fra læreren! Oi, hvor har du gjort av ham? (jeg er jo ikke helt oppdatert akkurat nå, hehe) Takktakk, det gikk bra! Han her er så bra, altså! Men jeg HATER bedøvelse, bare så det er sagt! Særlig i underkjeven! Nå kan jeg ikke føle halve tunga mi (for ikke å snakke om hvor mye jeg siklet da jeg prøvde å drikke vann) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 26. januar 2009 VÆÆÆÆH! Foredraget mitt skal jo ikke være på 20 minutter, men 15! Og jeg som har for mye allerede, og synes det var vanskelig å kutte fra før! BLÆ! Jeg må jo ta vekk alt som er morsomt! *grrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. januar 2009 #530 Del Skrevet 27. januar 2009 Håper det gikk bra hos tannlegen, og at du har fått til å kutte ned foredraget (snakke ekstra fort?), og at det meste føles bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 27. januar 2009 Håper det gikk bra hos tannlegen, og at du har fått til å kutte ned foredraget (snakke ekstra fort?), og at det meste føles bedre snart. Tannlegen gikk veldig bra! Og jeg har fått kuttet ned endel, så jeg slipper å snakke i rasende fart (hihi, tror ikke det hadde gjort underverker for karakteren min heller). Dessuten har jeg magen full av kylling og ris og salat, og da er jo det meste bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. januar 2009 #532 Del Skrevet 27. januar 2009 Kylling, ris og salat hadde jeg på søndag Godt å høre at det gikk bra hos tannlegen, er alltid herlig når sånne ting er overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 27. januar 2009 Kylling, ris og salat hadde jeg på søndag Godt å høre at det gikk bra hos tannlegen, er alltid herlig når sånne ting er overstått Veldig bra!!! Jeg skal tilbake igjen forå få en liten rens. Men det er jo hverken like ubehagelig eller dyrt. Og definitivt verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 27. januar 2009 HAHAAAAAAH! Leste nettopp gjennom foredraget, og det varte 13 minutter og 45 sekunder! JESS! Ta den, MOTHERFUCKERS! (...unnskyld, ble litt revet med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 28. januar 2009 Foredraget gikk bra! Litt stamming og stotring ble det, men ikke mer enn at jeg kan leve med det. Nå glad! *løper på butikken og kjøper øl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 28. januar 2009 #536 Del Skrevet 28. januar 2009 Flinke pingting:) *skåler med kakaokoppen* (fikk nok øl i helga;)) Jeg kom meg aldri på skolen idag siden jeg hadde tannlegetime. Hadde en plan om å dra på skolen etter timen, men var hoven i munnen og ikke særlig klar for å sitte å sikle på biblioteket, så jeg lot være. Får ta det igjen i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 29. januar 2009 #537 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper du får en flott dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. januar 2009 #538 Del Skrevet 29. januar 2009 Så bra foredraget gikk bra, fortjent med en øll da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 29. januar 2009 Flinke pingting:) *skåler med kakaokoppen* (fikk nok øl i helga;)) Jeg kom meg aldri på skolen idag siden jeg hadde tannlegetime. Hadde en plan om å dra på skolen etter timen, men var hoven i munnen og ikke særlig klar for å sitte å sikle på biblioteket, så jeg lot være. Får ta det igjen i morgen;) Ja, haha, du maatte gjennom det der du og ja? Er slitsomme greier, men det er vel best aa bli kvitt de ekle hulla. *tenker jeg er glad jeg ikke levde for 100 aar siden* Så bra foredraget gikk bra, fortjent med en øll da! Det ble en oel, og saa la jeg meg. Party animal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #540 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper du får en flott dag i dag! Du ogsaa, Sisu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå