Gå til innhold

Hvilken kjole passer for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ta denne testen :)

Endret av Lise_
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg havnet på denne

jeg likte den ikke......

Endret av Lise_
Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

samme her du... :D Så hodet mitt åver den, hm. Kul kjole, men jeg hadde nok sett litt for rar ut

Skrevet

Men i alle dager - jeg havnet også på den samme kjolen. :klø:

Skrevet

Jeg havnet på gulstripete kjole. Når jeg trykker på alle linkene, kommer stadig den samme kjolen opp. Og nei, den der passer ikke meg.

Skrevet

...men i alle? Jeg fikk den samme som dere, jeg også! Men det står at bare 5% har ahvnet på den? ææææh?

Skrevet

Haha!! :ler: Kom også på den røde kjolen. Grei nok den, men passet jo ikke inn på noe av det jeg svarte!!! Hadde aldri passet til meg! :ler:

Skrevet (endret)

jeg ville få en fin rød kjole og fikk en brun og stygg en?

/leif

Endret av mrs_bond
Skrevet

Jeg er ikke helt overbevist. Først fikk jeg samme kjole som nesten alle andre her. Så sa jeg at jeg ville ha en hvit kjole og endte opp med en rød.

Skrevet

Dere tror ikke at det er noe galt med linkene da? ;) At man får opp den kjolen man selv har fått?

Jeg fikk grønn kjole.

Skrevet

Jeg fikk en brun kjole. Hadde ikke kjøpt den..

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Jeg svarte favoritt farge rød, enkel, med stropper og havnet på den brune. Er det en kjole jeg aldri ville kjøpt er det en hvilken som helst brun kjole. Det er fordi jeg ville sett ut som en grå mus i den. Teit test ...

Skrevet (endret)

Jeg fikk den røde kjolen, ikke min stil da

Endret av jenta82
Skrevet
jeg ville få en fin rød kjole og fikk en brun og stygg en?

/leif

:Nikke:

Jeg svarte favoritt farge rød, enkel, med stropper og havnet på den brune. Er det en kjole jeg aldri ville kjøpt er det en hvilken som helst brun kjole. Det er fordi jeg ville sett ut som en grå mus i den. Teit test ...

Jeg svarte også rød, enkel, litt utrigning, passe lang, med glitter, uten sløyfe... og fikk den brune :ler:

Skrevet

Jeg fikk også den brune, men likte den, jeg... :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg fikk en svart stroppeløs kjole, og synes igrunn den var ganske fin.

Også tok jeg testen en gang til, med litt andre svar, og da fikk jeg en rød stroppeløs. Synes den også var veldig fin.

Så det stemte faktisk på meg.

Endret av *Ulla*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...