Gjest Gjest_ava_* Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hei! Vet ikke om denne tråden fortsatt er aktiv, men siden jeg driver å planlegger bryllup i ålesund/valderøy i august 09, hadde det vært fint å ha noen å rådføre seg litt med.. Jeg bor for tiden i bergen, så jeg er veldig usikker på hva som beveger seg i byen på bryllupsfronten. Det jeg først og fremst lurer på, er valg av frisør og eventuelt sminke. Jeg ender nok opp med en rimelig klasssisk kjole, men skal ha et litt rocka bryllup og ønsker at hår og sminke skal gjenspeile dette. Jeg er med andre ord ikke ute etter lyse rosatoner.. I tillegg så vet jeg at en del frisører ikke egentlig er så eksepsjonelle på sminke, men at det bare er noe de gjør sånn i tillegg til hår. Kanskje burde man fått fikset hår og sminke på to ulike steder? Jeg aner ikke.. Noen som har noen tips??
Rampolina Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Nå vet jeg fint lite om hvordan det er der du bor, men her finnes det mange salonger som har både hudpleiere og frisører i samme. Så kan man bare velge to mennesker, da:) Min frisør er heller ikke så flink å sminke, blir liksom ikke skikkelig fornøyd. Lurer på om det kanskje blir best å gjøre det selv? Vi får se...
kakemonsteret Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Nå vet jeg fint lite om hvordan det er der du bor, men her finnes det mange salonger som har både hudpleiere og frisører i samme. Så kan man bare velge to mennesker, da:) Min frisør er heller ikke så flink å sminke, blir liksom ikke skikkelig fornøyd. Lurer på om det kanskje blir best å gjøre det selv? Vi får se... Can Cam Spa og Frisør i Keiser Wilhelmsgate i Ålesund anbefales. De kan både hår og sminke.
Kristi Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 (endret) Har hørt veldig mye bra om Kristin hos CanCam i Løvenvoldbakken. Endret 14. september 2008 av Kristi
Gjest Gjest_ava_* Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Can Cam Spa og Frisør i Keiser Wilhelmsgate i Ålesund anbefales. De kan både hår og sminke. Tusen takk! Er de flinke på litt den litt rocka stilen også?
Gjest LindaKristin Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Hei,du! Jeg vet at de er kjempeflinke i den forholdsvis nye salongen neddenfor Peppes i Ålesund:) Nesten helt nede ved kaia..kommer ikke på hva de heter,men det er en skjønnhetssalong med make-upartister i alle fall!Så er de KONGE på å forme øyenbryn;)
oktoberbrud Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Hei,du! Jeg vet at de er kjempeflinke i den forholdsvis nye salongen neddenfor Peppes i Ålesund:) Nesten helt nede ved kaia..kommer ikke på hva de heter,men det er en skjønnhetssalong med make-upartister i alle fall!Så er de KONGE på å forme øyenbryn;) Chandice heter de.....har til og med egen hjemmeside www.chandice.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå