aline Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hei. jeg har nettop kjøpt meg en Sony Ericsson w890i, og mesteparten går jo greit av vanlig bruk,men lurer på ett par ting. 1) i kalenderen, er det ikke mulig å legge inn bursdager? altså slik ejg har gjort i nokia, der notatet/avtalen ligger som bursdag, legger inn fødselsdatoen, så kommer det opp hvert år fremover med rett år etc. Finner ikke denne funksjonen på Sony Ericsson, vet ikke om det ikke er der, eller om det bare er meg som ikke kikker rett sted. - og, er det ikke mulig å legge inn avtaler som repeteres en gang i uka flere uker fremover? Dette er jeg også vant til å gjøre med nokia, f.eks, går på malekurs en fast dag i uka i 12 uker, liker å ha det inne. Finner ikke denne funksjonen heller hos Sony Ericsson, må liksom kopiere og legge inn en og en avtale. 2) msn, må jeg gjøre noe spesiellt for å få denne til å fungere? Den ligger inne i menyen, men får den ikke opp. Har aldri hatt det på telefonen før, og vet ikke om det er noe spesiellt jeg må gjøre. Finner ikke noe om det i bruksanvisningen heller. Tror det var det i denne omgang. Hadde også vært gøy å høre andres erfaringer om telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå