Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Er stringtruser bare for de som er slanke og pene? Ser det vulgert og vemmlig ut om man bruker string truse om man ikke er slank og liten? Bryr dere dere om dette når dere bruker string? Hvem skal vurdere om man kan gå med string eller ikke? Dersom man mener det er behagelig å gå med string - kan man da gjøre det selv om man er overvektig - eller skal man da gå med vanlige truser?

Dette er tanker jeg har gjort meg etter å ha lest et sted at string passer seg bare for de som er slanke og har lite underhudsfett- og helt glatt hud.

Og det er nok dette som ser finest ut også da ...men man bruker jo ikke nødvendigvis string for å ta seg bra ut eller fordi man ønsker å vise rumpen - man kan jo faktisk synes det er behagelig også.

Hva mener dere? Skal man skjule rumpa si - eller kan man gjøre som man vil?

Det er jo ofte snakk om at er man sånn og sånn kan man ikke gå med den typen klær , eller den .......da må man bruke sånne klær ...og er man sånn så må man iallefall ikke bruke det ...men det .....

Hvor mye skal man la seg styre av andres oppfattninger...og hva tenker dere om mennesker som bruker "feil" type klær .....eller kler seg på en måte som dere synes ikke kler de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm. Reagerer litt på at man skal være slank og vakker for å gå med string. Er det ikke for sitt eget velvære man bruker string da, om man liker det?

Hvor mange med BMI utover normalen, eller innenfor, går og viser seg frem i string i tide og utide da?

Gjest Embla s
Skrevet

Min mening: Alle som ikke har lyst på "delt rumpe" passer til å bruke string-truser!!!! Alle som har lyst til å bruke dette skal bruke det!

(De færreste ser modellflotte ut i string-truser, men de færreste blir sett med dette også...)

Skrevet
(De færreste ser modellflotte ut i string-truser, men de færreste blir sett med dette også...)

Helt enig! Selv hadde jeg aldri valgt bikini med stringtruse - hadde følt meg uvel og naken :oops: . Men har mange stringtruser. Synes string er et must når jeg skal ha litt mer tettsittende bukser.

Skrevet

Man gjør som man vil.

Personlig gir jeg blaffen i hva andre synes om mitt valg av klær, sko etc., og bruker det som er mest behagelig på kroppen. Du velger selv hvor mye andres oppfatninger skal styre deg.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker nesten alltid string, men rumpen min har aldri vært vist offentlig :wink: Så om det ser bra ut eller ikke er det ingen andre enn jeg og Miemannen som vet!

Det å være slank betyr ikke at man ser flott ut i string, jeg syntes egentlig ikke string SER så bra ut i seg selv. Men under bukser og skjørt er string absolutt penest, det føles også mest behagelig.

Og det gjelder enten man er tykk, tynn, midt i mellom, liten, høy osv....

Men bikini string er fælt! Uansett. (bortsett fra på greske strandløver av hankjønn på stranden i syden - da er det dødsvittig :ler: )

Skrevet

Ingen!

Jeg synes det ser både dumt, latterlig og stygt ut!

Synes jeg.... :briller:

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg bruker nesten alltid string, men rumpen min har aldri vært vist offentlig :wink:  Så om det ser bra ut eller ikke er det ingen andre enn jeg og Miemannen som vet!

Det å være slank betyr ikke at man ser flott ut i string, jeg syntes egentlig ikke string SER så bra ut i seg selv. Men under bukser og skjørt er string absolutt penest, det føles også mest behagelig.  

Og det gjelder enten man er tykk, tynn, midt i mellom, liten, høy osv....

Men bikini string er fælt! Uansett. (bortsett fra på greske strandløver av hankjønn på stranden i syden - da er det dødsvittig :ler: )

Helt enig i alt Mie skriver (bortsett fra det med at det kun er Miemannen som vet hvordan jeg ser ut i string - jeg tror ikke han har sett meg i stringtruse :ler: )

Skrevet

Syns da alle kan bruke det, er så utrolig mye penere enn vanlig truse under bukser/skjørt!

Finere i det hele tatt-syns jeg :D

Gjest gjesta
Skrevet

Helt enig i alt Mie skriver (bortsett fra det med at det kun er Miemannen som vet hvordan jeg ser ut i string - jeg tror ikke han har sett meg i stringtruse  :ler: )

Du TROR ikke...

*løper avgårde for å spørre Miemannen for sikkerhets skyld*

:ler:

Gjest Embla s
Skrevet

:ler:

*kjempespent* Hva sa han, Mie? har han sett meg i underbuksa eller?

Gjest gjesta
Skrevet

Han smiler salig, har et drømmende uttrykk i øynene, OG benekter det hele.

HMMMM!

*vurderer å bli voldsomt sjalu, lage et forferdelig oppstyr, hyle og skrike, samt komme med forferdelige anklager*

Gjest Madley
Skrevet

Bare lurer på noe...

hvordan kan man si at noen kler string eller ikke??

Sjekker dere om dere kler det? eller sjekker dere om andre kler det?

Det viktigste for meg er at jeg ikke har sånn truse som kryper, og at jeg ikke får trusemerker i trange bukser!

Skrevet

Alle som vil kan bruke string-truse. Alle som vil kan også bruke hatt. Dette var et for meg besynderlig spørsmål. Alle som vil drikke te kan gjøre det også.

Skrevet

Hmm, egentlig litt rart spørsmål. Jeg bruker string, men bare fordi det ikke skal synes at jeg har truse på når jeg har trange bukser. Men bruker absolutt ikke string på stranden :oops:

P.s til Embla og Mie, nå vet jeg hva dere snakker om :wink:

Skrevet

Jeg kan (nesten) ikke bruke stringtruser, rett og slett fordi de irriterer rompa mi... Sånn bortsett fra det, hvis man ønsker å bruke stringtruser, bør man bruke stringtruser, men de aller fleste bør holde seg for god til å bruke bikinistringtruser. Ikke særlig pent på særlig mange spør du meg.

Jennifer

Skrevet

Alle kan vel bruke string hvis de vil. En går vel ikke rundt og viser undertøyet sitt til folk gjør en? Selv bruker jeg ikke string, men jeg bryr meg katten om hva andre gjør. Synes at alle skal gå i det som føles mest behagelig, og som kjennes riktig ut. Det må jo hver enkelt få bestemme uten at jeg skal legge meg opp i det. Men det jeg ikke synes er fint er når sterkt overvektige personer kler seg på en slik måte at alt viser, f.eks. sterkt overvektige kvinner som kler seg som Lolitaer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes alle som VIL kan bruke stringtruser.

Velger å overse "de perfekte" som mener at man kun kan bruke stringtruser dersom man er minst 1.70 høy og veier max 55 kilo og håper andre gjør det også.

Jeg er selv noen kilo "for mye", men det hindrer ikke meg i å bruke det undertøyet jeg vil. Sambo klager heller ikke :wink:

Jeg mener faktisk at en litt stor bak, faktisk kan se bedre ut i string eller en mer elegant truse, enn en vanlig truse (i mitt tilfelle i allefall).

Riktig størrelse og passform er selvfølgelig viktig :D

Go for it! Anoreksimoten og slankepress har ligget over kvinner altfor lenge.

Jeg synes man kan bruke det undertøyet man vil enten man er for tykk, for tynn, for "normal", eller whatever....

Skrevet

enig med gjest!

tror nesten string er penere enn vanlig underbukse på overvektige, ellers risikerer de jo å ende opp med fire rumpeballer! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...