Joplaya Skrevet 6. juni 2003 #1 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei! Først nå, i dag, så jeg hva avataren din forestiller :o Før den tid har jeg sett et lyn i avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. juni 2003 #2 Del Skrevet 6. juni 2003 I say no more! Jeg har fått sagt mitt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juni 2003 #3 Del Skrevet 6. juni 2003 Har du trodd at rompa var et lyn? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juni 2003 #4 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei! Først nå, i dag, så jeg hva avataren din forestiller :o Før den tid har jeg sett et lyn i avataren din Et Lyn? ja nå blir jeg nesten fornærmet.... hvordan har du fått til det? Lyn???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. juni 2003 #5 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg trodde også det ganske lenge... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juni 2003 #6 Del Skrevet 6. juni 2003 Men så forklar da. Hvordan har dere sett et lyn der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. juni 2003 #7 Del Skrevet 6. juni 2003 Kanskje når rumpa fes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juni 2003 #8 Del Skrevet 6. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 6. juni 2003 #9 Del Skrevet 6. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvorfor? Nei, si det Tror kanskje jeg aldri har sett på avataren din ordentlig, bare kastet et blikk over den og sett lynet hver gang... Nå er jeg litt klokere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå