Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Har egentlig normal hud med litt fet t-sone, men føler huden min hadde trengt en litt oppfriskende fukt-maske likevel. Er det noen som har tips? Gjerne både billige og dyre Og en ting til: må man bruke ansiktskrem etter maske, selv fuktmaske?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Har egentlig normal hud med litt fet t-sone, men føler huden min hadde trengt en litt oppfriskende fukt-maske likevel. Er det noen som har tips? Gjerne både billige og dyre Og en ting til: må man bruke ansiktskrem etter maske, selv fuktmaske? Ingen som har tips? Noen som har prøvd The Body Shops E-Vitamin - maske f.eks.?
mari4ever Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Ingen som har tips? Noen som har prøvd The Body Shops E-Vitamin - maske f.eks.? Hei:) liker veldig godt guinot sin fuktmaske:) ultralift fra garnier er også bra:) har ikke prøvd the body shop sin e vitamin maske, men jeg har peelingen og dagkremen:) Er veldig fornøyd:D du får ny hud av kremen og peelingen tar vekk det meste dritten i huden.... vil nok tro at denne ansiktsmasken er super:)
Essie_ Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Ingen som har tips? Noen som har prøvd The Body Shops E-Vitamin - maske f.eks.? Jeg har brukt denne en del. Syns den sved litt i begynnelsen, men det var kanskje fordi jeg hadde veldig tørr hud. Den gir mye fuktighet. Hadde helt glemt at jeg hadde denne jeg, skal gå og ta den på med en gang - trenger det nå som huden merker at høsten kommer.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Takk for svar! Tror jeg må kjøpe den:)
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Hei:) liker veldig godt guinot sin fuktmaske:) Er det Hydra Beaute Mask du mener?
mari4ever Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Er det Hydra Beaute Mask du mener? stemme d:) huska ikje heeeilt navnet:P
Hilde Christina Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Jeg er i langvarig forhold med Hydra Floral masken fra Decléor, den er heelt genial. Gir utrolig mye fukt uten å gjøre huden fet, samtidig som man kan bruke den som kur over natten så slipper man å skylle den av. ME LIKE!
mari4ever Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Jeg er i langvarig forhold med Hydra Floral masken fra Decléor, den er heelt genial. Gir utrolig mye fukt uten å gjøre huden fet, samtidig som man kan bruke den som kur over natten så slipper man å skylle den av. ME LIKE! jeg har denne masken jeg og er tørr rundt huden på nesen men har ikke hjulpet meg noe særlig... synes ikke denne masken gjør huden min fetere da så dette er et stort pluss:) siden du er hudpleier da, vil du anbefale en mye bedre fuktmaske, fins en bra fra matis for eksempel?
Motebamsen Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Denne er god god for uren hud Denne er god på tørr hud, men renser også urenheter i dybden. Trenger jeg å si at det er min yndlingsmaske nr 1!
Hilde Christina Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Hydra floral masken er ikke for tørr hud, men fuktfattig. Du skriver jo at du har fet t-sone så da trenger du vel ikke en maske for tørr hud..?
mari4ever Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Hydra floral masken er ikke for tørr hud, men fuktfattig. Du skriver jo at du har fet t-sone så da trenger du vel ikke en maske for tørr hud..? hehe jeg trenger fuktighetsmasker også da..jeg har normal hud fikk jeg vite av en hudpleier, alltid trodd jeg hadde fet t-zone, siden en dame på body shop sa jeg hadde det men disse produktene har da tørket huden min ut litt. så jeg har normal hud med blank panne, oppå nesen og på haken. men nå som høsten kommer får jeg så lett tørr hud rundt nesen, ikke noen andre plasser:S bare på nesen... blir også lett rød rundt der hvis jeg bruker såkalte mudmask vil dette bare forverre mine blanke partier...tatt råd fra jan thomas:D hehe ... han sier at mudmask kan ofte forverre probleme til og produsere mer olje i huden, men en fuktmaske sier da stopp til talgproduksjonen og stabaliserer. hvis jeg ikke husker feil ,noe sånt:p forstår du ble forvirret der hilly siden jeg sa jeg hadde fet t-zone. noe jeg gladelig ikke har:D + jeg får aldri kviser og da kan jeg umulig ha fet hud. noe tips til fuktighets masker fra matis o.l?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå