Alla Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hei, damer. Jeg trenger litt hjelp angående norsk literatur. - 2;3 navn helt moderne bøker (at alle snaker om den boka) (ikke Ari Ben) - 2;3 navn dame bøker; - 2;3 navn norske detektiver Takk for hjelpe.
Amanlis Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hei, damer. Jeg trenger litt hjelp angående norsk literatur. - 2;3 navn helt moderne bøker (at alle snaker om den boka) (ikke Ari Ben) - 2;3 navn dame bøker; - 2;3 navn norske detektiver Takk for hjelpe. Moderne bøker kan være Anne B. Ragdes serie om familien Neshov (Berlinerpoplene, Eremittkrepsene og Ligge i gønne enger). Hva mener du med damebøker? Kvinnelig forfatter eller bøker som er skrevet for damer? Norske detektiver? Mener du krimbøker eller reelle detektiver?
Alla Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Ja, jeg mente kvinnelig forfatter ( men ikke bare om kjærlihet...) Og detektiv som i England. ( men - norsk og moderne... ) Takk.
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Moderne bøker: Johan Harstad: Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet. Og Hässelby av samme forfatter. Carl Frode Tiller: Bipersonar. Henrik H. Langeland: Francis Meyers lidenskap. Vil også anbefale Abo Rasuls triologi: The Cocka Hola company, Macht und Rebel og Unfun. Kvinnebøker: Ellisiv Lindkvist: Alt jeg skriver er sant. Elin Brodin: Bivirkninger. Hedda H. Robertsson: Skutt i filler av Mads Mikkelsen. Krim: Jo Nesbøs bøker om Harry Hole eller Knut Faldbakkens bøker om Jonfinn Valmann
Gjest lesehest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Alt av Lars Saabye Christensen anbefales! Big fan.....
Gjest lucky08 Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Hei, damer. Jeg trenger litt hjelp angående norsk literatur. - 2;3 navn helt moderne bøker (at alle snaker om den boka) (ikke Ari Ben) - 2;3 navn dame bøker; - 2;3 navn norske detektiver Takk for hjelpe. Unni lindell og anne holt og anne b ragde norske detektiver er de ikke, men politimenn/ damer; Harry Hole (jO nesbø) Cato Isaksen ( Unni Lindell) Og Inger Johanne vik ( Anne holt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå